Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Had dit vroeger ook toen ik nog pep deed en ik had doorgehaald sloeg het 5x harder in. Maar als ik het nu nuchter doe om 4 uur smiddags of 2 uur snachts begin maakt geen zak uit. Wat er invloed op heeft is dat je lichaam en geest al is uitgeput door de pep denk ik."
"Ben zelf aangezien het niet lukt om met alles te stoppen een ketamine gebruiker. Keta gekozen omdat het (voor mij) de meeste voordelen en minste nadelen brengt vergeleken met andere drugs(dus ook drank en tabak). Zelf heb ik geen klachten waar ik 1 tot 3 avonden per week een gram wegsnuif. Pas na meerdere dagen elke dag een gram krijg ik wat maag en plasklachten maar die zijn dan ook weer weg bij stoppen van gebruik. Het enige nadeel is dat je snel veel nodig hebt, niet om in een roesje te komen wel als je wil komen."
"Hoi, Ik heb nu ongeveer sinds kerst geen keta meer gebruikt omdat ik toen aardig wat nodig had om wat te voelen en ook niet echt meer in m'n "eigen wereld" kwam maar eerder gewoon enkel verdoofd raakte met een klein roesje als ik veel nam. Nu zit ik te denken om wat te halen mijn tolerantie zou na 7 weken niks toch aardig weg moeten zijn? Of denken jullie dat ik beter nog een paar weken kan wachten zodat ik het volledig effect weer terug heb? Groet"
"Spyro zei: Nee, tolerantie bij Ketamine kan maanden tot wel een jaar/jaren duren. Klik om te vergroten... Zolang? En als je 1x gebruikt om te kijken waar je staat is ben je dan weer terug bij af?"
"Spyro zei: Ja, het gaat iets omlaag misschien maar na een aantal keer gebruiken ben je weer terug bij af helaas. Klik om te vergroten... Ik gebruikte in december tot de kerst ongeveer 3-4 gram aardig zuivere keta per week. Denk je dat ik nu op een paar honderd mg goed kan gaan? Of is dat lastig te zeggen"
"Spyro zei: Heel lastig beoordelen. Ik heb ook grammen weggewerkt per dag en na een pauze weer begonnen en soms kon ik een paar honderd gram wel voelen en soms was het weggegooid geld en voelde ik er letterlijk niets van... Klik om te vergroten... Ja ik dan wel per week niet per dag (niet te betalen) haha. Maar ja oke ik moet het gewoon gaan zien denk ik dan maar na 7 weken vind ik het wel weer lang genoeg gewacht, tnx voor de snelle reacties."