#1
Ik vind ketamine aan het einde van een xtc trip altijd een geweldige ervaring. Ook na de speed als je wilt dat je spieren wat rustig worden is een lijn keta zeker lekker.
Overigens vind ik ketamine tijdens speed ook lekker, ik noem dat altijd speta.![:grin:]()
Overigens vind ik ketamine tijdens speed ook lekker, ik noem dat altijd speta.

