#1
Ik ben van plan binnenkort eens te gaan trippen. Het trekt me vooral om het met jezelf geconfronteerd worden en de verhalen van mensen die er inzichten op hebben gekregen spreken me erg aan, maar ben er nog niet uit welk middel me daarvoor het fijnst lijkt. Daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Wat vinden jullie het fijnst? Minste mindfucks? Wat is goed om mee te beginnnen? etc.
Hier een overzichtje, misschien mis ik nog dingen dan hoor ik dat graag.
Ayahuasca: het zelflering aspect trekt me hiervan erg aan en ook dat je dit onder begeleiding van een sjamaan kan doen. Het kotsen lijkt me minder.
DMT roken: Wat is het verschil?
LSA: Ook hier weer lijkt het kotsen me minder
2c-a/b/c: Niet echt een beeld van.
Paddo's: De mindfucks van dit spul vind ik zelf niet zo prettig.
Salvia: ?
Peyote/Mescaline
Ketamine
LSD: Dit trekt me denk ik het meest.
Hier een overzichtje, misschien mis ik nog dingen dan hoor ik dat graag.
Ayahuasca: het zelflering aspect trekt me hiervan erg aan en ook dat je dit onder begeleiding van een sjamaan kan doen. Het kotsen lijkt me minder.
DMT roken: Wat is het verschil?
LSA: Ook hier weer lijkt het kotsen me minder
2c-a/b/c: Niet echt een beeld van.
Paddo's: De mindfucks van dit spul vind ik zelf niet zo prettig.
Salvia: ?
Peyote/Mescaline
Ketamine
LSD: Dit trekt me denk ik het meest.

