Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine en alcohol?

Ketamine en alcohol?

34 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
ketamine is een dissociatief geen verdovend middel
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Intoxication zei:
ketamine is een dissociatief geen verdovend middel
Klik om te vergroten...

Dissociatief impliceert al verdoving, alleen dan van een eigen, dissociatief, type, maar zeker s-ketamine en racemische zijn ook wel oprecht verdovend in hun effect naast alle geweldige raar die het brengt.
y
yoeartLid
01-01-2024, 00:00
#3
hallo allemaal,

Ik heb laatst met carnaval veel gedronken en wou cocaine gaan snuiven maar ik had het verkeerde zakje gepakt in iemand zijn portomone :confused: het was ketamine.
Alcohol en keet is de meest kutte combo ooit, ik ben kei hard out gegaan in de discotheek, ik kon schijnbaar mijn lichaam niet meer bewegen ik was een hoopje pudding :P

Dus mannen niet doen egt kut

latersss
b
bertvanveenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goedenacht allemaal,

Het begint weer tegen 3 oktober aan te lopen, wat mij een mooie gelegenheid lijkt om weer eens ketamine te gaan gebruiken. Ik heb het al een paar keer eerder gedaan, dit waren geen grote hoeveelheden. Dat ben ik ook nu niet van plan, maar meer gewoon een beetje om lekker te spacen.

Maargoed op 3 oktober drink ik nogal veel, en ik heb op internet al veel gelezen dat keta en alcohol een gevaarlijke combinatie kan zijn. Is dit echt zo, en heeft iemand ervaringen hiermee?

Alvast bedankt,

Bert
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom specifiek 3 oktober? Mis ik iets?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
1+1=5 zeker bij keta en alcohol.

Beter vier je Leids ontzet eerst met een stevige hutspot (dat kleurt zo lekker als je moet kotsen later van de drank/drugs) en vier je gewoon met 1 middel feest. Maak een keuze en hou je eraan. Op het moment van snuiven kan het goed voelen op die paar biertjes maar zodra het inslaat ben je de weg volkomen kwijt.

Lijkt me niet zo fijn in een drukke stad vol met feest vierende mensen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leiden ontzet volgens mij.

Kleine hoeveelheid bier, 3 tot 4 glazen en een puntje doen. Zo kan je makkelijk aanvoelen hoe dat nu gaat.
Als je echt gaat tanken is keta gewoon een no-go.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Lijkt me niet zo fijn in een drukke stad vol met feest vierende mensen.
Klik om te vergroten...

Dat is het ook niet, ik was dan nog de nuchtere... Wat heb ik een moeite moeten doen om hem daar weg te krijgen.

Vergeet ook niet dat bij zo een feest er enorm veel politie op straat rondloopt.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom wil je nog alcohol drinken als je ketamine hebt ?
b
bertvanveenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien dat ik het iets anders moet formuleren :P

Maar 3 oktober is inderdaad het leids ontzet, en daar drink ik altijd wel aardig wat biertjes,
maar om een beetje te spacen op een after o.i.d. vind ik keta altijd prachtig, maar ik vraag me dus af of mensen hier geen slechte ervaringen mee hebben omdat ik op sommige sites lees dat het een redelijk gevaarlijke combi kan zijn. Ik moet er wel bij zeggen, het gaat wel om kleine hoeveelheden ketamine(waarmee je nog normaal op een feestje aanwezig kan zijn), grote hoeveelheden houdt ik in alle rust op mijn kamertje :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Na vanavond kan ik bevestigen dat het toch een combinatie is waar je best mee oppast.

Ik heb met mijn eigen ogen gezien dat het inderdaad link is om ketamine te combineren met alcohol. Ik heb moeite moeten doen om de andere veilig thuis te krijgen, alleen was hij daar nooit geraakt.

Ik zal niet ontkennen dat de combinatie onmogelijk is, als je de dosissen van beide laag houd, maar dan ook echt laag, zal het lukken. Ik heb dat ook gedaan. Het kan fijn zijn.

Maar eigenlijk raad ik je deze combinatie af. Al helemaal vanwege het feit dat je van plan bent om veel te drinken door de dag. Ik denk dat dan de kleinste hoeveelheid ketamine voor een zeer onplezierige afloop gaat zorgen.

Ik zeg het nogmaals, doe het niet. Wij zijn ervaren en ik was nog helder op het moment dat hij slecht ging. Het is moeilijk geweest om weer terug thuis te komen. Het is dus voor ervaren mensen, waarvan een nog helder is, al zeer moeilijk als het fout gaat. Zeker omdat we bij een groepje zaten waar maar een iemand wist wat we deden.

Als je alleen of onervaren bent ga je hoogstwaarschijnlijk niet meer thuis geraken.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is doorgaans een kots/knock-out combi zoals GHB + alcohol of G + K. Doe het niet. Ik heb al zo vaak moeten kotsen van downercombinaties, dat is gewoon niet prettig meer en het versterkt elkaar heel erg. Let ermee op!
b
bertvanveenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oke bedankt voor de info, ik laat het dan toch maar thuis of neem eerst wat keta en daarna (als de keta is uitgewerkt 2 uurtjes later dat moet kunnen toch?) ga ik gewoon aan het bier en dan geen keta meer verder :wink:!

Maar een paar weken geleden heb ik 2x in een dronken bui een klein beetje keta genomen, 1x daarvan ging ik wel over mijn nek maar dit kon ook alleen door de alcohol komen, want had behoorlijk wat op. Normaal speur ik altijd honderden sites af voordat ik drugs gebruik, maar de combi keta en alcohol had ik niks over opgezocht, gelukkig is het goed afgelopen! Maar zou ik gewoon geluk hebben gehad of zou een klein beetje keta toch minder erg zijn in combinatie met alcohol?

@sublimo, had diegene waar het niet goed ging veel van allebei op of ook maar kleine beetjes?

Ik ga het sowieso niet meer combineren hoor dat is me wel duidelijk geworden iig nu!
c
crossa26Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Vind t ook wel meevallen hoor combi met alcohol.jaah als je eerst flink gaat boozen en dan als toetje een dikke liniaa legt voel je hem wel duidelijk meer!Maar paar biertjes ervoor of tijdens vind ik uiterst prettig en haalt net ff de scherpe randjes eraf.Teveel nadenken bij gebruik van keta vind ik vet irritant en beetje booze gaa je er toch wat meer ontspannen in en kan je je meer laten gaan en genieten maar!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
bertvanveen zei:
@sublimo, had diegene waar het niet goed ging veel van allebei op of ook maar kleine beetjes?
Klik om te vergroten...

De alcohol is het grote probleem geweest. Zonder alcohol was het waarschijnlijk goed gegaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."