#1
Ik had al zo'n antwoord verwacht.
Steek jij je snuifbuisje niet voorbij je neushaartjes dan?
Steek jij je snuifbuisje niet voorbij je neushaartjes dan?
Debris zei:Toen ik een vriend liet testen zei hij dat de speed meer dan dik in orde was, en dat 't dus aan mij zou liggen.
Dat kan dus al niet.Debris zei:Ik m'n neus snuiten, maar tevergeefs. Ondertussen had ik in een half uur al meer dan een halve gram opgesnoven zonder resultaat.
Dat komt omdat je al veel gesnoven hebt en je neus niet meer vochtig is, het gaat dan niet je longen in, maar schiet je keel in. Dat is inderdaad minder prettig. Mijn trucje: Snuiven met drinken in je mond, succes gegarandeerdDebris zei:Bij mijn laatste lijn moest ik enorm hoesten, en de dag ging ervoor ging ik ook al bijna over m'n nek (iets wat mij nog nooit was overkomen). 't Was alsof de speed rechtstreeks in m'n longen is gekomen.
Dat zou best wel kunnen, ja.Debris zei:Uiteindelijk hebben we de theorie bedacht dat ik door ket te snuiven mijn neus een beetje heb beschadigd, en door daar speed bovenop te snuiven heeft die speed heel m'n neus aangevreten.
Ik ken het fenomeen. Ik heb ook flinke korsten in mn neus als ik pep en keta samen gedaan heb.Debris zei:Ik ben vrijwel zeker dat het de ketamine/speed combinatie is geweest. En wil met dit topic toch even waarschuwen, let een beetje op je neus.
Rust.Debris zei:En mijn vraag is, zijn er speciale middeltjes of handige dingen die vrij gezond voor je neus zijn.
Nee, ik ga geen huisarts zien want 't is niet echt ernstig. Maar iets simpels dat wel gezond is voor de neus kan geen kwaad.
Je kunt 't vergelijken met bommetjes door je neus halen.ExceptionalInsight zei:Dat kan dus al niet.
Ik ken 't verschil tussen m'n neus en m'n longen, en 't waren m'n longen waar ik zo'n last van had.ExceptionalInsight zei:Dat komt omdat je al veel gesnoven hebt en je neus niet meer vochtig is, het gaat dan niet je longen in, maar schiet je keel in. Dat is inderdaad minder prettig. Mijn trucje: Snuiven met drinken in je mond, succes gegarandeerd![]()
Ik snuif nu door m'n ander neusgat. Maar de vraag ging meer richting een neusspray ofzo die misschien erg gezond zijn.ExceptionalInsight zei:Rust.
Net 10 maanden gedaan.heejzer zei:even stoppen met snuiven?
Bommetjes door je neus? Wát?Debris zei:Je kunt 't vergelijken met bommetjes door je neus halen.
Ik voelde wel iets, maar heel traag en weinig.
Maar je snuift die shit, je ademt het niet in. Het kan zijn dat een andere externe factor je longen heeft geïrriteerd, toch?Debris zei:Ik ken 't verschil tussen m'n neus en m'n longen, en 't waren m'n longen waar ik zo'n last van had.
RustDebris zei:Ik snuif nu door m'n ander neusgat. Maar de vraag ging meer richting een neusspray ofzo die misschien erg gezond zijn.
Net zoals: ik heb wond, wat moet ik doen?
-Rusten.
Of ontsmetten en een pleister erop.
En nu dus weer. Snuif je elke dag? Wacht een weekje, of misschien 2 en dan zal het wel weer oke zijn.Debris zei:Net 10 maanden gedaan.heejzer zei:even stoppen met snuiven?
Boven in je neus zit een adertje die de speed hoort op te nemen.ExceptionalInsight zei:Bommetjes door je neus? Wát?
Enkel in de weekenden, en zelfs dan nog met maten.ExceptionalInsight zei:En nu dus weer. Snuif je elke dag? Wacht een weekje, of misschien 2 en dan zal het wel weer oke zijn.
Nee... in je neus zitten slijmvliezen waarin het opgenomen wordt en via daar gaat het naar je bloed.Debris zei:Boven in je neus zit een adertje die de speed hoort op te nemen.
Naar de longen? Nee joh gek! Zoek daar eens een leuke bron van voor mij.Debris zei:Die ader kan max. xx mg opnemen, als je te grote lijnen maakt gaat de rest door je keel naar je maag, waar 't wordt verwerkt. Maar als je je lijnen (zoals mij) kort, dun en fijn gekapt maakt wordt 't of volledig opgenomen in de neus of een deel gaat je longen in.
Dit is sowieso bullshit, er is geen maximale hoeveelheid die je kunt opnemen.Debris zei:Bij mij werd niks meer door de ader op genomen en kwam alles in m'n longen terecht.
Natuurlijk wel, hoe meer je snuift hoe meer daarvan je uiteindelijk niet via je slijmvliezen opneemt maar gewoon doorslikt, "the drip", daar krijg je die ranzig smaak van.ExceptionalInsight zei:Dit is sowieso bullshit, er is geen maximale hoeveelheid die je kunt opnemen.
Mm-hm, over een bepaald tijdsbestek ja, maar dat staat er niet bijAldous zei:Natuurlijk wel, hoe meer je snuift hoe meer daarvan je uiteindelijk niet via je slijmvliezen opneemt maar gewoon doorslikt, "the drip", daar krijg je die ranzig smaak van.ExceptionalInsight zei:Dit is sowieso bullshit, er is geen maximale hoeveelheid die je kunt opnemen.
't Ging over speed.acidboy zei:Denk er nou eens serieus over na, keta in je longen.
Oh ja. Dan wel.Debris zei:'t Ging over speed.acidboy zei:Denk er nou eens serieus over na, keta in je longen.
Exceptional Insight zei:Oh ja. Dan wel.Debris zei:'t Ging over speed.acidboy zei:Denk er nou eens serieus over na, keta in je longen.
vanaf nu ontopic dan maar weer??Debris zei:'t Ging over speed.
Misschien het overige beetje ketamine dat in je neus en bij je heus zit, dat je door de luchtdruk van het hoesten eruit perst.Soma zei:Sorry voor het bumpen van een oud topic, maar waarom kan keta in je longen niet? Je "ademt" het eigenlijk toch via je neus naar binnen zoals stof? Stof op je longen kan ook gewoon.
En ik heb wel al eens een stofwolkje keta uitgehoest na het snuiven van een lijn. Waar komt dat poeder dan vandaan als ik vragen mag?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."