Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSimpele vraag over staafje met of suiker

Simpele vraag over staafje met of suiker

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#1
En de pan voor gebruik even ontvetten. Maar ik zit te denken of een paar foto's van het proces niet 100x duidelijker zou zijn dan dit hele verhaal. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat mijn bericht verwijderd wordt omdat er teveel informatie wordt gegeven.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Let wel dat je die pan vochtig houdt tijdens het proces. Zodra er niks in de pan ligt en je verhit hem komen er schadelijke stoffen vrij.
Klik om te vergroten...
Dat klopt, daarom dacht ik ook dat misschien een paar foto's makkelijker zouden zijn. Maar weet niet of dat mag
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
caninus zei:
Als je echt een fijne keta ervaring wil dan gooi je je keta in een pan met anti aanbaklaag. Zelf vind ik een pannekoekenpan het makkelijkste. Je doet er een beetje (demi)water bij, en zet de pan op de kookplaat. Als je goede keta hebt zul je een gelijkmatig patroon van belletjes zien. In feite verwarm je de keta totdat het water is verdampt en je een soort van witte pannekoek over houdt. Je herkristaliseert in feite de naaldjes of suiker. Ik raad wel aan zuivere goede keta te gebruiken (originele rode zegel (86% getest). Gele of groene zegel ben ik niet zo'n fan van). Ik heb deze methode van van een zeer zware keta gebruiker geleerd en hoewel ik het niet wetenschappelijk kan onderbouwen, weet ik wel dat niet 1 van de zware gebruikers die ik ken en die het op deze manier doen GEEN (?) blaas of nierproblemen heeft. Terwijl ik die problemen wel regelmatig van andere gebruikers hoor die het poeder alleen maar crushen.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is het niet zo dat de nierproblemen ontstaan door de eventuele vervuilingen van keta. Door regelmatig gebruik is de kans gewoon aanzienlijk groter om nierproblemen te krijgen dan bij niet of sparadisch gebuik, maar ook dit blijft individueel verschillend natuurlijk. Er zullen vast mensen zijn die na 1x keta al wat last krijgen en andere na jaren totaal niet. Is ook meer een kansberekening....

Wist overigens niet dat je op deze manier keta kon zuiveren. Denk er inderdaad wel om want dit is wel op randje van de regels dit soort onderwerpen maar zuiveren kan nog net tot beperkte details :blush:. Puurder maken (in de zin van HCl naar base) of extractie methodes mag dan weer niet. Blijft alijd lastig die grenzen haha.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
caninus zei:
weet ik wel dat niet 1 van de zware gebruikers die ik ken en die het op deze manier doen blaas of nierproblemen heeft. Terwijl ik die problemen wel regelmatig van andere gebruikers hoor die het poeder alleen maar crushen.
Klik om te vergroten...
Dit is wel een groot statement zonder onderbouwing.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet ik, daarom schreef ik ook dat ik het niet wetenschappelijk kon onderbouwen 😄. Maar als mensen jarenlang grote hoeveelheden keta zie gebruiken op deze manier zonder enige schade, dan neem ik graag van deze mensen hun advies over. Wat iemand anders ermee doet moeten ze zelf weten.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
caninus zei:
Weet ik, daarom schreef ik ook dat ik het niet wetenschappelijk kon onderbouwen 😄. Maar als mensen jarenlang grote hoeveelheden keta zie gebruiken op deze manier zonder enige schade, dan neem ik graag van deze mensen hun advies over. Wat iemand anders ermee doet moeten ze zelf weten.
Klik om te vergroten...
Het zou betekenen dat je die schade alleen krijgt van vervuilde/niet zuivere ketamine en dat lijkt mij nogal stug. Hoe weet jij dat al die mensen geen schade hebben?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
caninus zei:
Dat maak jij ervan. Ik weet dat die mensen alleen topmateriaal gebruiken. Maar ik heb nooit gezegd dat de klachten door troep veroorzaakt worden. Sowieso wil ik geen keta waar mee gerotzooid is en de kans dat ik die ooit zal krijgen acht ik niet eens aanwezig. (Ik ben nog van de generatie die op alles garantie krijgt)
Klik om te vergroten...
Jij zegt dat toch. Zware gebruikers die op deze manier gebruikt heeft geen schade (aldus de gebruiker zelf). Klinkt vrij anekdotisch allemaal.
caninus zei:
En over die schade bij die gebruikers, dat kan ik gewoon simpelweg aan ze vragen. Ja, theoretisch zouden ze stiekem allemaal een stoma kunnen hebben.
Klik om te vergroten...
Lijkt mij een zeer discutabele bron om dergelijke claims op te baseren.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Doe met de informatie wat je wilt, maar om te snuiven is er niks fijners dan geherkristaliseerde keta. Zeker wanneer hij vers uit de pan komt. En uiteindelijk was dat wat de TS wilde weten. Mocht iemand foto's van deze bereidingswijze willen zien, dan hoor ik het wel. En anders zie ik het wel weer aan het aantal klacht over hoe pijnlijk het snuiven is
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien heb ik het onduidelijk omschreven, maar ik heb nooit gezegd dat dit een manier is om je keta te zuiveren. Ik heb het alleen over herkristaliseren van naald/suiker/bolletjes gehad. Want je haalt er op deze manier echt geen troep uit. Dus je moet zelf zorgen dat je je keta weet te bemachtigen van een importeur die vaatjes met rode zegel hierheen haalt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."