Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVroegguuhh toen er nog geen internet was !!

Vroegguuhh toen er nog geen internet was !!

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan deed ik dit in me handpalmen en snoof mezelf naar de hel.



Nu nog spijt van, wat deden jullie toen er nog geen internet was en waar je nu spijt van hebt ?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen was ik nog vloeibaar.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dude, are you serious?

Anyway, ben nog maar 19 en toen ik nog geen internet had speelde ik buiten op straat
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
er was toen geen internet ....

yes dude i am fucking serious !

als Max Daniels alle shops heeft gesloten en je woont in een dorp met niets dan begin je wss met bananen nerfjes te roken, dan thee, dan de lijm en zo klim ja langzaam door naar je eerste delerium, want weed was er niet. Hasj ook niet er was helemaal niets in die tijd, alleen Top Pop.

Ren je rot en Swiebertjhu ..

:tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen was ik nog maar een geile blik in m'n moeders ogen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
veel vloeibare reaguurders ..... in mijn tijd bestond het woord reaguurder nog niet.

o ja na het delirium eindigde ik eindelijk in een positie dat ik op me 17de mijn aller aller eerste XTC pil kon kopen voor 40 gulden. Zal 80 mg geweest zijn ... mijn god.

Ik smolt samen met me vriendin onze handjes waren samen gelijmt door de werkzame stof MDMA.

Er was toen nog steeds geen internet, wel in het leger onder DOS op de CMD prompt, 1 mb werk geheugen in je Schneider.

:hearteyes:

Wat een tijden ... gouden tijden. Vergane gloriedagen ....
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zat al in 1985 op interanet. toen hadden we een soort van kastje, waar je je telefoonhoorn oplegde.

Toen was het compleet anders, geen zoekmachines, geen browser, geen pop ups alles in de cmd.
De enige virussen waar je last van had deden niets meer dan bestanden verwijderen, of het scherm spiegelen.

Toen was ik vaak een soort van stratego aan het spelen, met iemand in rusland. mocht niet meer dan 20 minuten per week, was nogal kostbaar, kwa telefoontikken.

Wel een aparte manier van internet, je kon horen aan de piepjes welke zet er was gedaan. een soort van morse code, dan reageerde de computer erop.

De harde schijf was groter dan een langspeelplaat, en had een geheugen van 156kb, hier had je er dan 10 van, om te wisselen. de computer was zo groot als twee breedbeeltelevisies. op elkaar. De processor was 1,02MHz in de turbo stand, die je maar een half uur kon gebruiken vanwege oververhitting.


Internet van tegenwoordig is niets meer dan een porno-encyclopedie, eenvoudig zoeken en je vind dingen. en als je geluk hebt is het ook nog eens nuttig.


voor die tijd speelde ik met speelgoedautootjes en transformers

edit: ik heb nog een IBM op zolder staan, met 3 (jawel) floppy drives. 1tje kon blijven zitten , dat was de OS schijf. het werd pas Dos toen een amerikaans bedrijf het heeft ingepikt en patent op heeft gekregen, ik heb nog de orginele russische versie, op een grote harde schijf staan, stamt af uit 1983. Toen was Bill Gates nog met transformers aan het spelen.

Het leuke is, dat zelfs de modernste computer die bestaat opstart met de orginele 5kb code.
(CMOS) Hier kan gebruik van gemaakt worden. dus voordat er ook maar een enkele beveiliging wordt opgestart, kan je een computer al ownen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
idd 1 mb werk geheugen was al een droom ik bedoelde die grote grammafoonplaat.

Mijn eerste internet was een 56kb modem via die oplichters van ...XS4ALL, telefoontikken.
Windows 95 met 16 mb ram, 2x SPEED cdrom
Wat een drama, daarvoor bouwde ik altijd hutten en stal ik de bloemkolen van buurmans zijn land om me omzet op peil te houden toen was ik 12 ...

:mrgreen:

Dus jij was niet meer vloeibaar mooi mooi mooi.

:tearsofjoy:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
wat deden jullie toen er nog geen internet was en waar je nu spijt van hebt ?
Klik om te vergroten...

Haha ouwe, toentertijd vondt ik het de ultieme kick om nuchter sex op het strand te hebben. Of te krikken in het bos terwijl de braamstruiken je billen en rug lekker openkrasten.

Als er geen smatje voorhanden was stiekum met mijn vaders seksboekjes in de kelder halve liters Amstel swaffelen alvorens ze naar binnen te klokken :beer:

Op het schoolplein deden we ook een spelletje waar je kort maar hevig high van werd: 40 kniebuigingen maken en dan heel hard staand op je handen blazen.

Door deze activiteiten ben ik ernstig getraumatiseerd geraakt :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
toen wij internet kregen liep dat nog over de telefoonlijn, en moest je per minuut betalen, en was je in gesprek als je op het net was...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
yeti zei:
Als er geen smatje voorhanden was stiekum met mijn vaders seksboekjes in de kelder halve liters Amstel swaffelen alvorens ze naar binnen te klokken :beer:
Klik om te vergroten...

Ja die goede ouede sex boekkies daar was ik behoorlijk verslaafd aan, ik jatte de speelghoed winkel ook leeg van de Jaculas ..... chicks rosies etcetc ....

yeti zei:
Op het schoolplein deden we ook een spelletje waar je kort maar hevig high van werd: 40 kniebuigingen maken en dan heel hard staand op je handen blazen.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik nog niet geprobeerd, kan dat nog als je bejaard bent ?

:tearsofjoy:

Of moet ik ergens rekening meehouden ? Heb je een How To Do ?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
idd 1 mb werk geheugen was al een droom ik bedoelde die grote grammafoonplaat.

Mijn eerste internet was een 56kb modem via die oplichters van ...XS4ALL, telefoontikken.
Windows 95 met 16 mb ram, 2x SPEED cdrom
Wat een drama, daarvoor bouwde ik altijd hutten en stal ik de bloemkolen van buurmans zijn land om me omzet op peil te houden toen was ik 12 ...

:mrgreen:

Dus jij was niet meer vloeibaar mooi mooi mooi.

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

http://www.lazylaces.com/56Kmodem/
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
cropp zei:
toen wij internet kregen liep dat nog over de telefoonlijn, en moest je per minuut betalen, en was je in gesprek als je op het net was...
Klik om te vergroten...

ik was altijd in gesprek .... ontdekte net die ranzige digitale porno ...

Mijn US Robotics 33.2 opgevoerd naar 56,6 kb ligt nog in de kast en me Zonnet account werkt ook nog steeds.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toen was ik erg jong, weet nog wel hoe cool het was toen we voor het eerst internet kregen, heel traag en duur met zo'n tssss-pingping-thshshshshs geluidje als je het aanzette. Leuke tijden.
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toen wist ik ng niet wat het woord drugs betekende.
Helaas schreef ik dan wel al een gedicht over drugs (wat een freak ben ik)
Die eerste keren internetwaren echt radioactieve gouden tijden
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#16
vader lysergine vertelt... :grin:

Dit is een ouwe zakkenthread, hoop op nog meer nostalgie!

Was zelf trouwens vloeibaar tot Tsjernobyl ontplofte...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
tssss-pingping-thshshshshstssss-pingping-thshshshshstssss-pingping-thshshshshstssss-pingping-thshshshshstssss-pingping-thshshshshstssss-pingping-thshshshshstssss-pingping-thshshshshstssss-pingping-thshshshshstssss-pingping-thshshshshstssss-pingping-thshshshshstssss-pingping-thshshshshs.
Klik om te vergroten...

De verbinding is verbroken vanwege een nucleaire wolk .... error poort 303

Toen mocht ik een week niet buiten spelen, geen bloemkolen stelen en geen melk drinken, was echt afkicken verdomme.
Iedereen de straat op om te protesteren, ik kweek het liefst weed onder atoom stroom ...

Mijn eerste hasjbonk was Gele Libanon ... 1983 :stoned:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Herinnert iemand zich 'Het Net' nog? Beperkt internet van KPN, alleen maar gesponsorde crap websites.. maar oh oh wat was dat nieuw en bijzonder. Het 9600 Baud modem.. Floppies zo groot als een dvd doosje.. Commander Keen.. Ah, de nostalgie.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Politie en boefje spelen met het blonde buurmeisje van 16, maar daar heb ik geen spijt van. :grin:

Ik vind het trouwens nogsteeds een geniaal geluid dat van die inbel modem. Zouden ze eigenlijk een leuk breakcore nummer van moeten maken. :sunglasses:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#20
commader keen, commander keen!!!

jaaah!!! :rock: :rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."