#1
Keta heeft ook wel psychonautische toepassingen hoor, maar anders dan psychedelica. Je moet het eens geprobeerd hebben om er voor jouzelf en duidelijk beeld over te kunnen vormen eigenlijk.
ga ik er toch nog even goed over nadenken. Ik heb mijzelf echt wel goed in de hand, althans zo zie ik datFool zei:Als je een avondje niets te doen hebt en het thuis hebt liggen is een klein lijntje al snel heel verleidelijk. Ik vind het in die zin veel verslavender werken dan methoxetamine, juist omdat het zo kort werkt.
, maar ik moet zeggen dat ik toch best regelmatig op een feestje/after met mensen in aanraking kom die je een puntje ketamine (kunnen) aanbieden. Ik blijf me dus erg afvragen of, vooral onder invloed, de verleiding toch niet erg groot zal worden. Het in huis hebben lijkt me niet per se zo'n probleem, aangezien ik een middel als speed ook gewoon in huis kan hebben zonder het te nemen op random/domme/ongepaste momenten. En juist over MXE las ik dat het ook zo verslavend was.
Hier heb je helemaal gelijk in, ik zal hier rekening mee houden en goed op mezelf blijven letten in de periode dat ik dus ketamine ga proberen.Psychedelibee zei:Of het voor jou verslavend werkt hangt erg van jouw discipline af. Pas wel op met denken dat je niet verslavingsgevoelig bent omdat je lang speed in huis kunt hebben. Helaas is dat niet perse een goede graadmeter voor verslavingsgevoeligheid bij een hele andere soort drugs zoals keta. Voor het zelfde geld ligt keta jou persoonlijk veel meer en ontwikkel je daarbij wel een drang om het vaak te doen, dat blijft afwachten uiteindelijk.
Dat is waar, niets mis met af en toe een spontane en totaal onvoorbereide avond. Als je dat af en toe doet zijn juist die avonden de leukste vaak! Wat ik wel wil voorkomen is zelf ook op een after steeds keta nemen want als ik wil zit ik er zowat iedere week ook bij. Ik weet niet hoe jullie hierover denken, maar ik vind dit een beetje onnodig allemaal. Ik ga eigenlijk alleen naar een after als het nodig is om een beetje van de strakheid uit te zitten zeg maar.ZERO- zei:Ik ken ook wel een aantal mensen die keta vaak gecombineerd gebruiken. Dan is het standaard speed en/of pillen, dan soms nog een puntje keta op de dansvloer maar vaker bij het afteren, om rustiger te worden en beter te kunnen slapen. Tja, er zijn vast momenten dat je het niet kunt afslaan in sociale kringen, en zo op zijn tijd is dat denk ik ook niet erg, geniet van het leven en spontane avonden. Maar het is op de lange termijn uiteindelijk afhankelijk van je zelfdiscipline. Als je daar zelf vertrouwen in hebt komt het goed.![]()
Om 08:00/09:00 is het eigenlijk ook wel weer mooi geweest naar mijn mening en hoef ik niet nog eens drugs gaan nemen. Als je dat wel doet, vind ik dat onverantwoordelijk gebruik. Een keertje kan, maar de mensen die ik keta zie nemen op een after of op een feestje doen dat niet maar één keertje. Zelf ben ik ook geneigd om te zeggen dat dat mij niet gebeurt, maar van tevoren is het een beetje kortzichtig om dat te zeggen. Ik kijk ermee uit in ieder geval. Kan dat niet helemaal bevestigen aangezien ik het ooit een keer in combinatie met 4-fa op een feest heb gedaan, maar verder geen andere combinaties met keta heb gedaan. Die combi was wel chill, maar had van beiden niet veel op. Erg bijzonder was het niet in ieder geval.ooscaar zei:En oh ja, ik heb ook het idee dat de ervaring veel unieker is als je hier gewoon even een zaterdagmiddag voor uittrekt en het niet na een nacht doorhalen op de speed ofzo doet. Misschien zit ik er hiermee naast maar volgens mij niet.
Dat lijkt mij ook inderdaad! Wat ik meer bedoelde is dat de ervaring mij unieker en beter lijkt als je het thuis, uitgerust en goed voorbereid doet en niet op een vage after op zondagmorgen. Tuurlijk kan het best een keer leuk zijn met een andere setting maar van de mensen die ik ketamine zie nemen op een after heb ik nou niet het idee dat het hun over twee maanden nog echt bij staat.Psychedelibee zei:Zeker in hoge doseringen is de ervaring van keta uniek genoeg dat het geen combinatie gebruikt behoeft als je het mij vraagt. De enige combinaties met keta die me echt interessant lijken zijn psychedelica.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."