Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsArtistiekheid en Drugs

Artistiekheid en Drugs

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van pep wil ik wel eens creatieve uitspattingen hebben.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed + Muziek schrijven. :grin:
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik geblowd heb kan ik niks meer. Dan ben ik sociaal gestoord en ja, dan ben ik gewoon niks ofzo haha.
Maar als ik coke heb dan kan ik heel goed schrijven, stel als ik erachter elkaar zou snuiven zou ik echt een bestseller kunnen schrijven. En ik zou niet weten of ik dan goed kan schilderen enzo, misschien dat ik dan denk dat ik het heeeeel goed kan en dat het dan achteraf heel lelijk is :P
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Maakt eigenlijk niet uit wat ik op heb. Maar mijn creativiteit krijgt wel een boost. bijv. origami enzo
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik werk ook met kunst en kan na een blowtje heerlijk tekenen. Toch heb ik werk onder invloed nooit als kunst van mezelf kunnen beschouwen, het telt voor mij alleen maar echt als ik het in nuchtere staat gemaakt heb. :hearteyes:
d
dyeLid
01-01-2024, 00:00
#6
eerst bevorderde wiet mijn tekenvaardigheden , maar de laatste jaren verkloot het juist mijn inspiratie , ik word van wiet alleen nog maar moe , ik heb wel ideeen maar kan ze niet uitvoeren , speed en sos doen het wel goed :grin: , schijven is wat minder kan dan geen strakke lijnen meer trekken
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stoned komen er nog wel eens hele leuke concepten uit. Tekenen op trip middelen lukt op het moment vaak íets minder maar ik haal er dan wel de weken er na vaak goede inspiratie uit; in principe teken en artistiek-piel ik vooral nuchter / stoned maar zonder alle trips had ik nooit al deze psychedelische dingen gemaakt waar ik toch wel heel blij mee ben.
T
The Space CowboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe kunnen de "kunstenaars" onder ons tekenen of andere beeldende kunst beoefenen met drugs op?
Ikzelf teken nog behoorlijk goed met wiet op, maar met paddo's lukt niks meer, ik krijg er hoogstens een paar lijnen uit die totaal nergens op lijken.
Normaal teken ik ongeveer zo:

http://b0em.newgrounds.com/art/
Mijn Newgrounds account.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm volgens mij ist ook niet zozeer kunst maken onder invloed van-, maar meer geïnspireerd op :wink:

Tekenen doe je goed trouwens :)
T
The Space CowboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dat wilde ik er eigenlijk nog bij zetten. Ik heb wel vaak, dat ik de beste ideeën krijg op het moment dat ik stoned of onder invloed van iets anders ben. Dit geldt ook in de muziekwereld denk ik. Nouja, de "Shpongle" richting.

Enne, bedankt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."