Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom vind ik keta zo leuk?

Waarom vind ik keta zo leuk?

48 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenacht!

Mijn naam is Jari en ik gebruik graag keta.
Bij MDMA vind ik het upper effect heel leuk.
Bij 2cb hallucinerende.
Maar bij keta weet ik niet zo goed waarom ik het zo leuk vind.
Misschien een domme vraag maar dacht dat jullie mij daar misschien bij konden helpen.
Wat vinden jullie zo leuk aan keta?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jari zei:
Goedenacht!

Mijn naam is Jari en ik gebruik graag keta.
Bij MDMA vind ik het upper effect heel leuk.
Bij 2cb hallucinerende.
Maar bij keta weet ik niet zo goed waarom ik het zo leuk vind.
Misschien een domme vraag maar dacht dat jullie mij daar misschien bij konden helpen.
Wat vinden jullie zo leuk aan keta?
Klik om te vergroten...

Ik vind ketamine persoonlijk niet zo leuk. Het heeft zijn leuke kanten, maar het is een drug die laag op mijn lijstje staat. Maar ik kan me wel voorstellen waarom sommige mensen het wél leuk vinden. Ik heb zelf geen ervaring met holen, dus daar kan ik niet over oordelen, maar ik heb er wel een paar keer dicht tegenaan gezeten.

Wat ik denk waarom mensen ketamine gebruiken is de pure vaagheid die er over je heen komt. Het is in geen woorden uit te leggen. Het is voor mij alsof er bepaalde hele specifieke hersendelen worden uitgeschakeld maar waarbij ik nog wel bij bewustzijn ben. Het is bijna niet te sturen, je weet nooit precies wat je op je pad krijgt, maar toch is het geen écht tripmiddel en is het voor mij gewoon compleet vaag worden.

Sommige mensen vinden dat nou eenmaal prettig. Ik hou meer van de wat voorspelbare en stuurbare drugs, maar het blijft toch een bijzonder middel.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Ik vind ketamine persoonlijk niet zo leuk. Het heeft zijn leuke kanten, maar het is een drug die laag op mijn lijstje staat. Maar ik kan me wel voorstellen waarom sommige mensen het wél leuk vinden. Ik heb zelf geen ervaring met holen, dus daar kan ik niet over oordelen, maar ik heb er wel een paar keer dicht tegenaan gezeten.

Wat ik denk waarom mensen ketamine gebruiken is de pure vaagheid die er over je heen komt. Het is in geen woorden uit te leggen. Het is voor mij alsof er bepaalde hele specifieke hersendelen worden uitgeschakeld maar waarbij ik nog wel bij bewustzijn ben. Het is bijna niet te sturen, je weet nooit precies wat je op je pad krijgt, maar toch is het geen écht tripmiddel en is het voor mij gewoon compleet vaag worden.

Sommige mensen vinden dat nou eenmaal prettig. Ik hou meer van de wat voorspelbare en stuurbare drugs, maar het blijft toch een bijzonder middel.
Klik om te vergroten...
ik heb t ook gebruikt terwijl ik 4mmc op had en toen tripte ik echt echt hard. alsof ik in de jungle zat. bomen groeien in mijn kamer en was op een missie ofzo haha geweldig
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jari zei:
ik heb t ook gebruikt terwijl ik 4mmc op had en toen tripte ik echt echt hard. alsof ik in de jungle zat. bomen groeien in mijn kamer en was op een missie ofzo haha geweldig
Klik om te vergroten...

Nogal dom aangezien beide drugs totaal andere uitwerkingen hebben. Dan word je alleen nog maar nóg vager. Je kan best combineren, maar combineer dan dingen die ook daadwerkelijk bij elkaar passen.

Je gaat toch ook geen zoete haribo kers en een zoute naturel chip in je mond stoppen?
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Nogal dom aangezien beide drugs totaal andere uitwerkingen hebben. Dan word je alleen nog maar nóg vager. Je kan best combineren, maar combineer dan dingen die ook daadwerkelijk bij elkaar passen.

Je gaat toch ook geen zoete haribo kers en een zoute naturel chip in je mond stoppen?
Klik om te vergroten...
nee klopt! maar de 4mmc was op dus ging aan de keta en toen kreeg ik die trip en dat was wel echt gaaf voor een keer!
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Nogal dom aangezien beide drugs totaal andere uitwerkingen hebben. Dan word je alleen nog maar nóg vager. Je kan best combineren, maar combineer dan dingen die ook daadwerkelijk bij elkaar passen.

Je gaat toch ook geen zoete haribo kers en een zoute naturel chip in je mond stoppen?
Klik om te vergroten...
keta en mdma doe ik nu!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Nogal dom aangezien beide drugs totaal andere uitwerkingen hebben. Dan word je alleen nog maar nóg vager. Je kan best combineren, maar combineer dan dingen die ook daadwerkelijk bij elkaar passen.

Je gaat toch ook geen zoete haribo kers en een zoute naturel chip in je mond stoppen?
Klik om te vergroten...
Dirkjan, keta en uppers passen het best bij elkaar van elke drug. MDMA of speed samen met keta zijn beide makelijk 2 van de beste combis die ik heb geprobeerd.

Ze staan bekend om heel veel synergie te hebben. Waarom denk je dat ze niet bij elkaar passen? Ze halen alle negatieve effecten van elkaar weg. Je kan je ontspannen en toch helder voelen. De euforie is ook veel intenser en je hebt niet veel last van je kaken als eerst.

Wat voor combis vind jij leuk? Ik heb enorm veel (hele unieke ook) combinaties gebruikt. 4MMC en keta klinkt mij geweldig in de oren. Al is het niet veilig want beide RC's.

Uppers samen met dissos geven mij de ultieme anti depressie werking. Ik zie opeens wat er allemaal mogelijk in het leven en heb in alles zin. Vele male leuker dan downers + downers, of uppers + uppers.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jari zei:
keta en mdma doe ik nu!
Klik om te vergroten...
Geniet er van man. Jezus wat zou ik dat nu graag willen voelen haha. MDMA en ket is samen met MDMA + 2C-B wel de allerbeste combo die er is.

Speed en clonazolam was nummer 3. Maar met benzo's kloot ik niet meer.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stonologie zei:
Geniet er van man. Jezus wat zou ik dat nu graag willen voelen haha. MDMA en ket is samen met MDMA + 2C-B wel de allerbeste combo die er is.

Speed en clonazolam was nummer 3. Maar met benzo's kloot ik niet meer.
Klik om te vergroten...
haha dankje voor je bericht!! ja is chille combi dit. toen ik ket met 4mmc nam ging ik eerst mijn 4mmc opmaken. 2 lijntjes haalde ik eruit. daarna met sleutel wat straf puntjes keta 2-4 en toen was ik ziek aan het trippen kan het niet goed herrineren maar het was heftig! maar persoonlijk mijn ding
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Nogal dom aangezien beide drugs totaal andere uitwerkingen hebben. Dan word je alleen nog maar nóg vager. Je kan best combineren, maar combineer dan dingen die ook daadwerkelijk bij elkaar passen.

Je gaat toch ook geen zoete haribo kers en een zoute naturel chip in je mond stoppen?
Klik om te vergroten...
Wat een onzin. Keta combineert goed met bijna elke drug. Alleen met downers is het een slecht idee.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
KlaasVaak zei:
Wat een onzin. Keta combineert goed met bijna elke drug. Alleen met downers is het een slecht idee.
Klik om te vergroten...

dat vind ik niet, maar misschien is dat omdat ik ketamine op zichzelf al niet zo leuk vind, dus vind veel combi’s met ket dan al niet zo leuk. Ik dacht dat dat bij de meeste mensen combi’s ermee verkeerd vielen maar dan heb ik het mis.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
dat vind ik niet, maar misschien is dat omdat ik ketamine op zichzelf al niet zo leuk vind, dus vind veel combi’s met ket dan al niet zo leuk. Ik dacht dat dat bij de meeste mensen combi’s ermee verkeerd vielen maar dan heb ik het mis.
Klik om te vergroten...
Ja ieder zijn eigen ding :)
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind keta vooral heel grappig aanvoelen. Verder us het vaagheid zonder de psychedelische kant, waardoor het toch minder intens is.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
dat vind ik niet, maar misschien is dat omdat ik ketamine op zichzelf al niet zo leuk vind, dus vind veel combi’s met ket dan al niet zo leuk. Ik dacht dat dat bij de meeste mensen combi’s ermee verkeerd vielen maar dan heb ik het mis.
Klik om te vergroten...
Dat kan natuurlijk! Maar heb je het wel eens met een upper gecombineerd? Ik vind keta ivm andere drugs ook wat saai/niet euforisch. Maar in combi vind ik het het beste ooit.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stonologie zei:
Wat voor combis vind jij leuk?
Klik om te vergroten...

Ik ben in principe niet zo'n fan van combineren, maar er zijn er wel een paar op te noemen die ik zeker kan waarderen. De eerste die ik echt geniaal vind, maar ik niet meer doe omdat het voor mij een no-go area is geworden, is alcohol en cocaine. Jezelf relatief maar niet té aangeschoten drinken en dan een lijn coke vind ik een hele goede combi. Maar dit doe ik niet meer want ik drink niet meer. En de tweede die ik heel erg kon waarderen was wiet tijdens de comedown van MDMA. Maar dat doe ik ook niet meer want ik ben gestopt met blowen.

Verder combineer ik nooit zoveel, maar heb vaak lijnen ketamine genomen wanneer ik voelde dat ik in de start van de comedown ging en het verpestte het gewoon altijd (MDMA, 2C-B, 6-APB, LSD)

Misschien was mijn comment over combineren wat kort door de bocht, ik neem deze terug. Ik heb slechte ervaringen met ket combo's maar ik heb ook niet echt de ervaring om hier een oordeel over te vellen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ik ben in principe niet zo'n fan van combineren, maar er zijn er wel een paar op te noemen die ik zeker kan waarderen. De eerste die ik echt geniaal vind, maar ik niet meer doe omdat het voor mij een no-go area is geworden, is alcohol en cocaine. Jezelf relatief maar niet té aangeschoten drinken en dan een lijn coke vind ik een hele goede combi. Maar dit doe ik niet meer want ik drink niet meer. En de tweede die ik heel erg kon waarderen was wiet tijdens de comedown van MDMA. Maar dat doe ik ook niet meer want ik ben gestopt met blowen.

Verder combineer ik nooit zoveel, maar heb vaak lijnen ketamine genomen wanneer ik voelde dat ik in de start van de comedown ging en het verpestte het gewoon altijd (MDMA, 2C-B, 6-APB, LSD)

Misschien was mijn comment over combineren wat kort door de bocht, ik neem deze terug. Ik heb slechte ervaringen met ket combo's maar ik heb ook niet echt de ervaring om hier een oordeel over te vellen.
Klik om te vergroten...
Je moet ook geen lijnen keta nemen op een upper of psychedelica. Echt mini bumbjes van 10mg. Je gaat opzoek naar je sweetspot zegmaar, en ik doe het niet tijdens de comedown maar tijdens de piek.

Verder als ik het in de comdown van bijvoorbeeld speed neem, haalt het de angst en lichamelijke ongemakken weg. Ook reset het dopamine waardoor je minder dip ervaart.

Het punt met combineren is heel voorzichtig zijn. Lijnen keta nemen tijdens MDMA lijkt mij niet fijn maar overweldigend. Mini puntjes zorgen voor een intense euforie en een heel ontspannen gevoel. Je staat strak maar kan toch rustig genieten. Ook hebben ketamine en MDMA allebei heel veel lichamelijk euforie. Samen vond ik dit echt het fijnste gevoel wat ik ooit in mijn lichaam heb gehad.

Maar nogmaals, misschien vind je zelfs lage dosissen erbij niet fijn. Iedereen is anders en dat is oke :)!

Verder heb je gelijk trouwens, wiet in de comedown van MDMA is een must. Heerlijk trippen is dat. Als je geen wiet rookt voel ik me echt belabberd in de comedown van MDMA.

Coke en alcohol is nou een combi die ik nooit wil proberen. Dat is echt heel schadelijk.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
dat vind ik niet, maar misschien is dat omdat ik ketamine op zichzelf al niet zo leuk vind, dus vind veel combi’s met ket dan al niet zo leuk. Ik dacht dat dat bij de meeste mensen combi’s ermee verkeerd vielen maar dan heb ik het mis.
Klik om te vergroten...
Logisch dan. Ik vind de combi met keta meestal wel fijn. Natuurlijk wel eerst altijd beide stoffen apart proberen en de dosis flink verlagen bij combinatiegebruik.
R
RikdekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tja wat is er leuk aan ket... dat vind ik een lastige. Kan het allen maar beschrijven als heel vaag. Ook krijg ik er altijd wel fijne gedachtes van waar normaal geen plek voor is. ook is het altijd wel een beetje filosofisch. Over van alles en nog wat redeneren maar dan toch ook weer helemaal niks, best lekker voor iemand met een brein wat nooit stilstaat.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stonologie zei:
Je moet ook geen lijnen keta nemen op een upper of psychedelica. Echt mini bumbjes van 10mg. Je gaat opzoek naar je sweetspot zegmaar, en ik doe het niet tijdens de comedown maar tijdens de piek.

Verder als ik het in de comdown van bijvoorbeeld speed neem, haalt het de angst en lichamelijke ongemakken weg. Ook reset het dopamine waardoor je minder dip ervaart.

Het punt met combineren is heel voorzichtig zijn. Lijnen keta nemen tijdens MDMA lijkt mij niet fijn maar overweldigend. Mini puntjes zorgen voor een intense euforie en een heel ontspannen gevoel. Je staat strak maar kan toch rustig genieten. Ook hebben ketamine en MDMA allebei heel veel lichamelijk euforie. Samen vond ik dit echt het fijnste gevoel wat ik ooit in mijn lichaam heb gehad.

Maar nogmaals, misschien vind je zelfs lage dosissen erbij niet fijn. Iedereen is anders en dat is oke :)!

Verder heb je gelijk trouwens, wiet in de comedown van MDMA is een must. Heerlijk trippen is dat. Als je geen wiet rookt voel ik me echt belabberd in de comedown van MDMA.

Coke en alcohol is nou een combi die ik nooit wil proberen. Dat is echt heel schadelijk.
Klik om te vergroten...

Ja je hebt een punt, ik ben niet ervaren genoeg met ketamine om hier een oordeel in te vellen dus daar trek ik mij in terug.

Stonologie zei:
. Ook reset het dopamine waardoor je minder dip ervaart.
Klik om te vergroten...

Dit is natuurlijk complete kletspraat wat je nu zegt. Dopamine wordt niet zmoaar "ge-reset" door drugsgebruik, het werkt veel complexer dan je denkt. Het speelt mee bij veel verschillende drugs maar het werkt zoveel complexer dan dat.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Ja je hebt een punt, ik ben niet ervaren genoeg met ketamine om hier een oordeel in te vellen dus daar trek ik mij in terug.



Dit is natuurlijk complete kletspraat wat je nu zegt. Dopamine wordt niet zmoaar "ge-reset" door drugsgebruik, het werkt veel complexer dan je denkt. Het speelt mee bij veel verschillende drugs maar het werkt zoveel complexer dan dat, geloof me ik studeer die shit.
Klik om te vergroten...
Gister MDMA gedaan daarna keta en totaal geen kater als normaal. Ik vermoed dat de keta wel wat gedaan heeft maar wat precies geen idee :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."