#1
Misschien het overige beetje ketamine dat in je neus en bij je heus zit, dat je door de luchtdruk van het hoesten eruit perst.Soma zei:Sorry voor het bumpen van een oud topic, maar waarom kan keta in je longen niet? Je "ademt" het eigenlijk toch via je neus naar binnen zoals stof? Stof op je longen kan ook gewoon.
En ik heb wel al eens een stofwolkje keta uitgehoest na het snuiven van een lijn. Waar komt dat poeder dan vandaan als ik vragen mag?
