Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeschikte combinaties met keta ?

geschikte combinaties met keta ?

16 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
MD(M)A met keta is heel spacend.
Speed is ook wel grappig met keta,
Maar het beste past het bij psychedelica, en dan vooral de tryptamines(Psilocibine, 4-Aco-DMT, DIPT, aMT, LSD) Het dissoactieve voegt net wat toe aan een trip waardoor je toch wat meer tript.

Coke schijnt ook wel leuk te zijn met keta, die twee heb ik zelf nooit gemixt.

Peace, :stoned:
C
Chan_Ming-JanLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat is een leuke ( en veilige ) combinatie met keta ? heb zo zitten denken, ik hou niet zo van candyflippen, maar de combinatie keta + mdma zou volgens mij wel graaf zijn :) of keta + meph
keta + coke is natuurlijk ook een vande bekende combinaties maar heb nog niet geprobeerd met md of meph

cheerz :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb een tijdje geen keta meer gebruikt, maar vond/vind het in combi met mdma (en drank als je wat tolerantie hebt) erg plezierig. En wiet gin fb er ook heerlijk bij. Lachgas beviel me ook erbij, eenmalig met lachgas gedaan maar erg leuk/apart om mee te maken. Hou je aan je eigen normen en waarden. Zolang je maar plezier hebt mocht je zoiets uit proberen :)
N
Napoleon82Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind de combinatie met MDMA ook best prettig. Van andere combinaties ben ik zelf niet zo kapot. Met name de combinatie met alcohol/speed lijkt bij mij vaak voor misselijkheid te zorgen, hoewel dat ook grotendeels veroorzaakt werd door een te grote hoeveelheid van beide stoffen.
M
MisterDLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik was zelf altijd fan van keta met coke want je kan langer blijve doorsnuiven (neem aan dat je het niet spuit) maar als de coke op is uitgewerkt en de keta niet en je blijft doorsnuiven wordt je wel ram wazig wat zeker lachen is maar ook vervelend ivm k-hole als je t thuis doet geen probleem wel op feestjes want op een bepaald moment wist ik zelf altijd niet meer wat ik deed als de coke op was en de dag erna hoor je de verhalen waar je niet altijd blij van wordt:tongueout:
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij MDMA en Keta had ik echt de meest realistische closed-eye visuals ooit!
Dit is zeker een aanrader! Ik dacht dat ik me echt bevond in verschillende werelden!

Daarnaast is GHB en Keta een zekere afrader. Ik wist dit eigenlijk voor gebruik al, maarja een mensen doet soms (erg) stomme dingen! Dan voel je je echt heel erg belabberd!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mr flame, had je bij die combi dat je nog wel redelijk de muziek hoorde? Ik krijg altijd zo een fucked up geluidsperceptie, en bij een bepaalde dosis vallen de basstonen weg. Maar eens met mdma proberen dan.
a
awesomoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb eigenlijk altijd ket op zn eentje gebruikt. Maar een keertje had ik een zegeltje gedropt + alcohol. Dat kwam maar niet op, dan een lijntje ket: dat heb ik geweten! Wat een avond! Na eerste lijn beginnen lachen en niet meer gestopt tot ik in m'n bed lag de volgende dag. Ik denk dat de setting wel belangrijk is, zou dat bv niet op een feestje doen. Maar in een huiskamer met vrienden en lekkere muziek zeker een aanrader.
K
KetaKopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chan_Ming-Jan zei:
wat is een leuke ( en veilige ) combinatie met keta ? heb zo zitten denken, ik hou niet zo van candyflippen, maar de combinatie keta + mdma zou volgens mij wel graaf zijn :) of keta + meph
keta + coke is natuurlijk ook een vande bekende combinaties maar heb nog niet geprobeerd met md of meph

cheerz :)
Klik om te vergroten...
Heb keta al met coke, lsd, free-bass coke, speed, MDMA, meph en cannabis gedaan.
En was allemaal echt plezierig, maar de echte aanrader is volgens mij Keta+MDMA+ een beetje meph en dan naar een feestje gaan :rock: :openmouth: :rock:
K
KetaKopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paperplane. zei:
MD(M)A met keta is heel spacend.
Speed is ook wel grappig met keta,
Maar het beste past het bij psychedelica, en dan vooral de tryptamines(Psilocibine, 4-Aco-DMT, DIPT, aMT, LSD) Het dissoactieve voegt net wat toe aan een trip waardoor je toch wat meer tript.

Coke schijnt ook wel leuk te zijn met keta, die twee heb ik zelf nooit gemixt.

Peace, :stoned:
Klik om te vergroten...
Wijs gesproken was een tijdje in men mdma periode :P
Heb overlaats nog keta samen met Lsd, een beetje synthetische ganja en ook nog wel een paar grammetjes gewone ganja. echt een aanrader ook de synthetische versterkt het hele effect :stoned:
K
KokosnootLid
01-01-2024, 00:00
#11
MD + ket vind ik echt fijn.
LSD + ket is ook leuk, maar alsje teveel keta snuift kunje echt zwaar fout gaan.
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#12
keta, amph en mdma. luisterend naar The Doors :hearteyes:
n
nitrowkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
leukste imo = keta + mdma + thc

Lichamelijk gevoel is echt hemels , maar je word er echt heeeeeeeeeeeel wazig van.
Je kortetermeingeheugen is echt helemaal weg.
Ik ging er ook van hallucineren , met m'n ogen open waren meestal gewoon de kleuren anders , maar met met gesloten ogen zag ik echt de meest realistische dingen ooit :)

Ik zou het de eerste keer zeker niet helemaal alleen doen , want je staat er zelf versteld van hoe ver heen je kan zijn soms :)
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wie heeft zicht op de lichamelijke risico's van K + sos?
w
wazzaah12Lid
01-01-2024, 00:00
#15
laatst ging ik voor de 2e keer keta doen met 5 vrienden (voor mijn vrienden was het de 1e keer). ik had ook wat speed(amfetamine) bij me. beetje door elkaar gedaan. op eens roept een vriend van me amfetaketa. dus gingen we als mongolen rond lopen en roepen amfetaketa! t was een leuke nacht.. dat gevoel van ketamine met de snelheid van speed.. geweldig!!! :grin:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
nitrowke zei:
leukste imo = keta + mdma + thc

Lichamelijk gevoel is echt hemels , maar je word er echt heeeeeeeeeeeel wazig van.
Je kortetermeingeheugen is echt helemaal weg.
Ik ging er ook van hallucineren , met m'n ogen open waren meestal gewoon de kleuren anders , maar met met gesloten ogen zag ik echt de meest realistische dingen ooit :)

Ik zou het de eerste keer zeker niet helemaal alleen doen , want je staat er zelf versteld van hoe ver heen je kan zijn soms :)
Klik om te vergroten...
Yup, ook eens op een feestje gehad, ging ik hard van mdma en blowen, sleuteltje keta. Nadat je m niet meer voelt branden dacht ik: Misschien moet ik een puntje nemen. Ik stond daar half te schokken op dubstep met 150mg MDMA, 100(!)mg pure keta verdeeld over een half uur, en ook nog vele jointjes.

(!) De gebruiker neemt onverantwoordelijke doseringen ketamine midden op een rave. Doe dit nooit na! Alles boven de 75mg hoort gewoon in een tripsetting. Punt uit.

Ook is keta mijn redmiddel, als ik met MDMA ga bijpakken, nog een halfje, dan heb ik gegarandeerd een kater. Als ik maar 1x 150mg neem, dan kom ik er vaak van af met een dagje jointjes roken. Maar als de piek uit begint te werken puntjes keta pakken, 1 sleuteltje, dan ff effect afwachten, want in juiste dosis keta, brengt het je weer een beetje up. Is al weer een tijdje geleden die combi, doe al maanden geen xtc meer, had helaas makkelijker te misbruiken stofjes voor de hand.
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#17
cannabis vind ik leuk ermee samen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."