#1
Ja, het is een enorm gat… Weet er alles van. Maar als je letterlijk je gezondheid in stukjes ziet vallen dan moet er toch echt een knop omgaan.oei ja das nie zo fijn, gelukkig ben je er al een tijd van af, enigsinds snap ik hem ook want hij zit gewoon in een te groot gat waar die uit probeerd te klimmen maar steeds verder valt, waar in die eerst de tips waardeerd maar daarna tog vervagen en zn gangentje verder gaat, gelukkig heb je je tips en ervaring gedeeld en is het aan hem .
naar de gebruiker hier, STOP ERMEE
Ik heb met zoveel spijt geleefd. Een jaar lang iedere week naar het ziekenhuis, niet wetende of het nog goed zou komen.
Het besef dat je maar 1 lichaam hebt en je het jezelf nooit vergeeft als het misgaat.
Inderdaad… Zoek hulp en stop. 🙁