#1
cropp zei:ik weet dan nog maar een ding zeker, dat ik hard ga...
Daar komt het dus op neer ja, hard gaan en vaag lopen.
Alhoewel ik me af en toe heel goed kon identificeren met het biertje dat voor me stond voelde ik me niet iets anders.
cropp zei:ik weet dan nog maar een ding zeker, dat ik hard ga...
Wie had het over 3 gram per maand?W.F.L. zei:Als je 3 gram ketamine op een maand gebruikt dan gebruik je in mijn boekje trouwens niet "zelden" keta.
Hoe kun je dat nou zeggen? Ken jij het merendeel van de gebruikers? En dan ligt intesiteit voor mijn gevoel ook nog eens voor een groot deel af van de setting.W.F.L. zei:En dan nog, wars van wetenschappelijk onderzoek ben ik er vrij zeker van dat het merendeel van de gebruikers die niet teveel wegen, geen tolerantie of een of andere bizarre weerstand hebben (waarom moet een neuroloog maar eens uitvogelen) van een halve gram 87% wel in een k-hole gaan.
Jawel. Voor mij wel. Net zo goed als dat jouw mening, gebaseerd op de ervaringen van jouzelf en de mensen in jouw omgeving, een geldig argument is voor jou.W.F.L. zei:Dat jouw ervaring dat toevallig tegenspreekt vind ik nou niet bepaald een geldig argument.
Dat is al de tweede keer dat je me woorden in de mond legt. Ik heb nooit gezegd dat het onmogelijk is. Ik kan daar uberhaupt niet over oordelen en baseer mijn mening alleen op mijn ervaring.W.F.L. zei:Er zijn ook mensen die niet kunnen trippen op 100 mics LSD, die hoeven toch ook niet gelijk te gaan verkondigen dat het onmogelijk is om te trippen op die hoeveelheid..![]()
W.F.L. zei:Zowat iedereen die ik ken die (zonder tollerantie) meer dan 300mg ketamine gesnoven heeft.![]()
W.F.L. zei:Dat jouw ervaring dat toevallig tegenspreekt vind ik nou niet bepaald een geldig argument.
Ik kan daar op internet weinig over vinden, maar ik heb altijd gehoord dat R de dissociatieve en S de verdovende variant is. Nu had ik laatst voor het eerst de S isomeer en het verschil is gigantisch. Teleurstellend wil ik bijna zeggen.W.F.L. zei:En wat houdt dat in? Niet zo "ver" gaan? S-ketamine is toch (doseringsgewijs) de meest potente vorm?
.Dopezilla zei:Was je een mooi schilderij?
Olle

W.F.L. zei:Van een halve gram 87% moest je al lang in een k-hole beland zijn..
Dopezilla zei:Van S-keta zul je dus nooit in een k-hole terecht kunnen komen, lijkt mij, of je moet echt absurde hoeveelheden pakken (waarbij je misschien al out gaat vanwege de verdovende werking), lijkt mij
W.F.L. zei:Ik merk zelf ook dat de keta die ik snuif (ik vermoed racemisch) dat ik pas bij hogere hoeveelheden visueel ga trippen, dat de dimensies van de kamer veranderen bijvoorbeeld, dat ik versmelt met het interieur of uit elkaar getrokken wordt enz. terwijl ik eerst zowat enkel de verdovende effecten van het spul voel. Het is voor mij in elk geval niet echt een prestatie om richting K-hole te gaan (ik voel zelf ook wanneer ik er bijna ben zeg maar).
Dat lijkt mij ook zowat de enigste verklaring te zijn ja. Dat R doseringsgewijs minder potent is dan de S-variant en dat de K-hole makkelijker te bereiken is met racemische/S. Maar ik heb zelf nog nooit R-ketamine gehad, dus daar kan ik niet over oordelen. Het klinkt ook veel logischer.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."