Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSimpele vraag over staafje met of suiker

Simpele vraag over staafje met of suiker

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien heb ik het onduidelijk omschreven, maar ik heb nooit gezegd dat dit een manier is om je keta te zuiveren. Ik heb het alleen over herkristaliseren van naald/suiker/bolletjes gehad. Want je haalt er op deze manier echt geen troep uit. Dus je moet zelf zorgen dat je je keta weet te bemachtigen van een importeur die vaatjes met rode zegel hierheen haalt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
HuisbaasBob zei:
Ik kan na maanden geen dissos een gram keta in een dag wel soldaat maken
Klik om te vergroten...
Ik vind dit een tegeltje waard. Never leave us Bob.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Moet je die Naalden ket echt maken tot het een soort suiker is, of gewoon grof erdoorheen, of moet net echt poeder zijn
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Simpele vraag toch vind ik hem best lastig
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#5
HuisbaasBob zei:
Pasje plat er op, die spiegel bijna doormidden drukken en vijzelen maar tot het talkpoeder is.

Grote kristallen worden slecht opgenomen en dat zakt na een tijdje je strot in
Klik om te vergroten...
Als het zo klein is als poedersuiker dan snuif je het toch ook direct je longen in? Is dat wel zo fijn?

Heb er zelf geen ervaring mee, maar vraag het me serieus af. 🤷‍♂️
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
HuisbaasBob zei:
Pasje plat er op, die spiegel bijna doormidden drukken en vijzelen maar tot het talkpoeder is.

Grote kristallen worden slecht opgenomen en dat zakt na een tijdje je strot in
Klik om te vergroten...
Ik las 'plasje er plat op'

Leek me een erg onhandige manier om iets fijner te maken 🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou het zo fijn mogelijk maken. Wordt het snuiven makkelijker van.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pasje plat er op, die spiegel bijna doormidden drukken en vijzelen maar tot het talkpoeder is.

Grote kristallen worden slecht opgenomen en dat zakt na een tijdje je strot in
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Proxima zei:
Als het zo klein is als poedersuiker dan snuif je het toch ook direct je longen in? Is dat wel zo fijn?

Heb er zelf geen ervaring mee, maar vraag het me serieus af. 🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
Minder hard snuiven, Dyson.

Drupje water er doorheen jagen wil ook wel helpen om de boel te laten plakken
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon snuiven die naalden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het neusslijmvlies is heel makkelijk te beschadigen omdat het bestaat uit één laag cellen, waaronder meteen haarvaten liggen die bloed komen brengen. Daardoor kan je drugs ook via de neus opnemen, want de moleculen van drugs kunnen gewoon net langs die laag cellen heen manoeuvreren.

Maar je kan je misschien voorstellen dat grote, harde klonten drugs juist door die laag cellen heen kan barsten, waardoor je bloedingen krijgt.

Daarom zou een neusspray eigenlijk beter zijn voor de neus. Probleem daarvan is wel dat je eerst heel zorgvuldig moet rekenen hoeveel ketamine je per mL moet oplossen zodat je weet dat 1 spray niet te sterk is.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Proxima zei:
Als het zo klein is als poedersuiker dan snuif je het toch ook direct je longen in? Is dat wel zo fijn?

Heb er zelf geen ervaring mee, maar vraag het me serieus af. 🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
HuisbaasBob zei:
Minder hard snuiven, Dyson.
Klik om te vergroten...
:tilttearlaugh: Dyson
Je moet ook niet het rietje helemaal tot je bovenin je neus duwen, je moet het een stukje tegen de zijkant zetten en gewoon rustig insnuiven
Mevrouw Pløp zei:
Ik las 'plasje er plat op'

Leek me een erg onhandige manier om iets fijner te maken 🤣
Klik om te vergroten...
🤣 dat is niet de bedoeling nee
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Daarom zou een neusspray eigenlijk beter zijn voor de neus. Probleem daarvan is wel dat je eerst heel zorgvuldig moet rekenen hoeveel ketamine je per mL moet oplossen zodat je weet dat 1 spray niet te sterk is.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is dat met ketamine niet mogelijk. Dat je zelfs met een verzadigde oplossing alsnog de hele avond aan het sprayen bent.

Maar uw L/100km kan afwijken, aangezien ik ooit 250 gram MXE heb gekocht en hier zo'n 100 zelf van heb opgemaakt. Ik kan na maanden geen dissos een gram keta in een dag wel soldaat maken
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
HuisbaasBob zei:
Volgens mij is dat met ketamine niet mogelijk. Dat je zelfs met een verzadigde oplossing alsnog de hele avond aan het sprayen bent.

Maar uw L/100km kan afwijken, aangezien ik ooit 250 gram MXE heb gekocht en hier zo'n 100 zelf van heb opgemaakt. Ik kan na maanden geen dissos een gram keta in een dag wel soldaat maken
Klik om te vergroten...
Ligt er ook een beetje aan wat je te veel vindt :wink:
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gewoon met een hamer op slaan.
Vaak gedaan en makkelijkste manier om alles klein te maken!

Ohja wel rustig aan doen, je kunt altijd iets over het sealtje of zakje heen leggen zoals theedoek en dan rustig kloppen.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als het water bijna is verdampt,kookplaat uitzetten en pan ondersteboven onder koude kraan houden. Daarna kun je hem zo uit de pan halen. En uiteraard niet met metalen voorwerpen in de pan komen
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
HuisbaasBob zei:
Volgens mij is dat met ketamine niet mogelijk. Dat je zelfs met een verzadigde oplossing alsnog de hele avond aan het sprayen bent.

Maar uw L/100km kan afwijken, aangezien ik ooit 250 gram MXE heb gekocht en hier zo'n 100 zelf van heb opgemaakt. Ik kan na maanden geen dissos een gram keta in een dag wel soldaat maken
Klik om te vergroten...
Je kan zo'n 2 gram per 10ml oplossing kwijt. Dus reken maar uit of dat voldoende is per spray.

Wat is er overigens mis met de hele avond sprayen? Alsof je anders niet de hele avond aan het snuiven bent :wink:
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je echt een fijne keta ervaring wil dan gooi je je keta in een pan met anti aanbaklaag. Zelf vind ik een pannekoekenpan het makkelijkste. Je doet er een beetje (demi)water bij, en zet de pan op de kookplaat. Als je goede keta hebt zul je een gelijkmatig patroon van belletjes zien. In feite verwarm je de keta totdat het water is verdampt en je een soort van witte pannekoek over houdt. Je herkristaliseert in feite de naaldjes of suiker. Ik raad wel aan zuivere goede keta te gebruiken (originele rode zegel (86% getest). Gele of groene zegel ben ik niet zo'n fan van). Ik heb deze methode van van een zeer zware keta gebruiker geleerd en hoewel ik het niet wetenschappelijk kan onderbouwen, weet ik wel dat niet 1 van de zware gebruikers die ik ken en die het op deze manier doen blaas of nierproblemen heeft. Terwijl ik die problemen wel regelmatig van andere gebruikers hoor die het poeder alleen maar crushen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Let wel dat je die pan vochtig houdt tijdens het proces. Zodra er niks in de pan ligt en je verhit hem komen er schadelijke stoffen vrij.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#20
En de pan voor gebruik even ontvetten. Maar ik zit te denken of een paar foto's van het proces niet 100x duidelijker zou zijn dan dit hele verhaal. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat mijn bericht verwijderd wordt omdat er teveel informatie wordt gegeven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."