Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk tripmiddel spreekt jullie het meest aan en waarom?

Welk tripmiddel spreekt jullie het meest aan en waarom?

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
DMT roken, geeft een directe vlucht naar de 5e dimensie. MAar duurt ook korter, en je bent weer wakker en helder genoeg na een half uurtje


Ayahuesca, is een totaal andere demensie, want je blijft contact houden met het aardse. tot een zeker punt, op waar je even word losgelaten door de sjamaan, maar alles wordt dan in een soort controle gehouden. en gestuurd. Dit duurt de hele dag, met ritueel, heeft meer sfeer en genoegdoening.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSD of 2C-B vind ik wel een goed begin. 2C-B vind ik het makkelijkst, behalve de visuals komt er niet veel meer bij kijken. Je zegt dat je het geestverruimende deel wilt ervaren, maar met zo min mogelijk last van mindfucks, dan zou ik voor LSD gaan.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zelfs als ik me alleen maar voorstel hoe de witte sterren in mijn brein exploderen, ga ik al trippen :P
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Elfquest zei:
2c-a/b/c: Niet echt een beeld van.
.
Klik om te vergroten...
2c-a bestaat iig niet, alleen zwaar theoretisch, maar praktisch: nee.
Lees je in de overige varianten maar 'ns in, geinige middelen :)

Ze spreken mij op dit moment dan ook het meest aan.
Daarna mss LSD/DMT.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
2c-'s vind ik het leukste om zomaar even tussendoor te nemen, lsd het leukste als ik de tijd heb.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
wiet?
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#7
LSD op dit moment het meest. Heb gister een 2c-E trip gehad die niet zo heel erg geslaagd was, enige was heel licht trippen en flink zware bodyload wat uiteindelijk leidde tot kotsen. Daarna voelde ik me eigenlijk gewoon een soort van stoned/high-achtig. 2c-X trekt me dus voor nu even niet zo heel erg meer, komt wel weer denk ik, LSD wordt m'n volgende keer want ik vond die té zware bodyload toch wel erg vervelend (en dit was nog maar 10mg).

Ayahuasca lijkt me ook geweldig, om de reinigende en helende werking, maar daar wacht ik zeker nog mee tot ik er klaar voor ben, en dat gaat nog jaren duren.

DMT wil ik ook nog eens proberen, net als salvia, gewoon van allebei om te kijken hoe het is.

Paddo's lijkt me ook leuk, en dan neem ik de bodyload maar voor lief want het lijkt me echt geweldig.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paddo's spreken me heel erg aan omdat ik er een hele relaxte trip van krijg, de duur van de trip is voor mij precies goed en je hebt nog een zekere mate van controle over de situatie.

Truffels vond ik soortgelijk qua effecten. De verschillen vond ik vooral te wijten aan de set & setting ipv aan het tripmiddel.

Ik heb iemand Salvia zien gebruiken en het spreekt mij niet zo aan, omdat je de controle helemaal kwijt raakt. Diegene had wel een leuke trip ervan (hij lag 2 minuten lang hysterisch te lachen en door de kamer te rollen :P ), maar de korte duur, de oncontroleerbaarheid en het relatief lange aftereffect voor zo'n korte trip (die gozer was helemaal kapot erna) maken het minder interessant.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
LSD, omdat het mij tot nu toe de beste dag van m'n leven heeft bezorgd. : )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."