Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProblemen met de neus

Problemen met de neus

37 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Soma zei:
Sorry voor het bumpen van een oud topic, maar waarom kan keta in je longen niet? Je "ademt" het eigenlijk toch via je neus naar binnen zoals stof? Stof op je longen kan ook gewoon.

En ik heb wel al eens een stofwolkje keta uitgehoest na het snuiven van een lijn. Waar komt dat poeder dan vandaan als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...
Misschien het overige beetje ketamine dat in je neus en bij je heus zit, dat je door de luchtdruk van het hoesten eruit perst.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
pascal828 zei:
Misschien het overige beetje ketamine dat in je neus en bij je heus zit, dat je door de luchtdruk van het hoesten eruit perst.
Klik om te vergroten...
Hoest jij via je neus?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Exceptional Insight zei:
pascal828 zei:
Misschien het overige beetje ketamine dat in je neus en bij je heus zit, dat je door de luchtdruk van het hoesten eruit perst.
Klik om te vergroten...
Hoest jij via je neus?
Klik om te vergroten...
Ooh, dat dan niet. Sorry, my mistake.
W
WithciZLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soma zei:
waarom kan keta in je longen niet? Je "ademt" het eigenlijk toch via je neus naar binnen zoals stof? Stof op je longen kan ook gewoon.
Klik om te vergroten...
Stof is kleiner in volume, dus die komen makkelijker door je neushaartjes heen.

Soma zei:
En ik heb wel al eens een stofwolkje keta uitgehoest na het snuiven van een lijn. Waar komt dat poeder dan vandaan als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...
Die zijn blijven hangen in je neushaartjes.


Inspecteer je neus eens als je net gesnoven hebt, and behold.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uithoesten is vrij normaal, als je het snuifbuisje tegen je sinussen aan plaats, dat is dus voorbij je neushaartjes, kun je met hard te snuiven ook wat ketamine in je keel krijgen, er is immers een opening tussen je neus en je keel die dat mogelijk maakt.... De ketamine irriteert je keel en je begint te hoesten om ervan te komen, en zo ontstaan je ketamine wolkjes :wink:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar als het al in je keel geraakt dan kan het toch ook wel nog iets verder geraken tot in je longen? Ik heb wel al eens een periode gehad waarin ik dagelijks ket snoof en in de laatste 2 weken moest ik enorm veel hoesten. De eerste week dacht ik gewoon dat ik ziek was, maar dan is het me beginnen op te vallen dat ik 's avonds, wanneer ik ket begin te snuiven veel meer moest hoesten. 's Nachts en 's ochtends had ik daar ook last van ook al snoof ik niet door. En in de loop van de dag wanneer ik niets gebruikte, verminderde die hoest. Die hoest voelde ook niet alsof ik verkouden was, maar echt dat mijn longen geïrriteerd waren.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soma zei:
Maar als het al in je keel geraakt dan kan het toch ook wel nog iets verder geraken tot in je longen? Ik heb wel al eens een periode gehad waarin ik dagelijks ket snoof en in de laatste 2 weken moest ik enorm veel hoesten. De eerste week dacht ik gewoon dat ik ziek was, maar dan is het me beginnen op te vallen dat ik 's avonds, wanneer ik ket begin te snuiven veel meer moest hoesten. 's Nachts en 's ochtends had ik daar ook last van ook al snoof ik niet door. En in de loop van de dag wanneer ik niets gebruikte, verminderde die hoest. Die hoest voelde ook niet alsof ik verkouden was, maar echt dat mijn longen geïrriteerd waren.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het je luchtpijp is geweest, ik twijfel er sterk aan of ketamine door te snuiven in de longen terecht kan komen, volgens mij moet je wel erg hard snuiven daarvoor. Je luchtpijp loopt door tot halverwege je borst. Ik denk persoonlijk dat je gewoon een hoop ketamine in je luchtpijp had zitten, wat daar voor irritatie zorgde. Waardoor je dus ging hoesten.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah, dat klinkt wel als een mogelijke verklaring, thx :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soma zei:
Ah, dat klinkt wel als een mogelijke verklaring, thx :)
Klik om te vergroten...

Graag gedaan :wink:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Debris zei:
maar met dit topic wil ik wel een soort van statement maken dat de neus niet zo bestendig is tegen neus.
Klik om te vergroten...
Huh? :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Arthur King zei:
Debris zei:
maar met dit topic wil ik wel een soort van statement maken dat de neus niet zo bestendig is tegen neus.
Klik om te vergroten...
Huh? :confused:
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt natuurlijk ketamine, kneus. :P K-neus.. Okay, die is flauw.. :rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Huh...wacht...wat?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Arthur King zei:
Debris zei:
maar met dit topic wil ik wel een soort van statement maken dat de neus niet zo bestendig is tegen neus.
Klik om te vergroten...
Huh? :confused:
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt natuurlijk ketamine, kneus. :P K-neus.. Okay, die is flauw.. :rock:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Cow-Tse-Tung :grin:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
Cow-Tse-Tung :grin:
Klik om te vergroten...
Jup. :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zou hier een beetje zoutwateroplossing ook niet bij helpen?

Dat opsnuiven & je neus is al weer heel wat vochtiger.
m
maxxLid
01-01-2024, 00:00
#17
heejzer zei:
even stoppen met snuiven?
Klik om te vergroten...
wat ben je voor nepperd gewoon doorsnuiven ik zou zelfs die koorstjes uit je neus opnieuw vermalen en daar die dus opsnuiven als je dat te ver vind gaan stuur die koorstjes dan in evenlop naar mij ik zal er smalijk van genieten :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
maxx zei:
heejzer zei:
even stoppen met snuiven?
Klik om te vergroten...
wat ben je voor nepperd gewoon doorsnuiven ik zou zelfs die koorstjes uit je neus opnieuw vermalen en daar die dus opsnuiven als je dat te ver vind gaan stuur die koorstjes dan in evenlop naar mij ik zal er smalijk van genieten :grin:
Klik om te vergroten...
Mjam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."