Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Chan_Ming-Jan zei: wat is een leuke ( en veilige ) combinatie met keta ? heb zo zitten denken, ik hou niet zo van candyflippen, maar de combinatie keta + mdma zou volgens mij wel graaf zijn of keta + meph keta + coke is natuurlijk ook een vande bekende combinaties maar heb nog niet geprobeerd met md of meph cheerz Klik om te vergroten... Heb keta al met coke, lsd, free-bass coke, speed, MDMA, meph en cannabis gedaan. En was allemaal echt plezierig, maar de echte aanrader is volgens mij Keta+MDMA+ een beetje meph en dan naar een feestje gaan"
"Paperplane. zei: MD(M)A met keta is heel spacend. Speed is ook wel grappig met keta, Maar het beste past het bij psychedelica, en dan vooral de tryptamines(Psilocibine, 4-Aco-DMT, DIPT, aMT, LSD) Het dissoactieve voegt net wat toe aan een trip waardoor je toch wat meer tript. Coke schijnt ook wel leuk te zijn met keta, die twee heb ik zelf nooit gemixt. Peace, Klik om te vergroten... Wijs gesproken was een tijdje in men mdma periode :P Heb overlaats nog keta samen met Lsd, een beetje synthetische ganja en ook nog wel een paar grammetjes gewone ganja. echt een aanrader ook de synthetische versterkt het hele effect"
"Keta is naast lsd toch mijn favoriete drug. Doe het nu toch al een jaartje of twee en merk er in tegenstelling tot speed niet echt gevolgen van."
"erikdw zei: pff ik hoop maar dat ik er hier in België rap nog eens aangeraak... als ge da nen tijd ni meer gevolgd heb is da ni zo voor de hand liggend Klik om te vergroten... als ik jou was zou ik men hoofd gewoon is binnen steken op een paar feestjes ."
"Kokosnoot zei: Wow, nog nooit keta gedaan, is het effect echt zo leuk? Klik om te vergroten... Het is een heel relaxed effect (of je nu r of s keta doet) zeker aan te raden. Ook heel leuk om te combineren met lsd of mdma"
"Re: TechNora zei: Bij ketamine is de dosering gewoon echt Alles. Een avondje stappen, zelfs in een normale kroeg, wordt leuker als ik een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje keta neem op heel veel bier. Als je meer neemt moet je eigenlijk al een plek hebben waar je rustig kan zitten, en is het effect heel anders. Dan ga je echt heel scheef staan, maar blijft wel leuk. Als je dan nog grotere lijnen neemt, dan krijg je die echt enge effecten zoals hier beschreven, maar dat gebeurt alleen als je echt niet snapt hoe de dosering werkt. Voor een klein beetje keta hoef je dus echt niet bang te zijn!! Klik om te vergroten... Zelf als ik een avondje weg ga neem ik zo goed als altijd keta mee en drink er niet op, ik doe meestal om het uur a anderhalf uur een lijntje van 3 a 3,5 cm denk ik ongeveer en voel me dan echt lekker en de muziek zorgt er bij mij voor dat ik niet echt moe word of ga hangen. Ben zelf al is onder de keta naar een hardcore/mental feestje geweest en heb heel de nacht gegaan (wel beetje mdma er bij ) maar ga er toch eens een tijdje met stoppen want ondertussen worden het al 2lijntjes om het half u om het echt nog goed te voelen (doe het wel al een tijdje) Toch nog altijd een van men favorites"
"nieuwleven zei: ik gebruik geen drugs alleen morfine en meer oijnstillers en bromazepam maar ik zoek een sterk kalmeringsmiddel voor overdag en een goed slaapmiddel , wat is sterker dan bromazepam en door veel pijn kan ik niet doorslapen dus moet een sterk slaapmiddel hebben, kan iemand mij helpen Klik om te vergroten... Als ik jou was zou ik is probere te kappen met die pijnstillers enzo voor een maandje en gewoon gezond eten en voor te slapen een goeie peuk smoren (weed of als je echt veel moeite hebt met te slapen synthetische weed) Na een maand of 2 zal je normaal niet echt pijn meer hebben als ik juist denk te minste"
"Kan iemand me helpen? ik ben juist nieuw op deze site en zie dat je hier kan toevoegen met welke drugs je ervaring hebt. Alleen vind ik niet waar je dit kan doen? Keep it clean"
"Re: psych-out zei: KetaKop zei: Kan iemand me helpen? ik ben juist nieuw op deze site en zie dat je hier kan toevoegen met welke drugs je ervaring hebt. Alleen vind ik niet waar je dit kan doen? Keep it clean Klik om te vergroten... Wat bedoel je precies met hier kan toevoegen met welke drugs je ervaring hebt. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Als je het eventjes wat specifieker uitlegt dan kunnen we je sneller en doeltreffender behelpen. groeten psych-out[/quo als je iemand zijn reactie leest staat er altijd onder welke ervaring ze hebben(welke drugs ze al gebruikt hebben) :P"
"Weet er iemand een aanrader van farmaceutische drugs? Ik ben namelijk alleen nog maar bekend met dxm en dat vond ik na een tijd niet meer leuk."