Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine is een tripmiddel

Ketamine is een tripmiddel

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tell her!! :mrgreen:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#2
stars is veel cooler...voortaan gebruik ik ook uppers, downers en stars
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ketamine staat hier onder de catogorie "Verdovend" maar is toch echt een tripmiddel.

Het wordt gebruikt bij narcoses maar dan in veel hogere doseringen. En dan nog is het een slaaproes en geen diepe narcose. (Waarbij de ademhaling overgenomen wordt.)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
het is een verdovend dissociatief tripmiddel
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
:grin: :grin: :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amen
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ella zei:
Ketamine staat hier onder de catogorie "Verdovend" maar is toch echt een tripmiddel.

Het wordt gebruikt bij narcoses maar dan in veel hogere doseringen. En dan nog is het een slaaproes en geen diepe narcose. (Waarbij de ademhaling overgenomen wordt.)
Klik om te vergroten...
Schiet maar eens met een blaaspijp een ketapijltje in iemands butt en kijk wat er gebeurt. :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoals ellesdee al zegt, en erowid:
EFFECTS CLASSIFICATION
Dissociative Anaesthetic; Psychedelic
Klik om te vergroten...
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuk die wetenschappelijke benaming en gebruik van ketamine.

Maar als partydrug (Zoals hij door de mensen hier gebruikt wordt.) is het echt een tripmiddel en geen downer.

In de drugswereld worden drugs toch onderverdeeld in Uppers, Downers en Stars?

Uppers zijn dan Speed, Xtc, Cocaïne, Meth, Efedrine, Herbal, Red Bull enz

Downers zijn alle opiaten/ opioïden (zoals heroïne, morfine, codeïne, thebaïne, papaverine en noscapine, metadon, tramadol etc) en alle benzodiazepines, barbituraten, GHB, alcohol etc etc.

En Stars zijn Lsd, Paddenstoelen, Ketamine, THC, 2CB enz..
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stars.. Lijkt mij iets voor kleine meisjes die nog met barbiepoppen spelen :rolleyes:

Noem ze toch gewoon tripmiddelen :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ella zei:
Leuk die wetenschappelijke benaming en gebruik van ketamine.

Maar als partydrug (Zoals hij door de mensen hier gebruikt wordt.) is het echt een tripmiddel en geen downer.

In de drugswereld worden drugs toch onderverdeeld in Uppers, Downers en Stars?

Uppers zijn dan Speed, Xtc, Cocaïne, Meth, Efedrine, Herbal, Red Bull enz

Downers zijn alle opiaten/ opioïden (zoals heroïne, morfine, codeïne, thebaïne, papaverine en noscapine, metadon, tramadol etc) en alle benzodiazepines, barbituraten, GHB, alcohol etc etc.

En Stars zijn Lsd, Paddenstoelen, Ketamine, THC, 2CB enz..
Klik om te vergroten...

Er word toch ook gezegd dat het een trip middel is,
alleen geen "gewoon" trip middel maar een verdovend dissociatief tripmiddel.
En van die "stars" heb ik nog nooit gehoord, ik noem lsd, paddo's, 2cb en dmt ed. gewoon hallucinogenen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben normaal ook van de gewone benamingen, maar stars vind ik cool
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Ik ben normaal ook van de gewone benamingen, maar stars vind ik cool
Klik om te vergroten...

klinkt wel hip idd :stoned:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oh nee he, ik hoop nu niet dat iedereen op het forum "stars" begint te zeggen want dan wordt ik gek :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Soma zei:
Oh nee he, ik hoop nu niet dat iedereen op het forum "stars" begint te zeggen want dan wordt ik gek :grin:
Klik om te vergroten...

Volgende goa weer eens aan de stars :stoned:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stars doet mij veel teveel denken aan de stars 'n stripes...
doe mij maar tripmiddelen of hallucinogenen...
al die k*t Engelse woorden altijd.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sarori zei:
Stars doet mij veel teveel denken aan de stars 'n stripes...
Klik om te vergroten...
Dat zegt meer over jou dan over dat woord hoor, haha.

Sarori zei:
doe mij maar tripmiddelen of hallucinogenen...
al die k*t Engelse woorden altijd.
Klik om te vergroten...
Die klinken allebei heel erg Nederlands, ja (:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Sarori zei:
Stars doet mij veel teveel denken aan de stars 'n stripes...
Klik om te vergroten...
Dat zegt meer over jou dan over dat woord hoor, haha.
Klik om te vergroten...
Klopt. Ik heb er alleen geen last van :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ligt er ook totaal aan he. In het ziekenhuis geven ze naar mijn weten geen racemisch mengsel, en vooral de verdovende isomeer. Heb ook wel eens zoiets gehoord van de combo valium + keta in het ziekenhuis, valium om de trip tegen te gaan.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind thc meer downer dan iets anders :P

En van ketamine trip ik m ook niet echt, moet meer snatzen denkik.. meer meer meer meer.. snatz snatz snatz snatzzz meer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."