Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine combinaties

Ketamine combinaties

17 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind ketamine aan het einde van een xtc trip altijd een geweldige ervaring. Ook na de speed als je wilt dat je spieren wat rustig worden is een lijn keta zeker lekker.

Overigens vind ik ketamine tijdens speed ook lekker, ik noem dat altijd speta. :grin:
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

Sinds korte tijd kan ik weer ketamine bemachtigen.
Nu vond ik alleen keta niet echt geweldig / leuk om te doen.
Hoorde dat ketamine / 2cb wel vet was, alleen wat is dan een goede dosis?
11mg 2cb en gwn puntjes nemen totdat het ideale effect is?

Welke andere combinaties raden jullie mij aan?

Alvast bedankt!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alleen keta niet leuk? :openmouth: Ik vind het los juist 10x beter dan in combinatie :grin: Heerlijk om de dosis langzaam op te bouwen en steeds dieper in de keta wereld weg te dommelen!

Keta en 2-CB is wel een aardige combi. heb je wel eens last van bodyload met 2-CB? Dat kan namelijk flink versterkt worden.
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie weet dat ik het dan nog een keer los moet proberen in een iets andere setting dat ik t wel geweldig vind :tearsofjoy:

2cb bodyload niet noemenswaardig. Heb dat nu +- 6x gedaan waarvan 1x op een feest en daar was de bodyload niet ideaal. Maar 15 minuutjes even rustig gezeten en ging daarna prima. Je moet er altijd wat voor overhebben he :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
hakkenn zei:
Je moet er altijd wat voor overhebben he
Klik om te vergroten...

Het moet wel in verhouding staan tot wat je ervoor terugkrijgt :wink: Als je drugs goed gebruikt heb je weinig tot geen nadelen!

Ik persoonlijk vind de bodyload van 2-CB niet in verhouding staan tot het effect, ik gebruik het daarom niet meer :)
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb keta nu gecombineerd met 4fmp, xtc, methox en 2cb. Allemaal leuk! Gewoon rustig aan puntjes nemen. Vooral met xtc is het heel fijn! Als ik 2cb doe neem ik wat methox om de bodyload niet meer te voelen en dat werkt perfect :)
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#7
@SmartieAndMe 1x echt "last" gehad van de bodyload. Maar de uren erna waren geweldig. Dus vond het dubbel en dwars waard :beer:



@Helenas 4fmp & xtc in mijn ogen meer een drugs om op feesten te gebruiken en dit probeer ik ook alleen maar te doen ivm de revalidatie regel :tearsofjoy:
Misschien dat ik na een feestje waar ik aan de 4f / x heb gezeten dan ga afteren met keta. Klinkt als een goed plan. Weet niet of het dit jaar nog gaat gebeuren, maar als ik het ga doen zal ik een reportje posten :wink:

Bedankt voor jullie antwoorden!
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heerlijke after drugs dus :) Ben benieuwd of het er binnenkort keer van gaat komen
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Naar mijn idee is keta met bijna alles wel goed te combineren. Alleen met downers moet je uitkijken. 2c-b is een van mijn favo combi's (2c-b geeft kleur aan de klinische ketawereld) en speed vind ik ook een goede combi. Zoals Hazekees al zegt maakt keta het ook makkelijker om te ontspannen na een avondje pep, ook in slaap komen gaat dan wat makkelijker, al moet je dan wel gelijk naar bed gaan na het laatste lijntje keta, omdat de onrust weer terugkomt als de keta uit begint te werken.
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#10
AS donderdag is t zo ver :)
Eerst de avond pep & bier en op de after party keta!
Ik zal wel een tripreport schrijven na afloop :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
hakkenn zei:
Eerst de avond pep & bier en op de after party keta!
Klik om te vergroten...

Onthoud wel dat bier en keta elkaar flink kunnen versterken en ook worden mensen die alcohol gedronken hebben sneller misselijk met Keta. Neem het dus niet als je echt dronken bent en als je het wel combineert, doseer voorzichtiger dan normaal

Verder natuurlijk veel plezier :)
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou afgelopen donderdag was het dus zo ver. +- 00:30 aangekomen op een feestje en toen zaten er +- 4 pilsjes in. Het feest zelf een stuk of 7 sleutelpuntjes pep (laatste rond 5:00) en +- 8 bier gedronken. Om 08:30 thuis eerst even klein beetje gegeten en klaargemaakt voor de keta. Aangezien we nog niet echt ervaren waren deden we rustig aan. We namen eerst een klein sleutelpuntje. 10 minuutjes later tot de conclusie dat dit niet genoeg was want we voelde amper iets. Na nog 2 sleutelpuntjes begon het al leuk te worden. Liggen was heerlijk en de blaadjes op de bomen hadden een soort 2cb effect :tearsofjoy:. Uiteindelijk moest ik naar de wc en het lopen was geweldig haha, het voelde net alsof je vaag dronken was maar wel op een hele chille manier. Nadat ik bij de wc ben geweest weer heerlijk gaan liggen op de bank en rustig praten en nagenieten van het feestje. Je merkt wel dat alles "rustig" word in je lichaam. Lichaam dat een beetje gaat tintelen was echt een heerlijk gevoel.
Al met al leuke ervaring met keta, alleen denk ik toch dat we wel iets meer hadden kunnen doen voor betere effecten. Alleen we hadden besloten 1e keer rustig aan te doen ook ivm de combinaties die we de avond al op hadden.

Leuk spul en zeker voor herhaling vatbaar!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ketamine is niet 'zoals LSD' xD, dissociatieven hebben de neiging nogal wat raarder dan psychedelica te zijn. De combinatie schijnt wel kick-ass te zijn, wel erg zwaar ook.

In principe kun je je neusschotje wel wegsnuiven, maar daarvoor zul je waarschijnlijk zo lang in ketamine-dromenland zijn dat je er niet echt bang voor hoeft te zijn. Om dit voor elkaar te krijgen moet je al belachelijk cocaïne of amfetamine misbruiken.
a
anoniem93Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Binnenkort ga ik voor het eerst Ketamine proberen, lijkt me n hele leuke drug, beetje als LSD, denk ik. Iemand die 2 wel eens gecombineerd? Ben benieuwd hoe dat is. Zodra ik Ketamine heb geprobeerd en ik het voor herhaling vatbaar vind, combineer ik deze zelf sowieso een keer samen met LSD. Wel een vraag: Kun je van veel te vaak Ketamine snuiven (kan alleen snuiven of spuiten) ook je neusschotje wegbranden, net zoals coke en/of speed?
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Pak 2C-B 25 mg dan MDMA niet te veel max 150 en begin dan aan de keta, een beetje M later op de avond als booster kan nog wel 50 max. De elementen zullen aan je voeyent liggen en je emoties bestuurbaar. Terwijl je weg smelt in euforie en je omgeving. Emotionele dieptepunten en heftige inzichten blijven voortdurend binnen komen. Deze combi is alleen geschikt voor de meest ervaren trippers onder ons..
S
SpeedtraumaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ketamfetamine heeft ook wel zijn charmes... :openmouth:
hangt natuurlijk van de locatie afteren :rock:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik zeg keta en speed. naar smaak bijwerken met niet al te sterke alcohol en/of nicotine.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Welke dosis zou je aanraden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."