Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe iets/iemand anders voelen op keta.

Je iets/iemand anders voelen op keta.

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hebben jullie dat effect ook?
Ik heb vorige week en dit weekend voor 't eerst keta gedaan, icm xtc en na wat lijnen deed ik iets, waardoor ik me zo erg iemand voelde die ik kende. Toen ging ik hem nadoen en toen WAS ik hem gewoon, echt bizar voelde het.
Een vriend van me dacht op de keta ook ooit eens dat hij een hond was.
Keta kan je gewoon transformeren, haha.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een Tyrannosaurus-Rex.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, dat herken ik zeker. Zo ben ik een keer mijn lerares Engels geweest.. en een neger.. don't ask : D
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Echt vet spul vind ik het. Ik ben benieuwd hoe het word als ik er een keer helemaal kapot opga.
Grammetje halen en mezelf een k hole insnuiven, hoe interessant moet dat wel niet worden.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
jimi zei:
Echt vet spul vind ik het. Ik ben benieuwd hoe het word als ik er een keer helemaal kapot opga.
Grammetje halen en mezelf een k hole insnuiven, hoe interessant moet dat wel niet worden.
Klik om te vergroten...
Ik kom nooit verder dan een halve (87%), maar ik wens je succes : )
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha, ik denk ik ook niet, maar we zullen 't zien.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Van een halve gram 87% moest je al lang in een k-hole beland zijn.. What's wrong? Ik voel eerder dat ik fucked up wordt, bij hogere dosering wordt de wereld eerder fucked up en bij een K-hole weet ik niet meer wat ik ben, een compleet doorgeslagen ziel die rondvliegt ofzo, maar in al die krankzinnige gedachtengangen flitst er wel wat van mezelf door, familie ofzo. Ik heb mij in ieder geval nog nooit een neger of een hond gevoeld, laat staan dat ik in staat was om mij ook maar iets te voelen.. Snuiven jullie R-keta? Dat heb ik volgens mij nog niet gehad, kan het ook aan liggen, schijnt behoorlijk schizofreen aan te doen in hoge dosissen volgens Underworld.
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#8
zover ben ik nog nooit gekomen, maar dat lijkt me dus wel interessant.
wat is het verschil tussen r-keta en normale keta? ik heb geen zin om te googlen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
underworld zei:
nee hoor, zal gelijk even dat uit de wereld helpen die hele oneindige discussie over dat je nooit zoveel keta kan gebruiken, het kan namelijk wel, met regelmatig gebruik schiet je tolerantie pijlsnel omhoog, na 1 jaar van weekendgebruik werk ik op een avond tijdens het uitgaan gerust een grammetje weg, terwijl mensen zonder tolerantie van een puntje al helemaal de weg kwijt zijn.
in een thuissituatie kan het wel nog meer oplopen om de khole te bereiken.
kan gerust zeggen dat ik 150mg nodig heb voor wat een persoon zonder tolerantie van 70 mg zou voelen.
tevens ken ik ook mensen die op een avondje gerust 4 gram wegwerken hoor, tolerantie is a bitch.
en ja, het is 87% keta, heb ook ervaring met allebei de isomeren
Klik om te vergroten...

Waar zei ik dat iemand met tollerantie dat niet kon? Alleen niet iedereen gebruikt 5 gram ketamine op een weekend, dan vind ik dat inderdaad niet zo gek. Als je maar heel sporadisch keta gebruikt en geen echte tollerantie hebt dan zou je van 500mg 87% al lang moeten K-holen. Tenzij het de R-isomeer is natuurlijk, die heb ik nooit gedaan, maar ik weet wel dat het de minder potente variant is. Ik merk zelf ook dat de keta die ik snuif (ik vermoed racemisch) dat ik pas bij hogere hoeveelheden visueel ga trippen, dat de dimensies van de kamer veranderen bijvoorbeeld, dat ik versmelt met het interieur of uit elkaar getrokken wordt enz. terwijl ik eerst zowat enkel de verdovende effecten van het spul voel. Het is voor mij in elk geval niet echt een prestatie om richting K-hole te gaan (ik voel zelf ook wanneer ik er bijna ben zeg maar).

Underworld zei:
van S keta kom je wel degelijk in een khole terecht. juist makkelijker dan de R variant
R is veel meer een verknipte space in hoge hoeveelheiden, krijg je een soort psyschose achtige toestand waarin je alles om je heen tot jezelf betrekt en alles in de ruimte om je heen zo is omdat het voorbestemd is om zo te lopen(klein voorbeeldje hoor, is altijd anders) wat behoorlijk confronterend kan zijn als je er niet mee kan omgaan. wat met S dan weer sereen is.
moet zeggen dat het met S veel makkelijker gaat om de Khole in te slippen dan de R, de hoeveelheden die je van S hoeft te gebruiken zijn minder omdat R milder is tot dat bepaalde punt.
Klik om te vergroten...

Dat lijkt mij ook zowat de enigste verklaring te zijn ja. Dat R doseringsgewijs minder potent is dan de S-variant en dat de K-hole makkelijker te bereiken is met racemische/S. Maar ik heb zelf nog nooit R-ketamine gehad, dus daar kan ik niet over oordelen. Het klinkt ook veel logischer. Ik dacht dat E.I. best wel veel ketamine gebruikte maar als je de discussie gelezen had dan had je gezien van niet. Fuck's sake, ik zei gewoon dat het merendeel van een halve gram 87% zonder tollerantie en weinig lichaamsgewicht echt wel K-holed, tenzij het misschien R-ketamine is, wat jij dus zei. Prove me wrong :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
jimi zei:
zover ben ik nog nooit gekomen, maar dat lijkt me dus wel interessant.
wat is het verschil tussen r-keta en normale keta? ik heb geen zin om te googlen.
Klik om te vergroten...
Googlen is niet eens nodig... zoek in sub-forum Ketamine en BATS topic S en R ketamine.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=25373
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
R-keta is de lichtste isomeer maar visueler en geestelijker dan S-keta, wat vooral verdoofd.. Ik heb volgens mij enkel een mengsel (racemisch) gehad of S-keta, of allebei. Maar met R is het waarschijnlijk veel moeilijker om een holletje te graven omdat je er meer van nodig heeft. Maar het boeit toch geen flikker wat nou visueel is of wat R dan ook zou moeten zijn. Eens je in een k-hole zit ga je toch shit zien willen of niet. Alleen is R keta chiller in lagere dosis schijnbaar chiller misschien dat mijn eerste keer R was, fuck knows, maar dat gaf wel een mentale trip, al liep ik ook scheef. Keta is toch zo onvoorspelbaar als wat en isomeertesten wordt niet gedaan. Als je goeie keta hebt kom je zowiezo wel in een k-hole van 500mg. 300 zou zeker genoeg moeten zijn, maar als je wilt k-holen kun je beter teveel dan te weinig nemen.. En 500mg is verre van teveel ofzo, maar meer dan genoeg..

En sorry als mijn bericht niet echt consistent is maar dat is mijn iPod.
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#12
okeoke, maar uiteindelijk zal het niet zo heel veel verschil maken toch?
ik zou het opzich wel eens willen vergelijken, maar volgens mij weet m'n dealer zelf niet eens of hij zogenaamde R of S keta verkoopt.
ik zal het hem wel vragen, maar keta blijft keta denk ik, en zo'n ervaren gebruiker ben ik niet dat 't me heel veel uitmaakt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Van een halve gram 87% moest je al lang in een k-hole beland zijn.. What's wrong?
Klik om te vergroten...
Haha, wie heeft je dat wijsgemaakt?

W.F.L. zei:
Snuiven jullie R-keta? Dat heb ik volgens mij nog niet gehad, kan het ook aan liggen, schijnt behoorlijk schizofreen aan te doen in hoge dosissen volgens Underworld.
Klik om te vergroten...
Ik heb beide soorten gehad, S gaat naar mijn mening niet zo ver en werkt voornamelijk verdovend.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien stimuleert de MDMA wel dit soort persoonshallucinaties? Ik ken wel wat meer van dit soort verhalen, en eigenlijk altijd was dat in combinatie met een flinke dosis M :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
Ja, ik heb dit vaker gezegd; Ik geloof niet in die "wetenschappelijke" onderzoekjes als mijn ervaring mij anders leert. Heeft niets met gewenning te maken, ik gebruik zelden keta. Daarbij vind ik de naam "k-hole" maar een vaag begrip waarvan ik het gevoel heb dat iedereen z'n eigen betekenis eraan geeft.
Klik om te vergroten...

Ik moet je gelijk geven wat betreft de omschrijving van de K-hole dat iedereen het misschien anders opvat, maar de intensiteit van die ervaring is volgens mij ook zo overweldigend (je ziel die buiten je lichaam treedt en op andere plaatsen z'n eigen ding gaat doen) dat ik niet echt kan begrijpen dat je zoiets zou zeggen als "ik zweefde maar wat rond", ik vond het ook zo gek aan doen dat ik niet echt meer kon zeggen van "o ja, ik heb ketamine gepakt, dit hoort er maar bij". Als je 3 gram ketamine op een maand gebruikt dan gebruik je in mijn boekje trouwens niet "zelden" keta. En dan nog, wars van wetenschappelijk onderzoek ben ik er vrij zeker van dat het merendeel van de gebruikers die niet teveel wegen, geen tolerantie of een of andere bizarre weerstand hebben (waarom moet een neuroloog maar eens uitvogelen) van een halve gram 87% wel in een k-hole gaan. Dat jouw ervaring dat toevallig tegenspreekt vind ik nou niet bepaald een geldig argument. Er zijn ook mensen die niet kunnen trippen op 100 mics LSD, die hoeven toch ook niet gelijk te gaan verkondigen dat het onmogelijk is om te trippen op die hoeveelheid.. :rolleyes:

Exceptional Insight zei:
W.F.L. zei:
Van een halve gram 87% moest je al lang in een k-hole beland zijn.. What's wrong?
Klik om te vergroten...
Haha, wie heeft je dat wijsgemaakt?
Klik om te vergroten...

Zowat iedereen die ik ken die (zonder tollerantie) meer dan 300mg ketamine gesnoven heeft. :rolleyes:

Exceptional Insight zei:
Ik heb beide soorten gehad, S gaat naar mijn mening niet zo ver en werkt voornamelijk verdovend.
Klik om te vergroten...


En wat houdt dat in? Niet zo "ver" gaan? S-ketamine is toch (doseringsgewijs) de meest potente vorm?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
W.F.L. zei:
Van een halve gram 87% moest je al lang in een k-hole beland zijn.. What's wrong?
Klik om te vergroten...
Haha, wie heeft je dat wijsgemaakt?
Klik om te vergroten...

http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... dose.shtml

Maar ik ken ook wel een paar flinke keta addicts die genoeg gewenning hebben dat ze een halve gram wel kunnen hebben.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Van s-keta voel ik enkel de verdovende werking, en doet mentaal vrij weinig voor me, in wat voor hoeveelheden dan ook. Enkel m'n spanningsboog is wat korter op S-keta.

Van S-keta zul je dus nooit in een k-hole terecht kunnen komen, lijkt mij, of je moet echt absurde hoeveelheden pakken (waarbij je misschien al out gaat vanwege de verdovende werking), lijkt mij.

Overigens heb ik mij nog nooit echt specifiek iemand anders gevoeld op keta, maar mijn eigen bestaan heb ik wel volledig los kunnen laten.

De dag na keta voel ik me altijd een beetje verknipt, gefragmenteerd maar ook anders dan gewoonlijk. Het is een vreemde staat van zijn, in ieder geval.

Olle
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat Olle beschrijft herken ik wel. Vooral als je half k-holend in slaap valt na een sessie en dan na 8 uurtjes weer wakker wordt, voelt alles zo onwerkelijk aan. Het is dan net alsof je de wereld van achter een glazen raampje bekijkt... Ik kan het niet beter uitdrukken maar alles lijkt ver weg.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wacky zei:
Exceptional Insight zei:
W.F.L. zei:
Van een halve gram 87% moest je al lang in een k-hole beland zijn.. What's wrong?
Klik om te vergroten...
Haha, wie heeft je dat wijsgemaakt?
Klik om te vergroten...

http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... dose.shtml

Maar ik ken ook wel een paar flinke keta addicts die genoeg gewenning hebben dat ze een halve gram wel kunnen hebben.
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb dit vaker gezegd; Ik geloof niet in die "wetenschappelijke" onderzoekjes als mijn ervaring mij anders leert. Heeft niets met gewenning te maken, ik gebruik zelden keta. Daarbij vind ik de naam "k-hole" maar een vaag begrip waarvan ik het gevoel heb dat iedereen z'n eigen betekenis eraan geeft.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik weet dan nog maar een ding zeker, dat ik hard ga...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."