nitrowke zei:
leukste imo = keta + mdma + thc
Lichamelijk gevoel is echt hemels , maar je word er echt heeeeeeeeeeeel wazig van.
Je kortetermeingeheugen is echt helemaal weg.
Ik ging er ook van hallucineren , met m'n ogen open waren meestal gewoon de kleuren anders , maar met met gesloten ogen zag ik echt de meest realistische dingen ooit
Ik zou het de eerste keer zeker niet helemaal alleen doen , want je staat er zelf versteld van hoe ver heen je kan zijn soms
Yup, ook eens op een feestje gehad, ging ik hard van mdma en blowen, sleuteltje keta. Nadat je m niet meer voelt branden dacht ik: Misschien moet ik een puntje nemen. Ik stond daar half te schokken op dubstep met 150mg MDMA, 100(!)mg pure keta verdeeld over een half uur, en ook nog vele jointjes.
(!) De gebruiker neemt onverantwoordelijke doseringen ketamine midden op een rave. Doe dit nooit na! Alles boven de 75mg hoort gewoon in een tripsetting. Punt uit.
Ook is keta mijn redmiddel, als ik met MDMA ga bijpakken, nog een halfje, dan heb ik gegarandeerd een kater. Als ik maar 1x 150mg neem, dan kom ik er vaak van af met een dagje jointjes roken. Maar als de piek uit begint te werken puntjes keta pakken, 1 sleuteltje, dan ff effect afwachten, want in juiste dosis keta, brengt het je weer een beetje
up. Is al weer een tijdje geleden die combi, doe al maanden geen xtc meer, had helaas makkelijker te misbruiken stofjes voor de hand.