Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta: Vaak visuals?

Keta: Vaak visuals?

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog wel eens als ik veel keta heb gebruikt bij de comedown dat als ik mijn ogen sluit ik in een grijsachtig moerasgebied ben met allemaal drakenkoppen die eruitsteken en een beetje lopen te happen naar dingen. Dit is echt typisch voor keta.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo te lezen is bestaat er aardig wat verschil hoe men de visuals beleeft op keta.
Hoe zit dat dan met een k-hole? Ik hoor wel eens dat mensen een k-hole als een zwart gat ervaren. Geen visuals, geen herinnering. WFL heeft zo te horen wel een intense ervaring. Heeft dit dan met de dosis te maken, of verschilt dat ook veel van persoon tot persoon?
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heee DF!

Ik heb net een gram ketamine in me bezit ,

Hoe groot is de kans op visuals bij 50-60 mg?
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb nooit visuals met ketamine.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sadpanda zei:
Ik heb nooit visuals met ketamine.
Klik om te vergroten...

Bij het handboek word erover gepraat, vandaar dat ik het vraag.

Gek dat het daarin staatdan.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#6
mwoa het zijn niet echt visuals voor mij, ik voel me raar, maar de wereld is nog hetzelfde zegmaar.

En of je hard van 50-60 mg zult gaan weet ik niet, heel veel mensen reageren anders op ketamine, de een gaat heel erg hard van weinig, de ander heeft superveel nodig en voelt alsnog bar weinig.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kunt wel degelijk visuals krijgen van ketamine, je hebt een ketamine die meer verdovend is, de S, en je hebt een ketamine die meer hallicunogeen is, de R. Deze komt meestal voor als racemisch mengsel. 50 % R en 50 S. Van de S is de kans dus klein dat je visuals krijgt, bij de R heb je dan weer een grotere kans.

50-60 mg gaat te weinig zijn, dat weet ik wel bijna zeker. De meeste mensen krijgen pas visuals in de buurt van hun k-hole. En daar is 50-60 mg echt te weinig voor, op erowid staat welke dosis je nodig hebt voor k-hole te gaan gebasseerd op het lichaamsgewicht.

http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... dose.shtml
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Inderdaad, wat meneer hierboven zegt. :) Als je je enkel verdoofd voelt dan heb je waarschijnlijk S-ketamine en mag je die visuals wel vergeten tenzij je voor de k-hole gaat, die zal wel erg visueel zijn.

50 of 60mg is zowiezo te weinig, ik heb zelf racemische keta (tenminste, dat vermoed ik toch) en krijg ook pas de ketahallucinaties als het effect redelijk heftig wordt, het zijn hele andere visuals dan die van de klassieke psychedelica, stukken reeeler. Het dissociatieve effect dat het dan heeft op je lichaam is ook erg bizar, alsof je uitgerokken wordt, je stoel de lucht in zweeft, etc. En het voelt allemaal echt! :grin: Maar het is totaal niet beangstigend vind ik. In dat stadium had ik ook het gevoel dat als ik er nog een schepje bovenop deed ik K-hole zou gaan. En ja, in k-hole gebeurt dat soort shit aan de lopende band, je kan zelfs vliegen en je hebt visuele hallucinaties. :rock:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Visuals zou ik het niet noemen. Ik doe keta altijd in huis en als ik een beetje hard begin te gaan, kijk ik altijd wel even uit het raam. Dan is mn visuele perceptie wel dermate verstoord dat de hele buitenwereld op een neer schudt.

Of dat bij zulke kleine hoeveelheden ook zal zijn kan ik natuurlijk niet garanderen. Sowieso niet.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar als de kamer plots andere dimensies aanneemt, zou je het dan geen visuals noemen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Maar als de kamer plots andere dimensies aanneemt, zou je het dan geen visuals noemen?
Klik om te vergroten...
Als ik die niet visueel waarneem, nee.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
W.F.L. zei:
Maar als de kamer plots andere dimensies aanneemt, zou je het dan geen visuals noemen?
Klik om te vergroten...
Als ik die niet visueel waarneem, nee.
Klik om te vergroten...

Ok, wel visuals bij mij dan. :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Echt visuals zou ik het niet noemen, maar je blikveld kan wel degelijk verstoord raken. Vóór dat ik tollerantie had had ik dat volgensmij ook niet vanaf 50-60 mg, en ik weeg vrij weinig dus ik denk niet dat je van die dosis echt een grote verandering in je blikveld zal zien; de kans is wel groot dat het allemaal extreem raar voelt; dat is voor mij ook een van de leukste kanten van ketamine.
n
n3dLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hee,

tijdens mijn keta trip (en nog een paar drugs)

Had ik toch wel degelijk visuals

Ik vraag me trouwens nogsteeds af wat dat k-hole nou precies is

Gr
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
n3d zei:
Ik vraag me trouwens nogsteeds af wat dat k-hole nou precies is
Klik om te vergroten...

Google is your friend. :sunglasses:

En in het subforum tripreports staan wel een aantal interessante tripreports over ervaringen van mensen met een k-hole.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb vanaf de 150-200 mg wel hele heftige CEV's. Alsof ik in een organische achtbaan zit die continu van vorm en kleur veranderd.

Ik raad iedereen aan om dit ding te kopen (bij azarius)

C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nachtje door op MDMA & beetje pep om vervolgens keta te nemen deden het wel voor mij; tering. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Adrenochroom zei:
^ Wat Drientje zegt, als je iets van 200mg doet is het CEV gehalte wel goed vaak. Maar met ogen open heb ik ook nooit visuals, maar die kut visuals boeien me ook geen reet waarom is iedereen altijd van de visuals, de visuals, DE VISUALS! FUCK DE VISUALS!!!
Klik om te vergroten...
:grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
n3d zei:
Ik vraag me trouwens nogsteeds af wat dat k-hole nou precies is
Klik om te vergroten...

Ik heb het mij nooit afgevraagd, maar ik merkte het wel toen ik erin kwam :P OBE van minimaal een uur lang.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Visuals komen ook vaker voor bij S-ketamine. Kut misverstand (denk ik) dat de R-variant "psychedelisch" is, die is dissociatief, maar niet psychedelisch. Volgens Janssen is de S-variant psychedelischer. Ikzelf krijg ook enkel visuals van S-ketamine trouwens, maar dan moet ik wel voldoende doseren. Zeg maar net voor de K-hole :grin:

En Janssen lijkt me toch vrij betrouwbaar :grin:

Ik heb nog nooit R-ketamine gehad (op het uitzicht he, als dat klopt) enkel S en racemische. En de S-variant is potenter en psychedelischer. Van de racemische had ik én meer nodig, die was minder fysiek, voelde mij vooral fucked up in m'n hoofd. Dissociatie heet dat volgens mij :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."