Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta: Vaak visuals?

Keta: Vaak visuals?

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb enkel S ketamine gebruikt. Rond de 100 mg heb ik (in combinatie met wiet) wel CEV. OEV manifesteren zich voornamelijk als de visuals van 20 mics lsd ofzo. Dus nauwelijks te merken maar toch een subtiele verandering in je blikveld.

Kijk dit filmpje half af, dan weet je wat mijn visuals op keta zijn :grin:

A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
sjoerd101 zei:
Bij een hoge dosis ket heb ik dezelfde visuals als bij teveel alcohol.. Alsof je in een zweefmolen zit.
Klik om te vergroten...

Vind ik wel een goede beschrijving. Ik heb dat en soms ook dat alles gewoon hetzelfde is maar dat het voelt dat de zwaartekracht met 40 graden is gekanteld ofzo, dat soort shit waardoor de wereld er anders uitziet zonder echt te vervormen.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Adrenochroom zei:
sjoerd101 zei:
Bij een hoge dosis ket heb ik dezelfde visuals als bij teveel alcohol.. Alsof je in een zweefmolen zit.
Klik om te vergroten...

Vind ik wel een goede beschrijving. Ik heb dat en soms ook dat alles gewoon hetzelfde is maar dat het voelt dat de zwaartekracht met 40 graden is gekanteld ofzo, dat soort shit waardoor de wereld er anders uitziet zonder echt te vervormen.
Klik om te vergroten...

Alsof je blikveld altijd 45° draait en weer normaal floept en weer draait en weer normaal wordt en weer draait enz :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aalpoepert zei:
Ik heb nog wel eens als ik veel keta heb gebruikt bij de comedown dat als ik mijn ogen sluit ik in een grijsachtig moerasgebied ben met allemaal drakenkoppen die eruitsteken en een beetje lopen te happen naar dingen. Dit is echt typisch voor keta.
Klik om te vergroten...

ja..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inhale zei:
Zo te lezen is bestaat er aardig wat verschil hoe men de visuals beleeft op keta.
Hoe zit dat dan met een k-hole? Ik hoor wel eens dat mensen een k-hole als een zwart gat ervaren. Geen visuals, geen herinnering. WFL heeft zo te horen wel een intense ervaring. Heeft dit dan met de dosis te maken, of verschilt dat ook veel van persoon tot persoon?
Klik om te vergroten...

Beide + tolerantie.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
idd wie visuals wil moet maar aan de tripmiddelen, keta heeft vele andere voordelen :rockband:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
^ Wat Drientje zegt, als je iets van 200mg doet is het CEV gehalte wel goed vaak. Maar met ogen open heb ik ook nooit visuals, maar die kut visuals boeien me ook geen reet waarom is iedereen altijd van de visuals, de visuals, DE VISUALS! FUCK DE VISUALS!!!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat visuals van ketamine iets persoonlijks is. Ik heb nog geen visuals gehad van ketamine terwijl Scopolamine enorm veel visuals krijgt, en dat van S-ketamine.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo te lezen is bestaat er aardig wat verschil hoe men de visuals beleeft op keta.
Hoe zit dat dan met een k-hole? Ik hoor wel eens dat mensen een k-hole als een zwart gat ervaren. Geen visuals, geen herinnering. WFL heeft zo te horen wel een intense ervaring. Heeft dit dan met de dosis te maken, of verschilt dat ook veel van persoon tot persoon?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."