Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind de combinatie met MDMA ook best prettig. Van andere combinaties ben ik zelf niet zo kapot. Met name de combinatie met alcohol/speed lijkt bij mij vaak voor misselijkheid te zorgen, hoewel dat ook grotendeels veroorzaakt werd door een te grote hoeveelheid van beide stoffen."
"Laatst voor het eerst Methoxetamine geprobeerd, omdat er weinig keta in omloop lijkt te zijn. Vooraf verwachtte ik eigenlijk dat het een beetje een slap aftreksel zou zijn van keta of minder prettig zou zijn (zoiets las ik vooral op internet). Degene van wie ik het kreeg gaf echter aan dat ik er veel minder van moest pakken dan dat ik normaal gesproken van keta zou doen, omdat het volgens hem een stuk sterker was (het effect). Goed, 1 puntje (was tijdens het uitgaan overigens). Van keta was ik gewend dat het al vrij snel opkwam en er soms ahw in kon knallen. Bij dit duurde het echter een stuk langer voordat ik er wat van begon te voelen en liep het effect gestaag op totdat ik inderdaad merkte dat dat ene puntje ruim voldoende was voor me. Het gaf een soortgelijke roes als keta. Kreeg na dat ene puntje ook al direct een beetje last van zo'n "keta-walk" en gesprekken leken op dat moment nogal chaotisch te verlopen. (Achteraf begreep ik dat m'n gesprekspartners - niet op methoxetamine - het zo gelukkig niet hebben ervaren). De roes voelde prettig en niet leeg zoals wel op internet stond beschreven. Het spul bleef ook echt enkele uren doorwerken en lijkt daarbij wat te fluctueren in heftigheid totdat het na een tijdje weer gestaag afneemt. Ik vond het persoonlijk wel voor herhaling vatbaar, maar ben ook wel benieuwd hoe anderen methoxetamine hebben ervaren (bijv. in vergelijking tot keta)."
"Ik vind het vaak wel fijn op feestjes om in zo'n keta-roes te verkeren. Wat wel belangrijk is hierbij (vind ik althans) is het rustig aan doseren. Bij te veel wordt het vaak echt wat te heftig, krijg ik moeite met het volgen van gesprekken/de muziek, kan ik alle indrukken om me heen echt niet meer plaatsen en zou ik het liefst gewoon ergens lekker op een bank liggen spacen. Bij een lage dosis lijken lichten/visuals op feesten vaak wat intenser, muziek krijg ik voor m'n gevoel al snel niet helemaal meer mee. Ik weet niet of iemand dit laatste een beetje herkent?"