#1
Het is me een raadsel waarom je dit in de coffeeshop gepost hebt, wiet voegde bij mij nooit iets toe wat films kijken betreft. De laatste tijd heb ik met keta op; Rose Red, The Shining, City of angels, A beautiful mind, Neverwas.. gekeken, die kan ik tijdens trips wel aanraden <3


De hilarische stukjes: [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GSiTp9Kw1J4&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GSiTp9Kw1J4&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
