Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKONINGINNEDAG*DOPE-PLANNEN?

KONINGINNEDAG*DOPE-PLANNEN?

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met welke middelen ben je van plan komende koninginnedag uit je plaat te gaan?

Hoewel ik er naar smacht om minimaal 3 gram yayo naar binnen te snuiven in een paaldansbar houdt ik het zelf vanwege het behoud van mijn body maar op 1 a 2 glaasjes oranjelikeur in de tuin van mijn ouders om die zwakzinnige bende onder leiding van dat seniele wijf in paleis Noordeinde te eren. :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoewel ik er naar smacht om minimaal 3 gram yayo naar binnen te snuiven in een paaldansbar houdt ik het zelf vanwege het behoud van mijn body maar op 1 a 2 glaasjes oranjelikeur in de tuin van mijn ouders om die zwakzinnige bende onder leiding van dat seniele wijf in paleis Noordeinde te eren.
Klik om te vergroten...

In plaats van een paaldansbar had ik een dikke sweet lounge pud in gedachte,
maar door geld tekort is dat niet mogelijk.
't Word voor mij lekker thuis biertje doen met m'n moeder.
En ik ga de koningin niet eren, ik ga drinken om mijn lichaam te bevuilen als protest.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
woensdag veel ketamine en veel wiet, donderdag mdma,ketamine,wiet.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niks, helemaal niks. Misschien wat biertjes, maar zeker niet veel.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pilletje, tegen de avond.
Overdag water oid, want heb een alcoholstop voor een paar weken.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alcohol en misschien wiet.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
in de middag wiet en drank, misch salvia, en tegen de avond verder op de speed
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niets, geen alcohol of drugs. Ik heb een afspraak gemaakt met mezelf dat ik 6 juni pas weer wat gebruik.
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
op koninginnedag ga ik een lijntje crystal meth proberen
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien 2c-B, maar waarschijnlijk niet. Ik denk dat het gewoon een biertje of 2 a 3 word en een bescheiden aantal jointjes. Misschien als ik me goed voel lekker aan de GHB. Heb nog geen concrete plannen wat ik ga doen de 30ste, beetje door Arnhem heen banjeren ofz. :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk niets.. Ik ga die avond vuurpoien op lichtplein dus beter ben ik dan nuchter :grin: En misschien de volgende dag werken dus dan zeker niets haha
b
boyanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niks gebruikt, en zal ik ook niet meer gaan doen want de feesten gaan niet door :(
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Niets, geen alcohol of drugs. Ik heb een afspraak gemaakt met mezelf dat ik 6 juni pas weer wat gebruik.
Klik om te vergroten...

Wat toevallig ik ook! :grin: Pas met Free Your Mind weer heb ik gezegd (6 juni) aangezien het semester bijna afgelopen is en vol zit met deadlines en tentamens. Met koninginnedag moet ik werken dus geen dope voor mij! :wave:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met wat hash in de zon chillen :grin: Zo ver mogelijk van de hossende dronken menigte. Elke keer neem ik me weer voor dat het best leuk kan zijn in de stad en elk jaar vind ik het maar kut en ben ik teveel geld kwijt.

Misschien 's avonds wel naar een normaal feest en dan de nodige bier :beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk eigenlijk niks behalve alcohol en wiet, misschien als ik nog wat over heb dan een ballonnetje lachgas. Als ik die avond al naar ruigoord ga is het wellicht ook gewoon met alcohol en wiet, grotendeels omdat mijn laatste trip er dan te kort voor is geweest (minder dan één week er tussen vind ik echt niet kunnen voor mijzelf), en ketamine durf ik denk ik niet na een middagje alcohol, dus dan zet ik het patroon van eerder die dag gewoon voort. Wordt sowieso ook wel leuk.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
vode zei:
Ik denk niets.. Ik ga die avond vuurpoien op lichtplein dus beter ben ik dan nuchter :grin: En misschien de volgende dag werken dus dan zeker niets haha
Klik om te vergroten...

wat ga je precies op het lichtplein doen? ik ben er toch dan, kom ik wel even zwaaien...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
vode zei:
Ik denk niets.. Ik ga die avond vuurpoien op lichtplein dus beter ben ik dan nuchter :grin: En misschien de volgende dag werken dus dan zeker niets haha
Klik om te vergroten...

wat ga je precies op het lichtplein doen? ik ben er toch dan, kom ik wel even zwaaien...
Klik om te vergroten...
Hallo aarde aan cropp?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe dan ook, ze moet onthoofd worden :angry:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ga bij nader inzien denk ik toch maar aan de GHB om te kunnen vergeten dat we feest vieren omdat die overjarige oranje parasiet Beapig jarig is.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#20
yeti zei:
Ga bij nader inzien denk ik toch maar aan de GHB om te kunnen vergeten dat we feest vieren omdat die overjarige oranje parasiet Beapig jarig is.
Klik om te vergroten...

Correctie: omdat Beapig's MOEDER jarig is...
Bea is zelf ergens in januari jarig geloof ik. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."