Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe iets/iemand anders voelen op keta.

Je iets/iemand anders voelen op keta.

31 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
cropp zei:
ik weet dan nog maar een ding zeker, dat ik hard ga...
Klik om te vergroten...

Daar komt het dus op neer ja, hard gaan en vaag lopen.

Alhoewel ik me af en toe heel goed kon identificeren met het biertje dat voor me stond voelde ik me niet iets anders.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
W.F.L. zei:
Als je 3 gram ketamine op een maand gebruikt dan gebruik je in mijn boekje trouwens niet "zelden" keta.
Klik om te vergroten...
Wie had het over 3 gram per maand?

W.F.L. zei:
En dan nog, wars van wetenschappelijk onderzoek ben ik er vrij zeker van dat het merendeel van de gebruikers die niet teveel wegen, geen tolerantie of een of andere bizarre weerstand hebben (waarom moet een neuroloog maar eens uitvogelen) van een halve gram 87% wel in een k-hole gaan.
Klik om te vergroten...
Hoe kun je dat nou zeggen? Ken jij het merendeel van de gebruikers? En dan ligt intesiteit voor mijn gevoel ook nog eens voor een groot deel af van de setting.

W.F.L. zei:
Dat jouw ervaring dat toevallig tegenspreekt vind ik nou niet bepaald een geldig argument.
Klik om te vergroten...
Jawel. Voor mij wel. Net zo goed als dat jouw mening, gebaseerd op de ervaringen van jouzelf en de mensen in jouw omgeving, een geldig argument is voor jou.

W.F.L. zei:
Er zijn ook mensen die niet kunnen trippen op 100 mics LSD, die hoeven toch ook niet gelijk te gaan verkondigen dat het onmogelijk is om te trippen op die hoeveelheid.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Dat is al de tweede keer dat je me woorden in de mond legt. Ik heb nooit gezegd dat het onmogelijk is. Ik kan daar uberhaupt niet over oordelen en baseer mijn mening alleen op mijn ervaring.

W.F.L. zei:
Zowat iedereen die ik ken die (zonder tollerantie) meer dan 300mg ketamine gesnoven heeft. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
W.F.L. zei:
Dat jouw ervaring dat toevallig tegenspreekt vind ik nou niet bepaald een geldig argument.
Klik om te vergroten...

W.F.L. zei:
En wat houdt dat in? Niet zo "ver" gaan? S-ketamine is toch (doseringsgewijs) de meest potente vorm?
Klik om te vergroten...
Ik kan daar op internet weinig over vinden, maar ik heb altijd gehoord dat R de dissociatieve en S de verdovende variant is. Nu had ik laatst voor het eerst de S isomeer en het verschil is gigantisch. Teleurstellend wil ik bijna zeggen.
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afgelopen maandag, na ca. 250 mg keta te hebben gesnoven in 15 minuutjes, had ik op een gegeven moment het gevoel dat ik aan de muur hing, als een soort schilderij.

Ik lag eigenlijk op schoot bij mijn (nuchtere) vriendin, die ondertussen de finale van America's Next Top Model aan het kijken was. Ik snapte zelf helemaal niets van die finale, maar goed, wat wil je als je een schilderij bent :rolleyes: .
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben er zelf ook nog steeds niet uit. :confused:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Was je een mooi schilderij? :grin:

Olle
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopezilla zei:
Was je een mooi schilderij? :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Tjah ik was het, maar dan als schilderij. Foeilelijk dus :P.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat soort dingen laten mij eigenlijk meer aan salvia denken, je als een a4tje voelen dat naast een schoolplein vol kinderen ligt :mrgreen:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die lettertjes worden opeens wel heel snel groot en heel snel klein...
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Van een halve gram 87% moest je al lang in een k-hole beland zijn..
Klik om te vergroten...

nee hoor, zal gelijk even dat uit de wereld helpen die hele oneindige discussie over dat je nooit zoveel keta kan gebruiken, het kan namelijk wel, met regelmatig gebruik schiet je tolerantie pijlsnel omhoog, na 1 jaar van weekendgebruik werk ik op een avond tijdens het uitgaan gerust een grammetje weg, terwijl mensen zonder tolerantie van een puntje al helemaal de weg kwijt zijn.
in een thuissituatie kan het wel nog meer oplopen om de khole te bereiken.
kan gerust zeggen dat ik 150mg nodig heb voor wat een persoon zonder tolerantie van 70 mg zou voelen.
tevens ken ik ook mensen die op een avondje gerust 4 gram wegwerken hoor, tolerantie is a bitch.
en ja, het is 87% keta, heb ook ervaring met allebei de isomeren

Dopezilla zei:
Van S-keta zul je dus nooit in een k-hole terecht kunnen komen, lijkt mij, of je moet echt absurde hoeveelheden pakken (waarbij je misschien al out gaat vanwege de verdovende werking), lijkt mij
Klik om te vergroten...

van S keta kom je wel degelijk in een khole terecht. juist makkelijker dan de R variant
R is veel meer een verknipte space in hoge hoeveelheiden, krijg je een soort psyschose achtige toestand waarin je alles om je heen tot jezelf betrekt en alles in de ruimte om je heen zo is omdat het voorbestemd is om zo te lopen(klein voorbeeldje hoor, is altijd anders) wat behoorlijk confronterend kan zijn als je er niet mee kan omgaan. wat met S dan weer sereen is.
moet zeggen dat het met S veel makkelijker gaat om de Khole in te slippen dan de R, de hoeveelheden die je van S hoeft te gebruiken zijn minder omdat R milder is tot dat bepaalde punt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Ik merk zelf ook dat de keta die ik snuif (ik vermoed racemisch) dat ik pas bij hogere hoeveelheden visueel ga trippen, dat de dimensies van de kamer veranderen bijvoorbeeld, dat ik versmelt met het interieur of uit elkaar getrokken wordt enz. terwijl ik eerst zowat enkel de verdovende effecten van het spul voel. Het is voor mij in elk geval niet echt een prestatie om richting K-hole te gaan (ik voel zelf ook wanneer ik er bijna ben zeg maar).

Dat lijkt mij ook zowat de enigste verklaring te zijn ja. Dat R doseringsgewijs minder potent is dan de S-variant en dat de K-hole makkelijker te bereiken is met racemische/S. Maar ik heb zelf nog nooit R-ketamine gehad, dus daar kan ik niet over oordelen. Het klinkt ook veel logischer.
Klik om te vergroten...

Bij mij is het het zelfde met de ketamine die ik snuif, waarvan ik bíjna zeker weet dat ie racemisch is. Komt namelijk uitgekookt uit dierenarts potjes, en dat is haast altijd óf racemisch, of heel misschien S-iso, het zal in ieder geval geen R zijn. Ik heb wel losse R gehad ooit, of ja ik niet maar ik mocht het proberen van iemand en het meest opvallende vond ik dat het echt veel minder deed, lichamelijk minder voelbaar was (vond ik jammer persoonlijk) en dat ik er anderhalf-2x zo veel van nodig had, beide substanties, zowel mijn racemische als die R waren on-versneden dus daar lag het niet aan.

R schijnt net zo potentieel voor een goede K-hole te zijn als je rekening houdt met dat je meer moet nemen en S is fysiek verdovender; maar ook gewoon algemeen sterker en je hebt minder nodig. Racemisch lijkt me dus best ideaal, dan hoef je niet te kiezen :)
B
Bennie123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
hey.vraagje kan iemand mij aan ket helpen?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hèhè, met ketamine op voel ik me ook geregeld een dier of een ding of een persoon. Als ik keta met een paar maten pak, dan is het soms net of we allemaal een rol spelen in een film die compleet onsamenhangend is, maar wel een geheel vormt. Ik vind het echt de perfecte zondag drugs. Om nog maar niet over de ongelofelijke fotogenieke koppen die je kunt trekken op dit spul :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."