#1
Vigilante zei:Ik vind thc meer downer dan iets anders :P
Dat is omdat je er tabak bij rookt
Vigilante zei:Ik vind thc meer downer dan iets anders :P
totdat je goeie ketamine hebt,daar kan je nl. echt wel van gaan trippen heheheVigilante zei:Ik vind thc meer downer dan iets anders :P
En van ketamine trip ik m ook niet echt, moet meer snatzen denkik.. meer meer meer meer.. snatz snatz snatz snatzzz meer
Angramar Temenos zei:Soma zei:Oh nee he, ik hoop nu niet dat iedereen op het forum "stars" begint te zeggen want dan wordt ik gek![]()
Volgende goa weer eens aan de stars![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."