Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt op je vakantie bestemming?

Wat gebruikt op je vakantie bestemming?

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
tja ik houd me vakantie in eigen huis & omgeving omdat ik 3 weken alleen thuis ben.
dus heb wel het een en ander gebruikt ja.
M
MopTopSpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
wiet, whiskey en een lsd trip in zuid frankrijk, op dit binnekoertje >
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol en dat zelfs misschien niet eens.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga de 26e op vakantie, maar zal niet meer gebruiken dan alcohol.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat heb jij voor drugs gebruikt toen je op vakantie was?
En waar was je op vakantie?

Mijn vakantie is alweer voorbij, maar ik ben twee weken in spanje geweest.
De enige drugs die ik heb gehad is alcohol.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb praktisch alles wat ik gebruikt heb ook wel op vakantie gebruikt.
We gingen vaak met de auto dus op die momenten durfde ik 't wel aan ivm controle.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
eigenlijk alleen alcohol, maar wel uber uber veel, we hadden een paar vuilniszakken vol met platte bierblikken, en een aanrecht vol lege flessen wodka, en dan bedoel ik echt het hele aanrecht vol
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
In Tjechie , cocaine .

Zwitserland en monaco met pa & ma . Dus alleen alcohol .
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga week naar loret de mar met Ma enzo... ALL-IN ! :sunglasses:

Dus CUBA LIBRE ! :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
In Bulgarije heb ik helemaal niks gebruikt op alcohol na. Daar dan wel weer veel van... :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alleen alcohol. Ik wil geen risico nemen om betrapt te worden, en even zonder vind ik ook wel lekker.
L
LittlebutterflyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pikachu zei:
In Bulgarije heb ik helemaal niks gebruikt op alcohol na. Daar dan wel weer veel van... :wink:
Klik om te vergroten...

Ik ben in Nederland gebleven. Voor mijn doen heb ik veel alcohol gedronken.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga dit jaar niet weg en ben niet weg geweest, maar meestal op vakantie is het alleen wat alcohol en afhankelijk van de bestemming misschien wat joints, zo ging het de voorgaande jaren.
e
eigenrisicoLid
01-01-2024, 00:00
#14
hee hallo
ben twee weken naar ibiza geweest
40 gram pep meegenomen
25 pillen
waarvan op 25 gram pep en 25 pillen heel heel veel gefeest
daarna 3 weken nachtmerries gehad en s' morgens het gevoel alsof ik echt niet had geslapen
begon met het sluiten van mijn ogen dan zag ik mezelf rondraaien en naar beneden vallen
overdag het gevoel alsof je geestelijk even uit je lichaam was en dan weer ineens terug
toen heb ik even een paar weken maar geen pillen op
maar in het vliegtuig doe ik nooit meer ben nog nooit zo bang geweest
maar ik wist dat niemand daar speed had dus jah
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
meegenomen in het koffer? :wave: :kots: :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
eigenrisico zei:
hee hallo
ben twee weken naar ibiza geweest
40 gram pep meegenomen
25 pillen
waarvan op 25 gram pep en 25 pillen heel heel veel gefeest
daarna 3 weken nachtmerries gehad en s' morgens het gevoel alsof ik echt niet had geslapen
begon met het sluiten van mijn ogen dan zag ik mezelf rondraaien en naar beneden vallen
overdag het gevoel alsof je geestelijk even uit je lichaam was en dan weer ineens terug
toen heb ik even een paar weken maar geen pillen op
maar in het vliegtuig doe ik nooit meer ben nog nooit zo bang geweest
Klik om te vergroten...
goh gek
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
eigenrisico zei:
hee hallo
ben twee weken naar ibiza geweest
40 gram pep meegenomen
25 pillen
waarvan op 25 gram pep en 25 pillen heel heel veel gefeest
daarna 3 weken nachtmerries gehad en s' morgens het gevoel alsof ik echt niet had geslapen
begon met het sluiten van mijn ogen dan zag ik mezelf rondraaien en naar beneden vallen
overdag het gevoel alsof je geestelijk even uit je lichaam was en dan weer ineens terug
toen heb ik even een paar weken maar geen pillen op
maar in het vliegtuig doe ik nooit meer ben nog nooit zo bang geweest
Klik om te vergroten...
goh gek
Klik om te vergroten...

toen heb ik even een paar weken maar geen pillen op
Klik om te vergroten...
Daarna ook maar een paar weken gestopt he :tearsofjoy:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tyler en ik hadden lsd meegenomen naar Terschelling, omdat we hadden bedacht dat we daar in de duinen wilden trippen. Uiteindelijk toch maar niet gedaan, we waren niet bekend in de omgeving en die gedachte weerhield ons er van om de trip daar te gaan wagen. Stel dat een van ons misschien toch niet helemaal lekker zou gaan.....

En in die periode zat ik ook nog dagelijks aan mijn kleine dosis pep, dus ja, dat had ik ook daar bij me... :flushed:

Toch blij dat we die zegels nog even hadden bewaard en de trip hadden uitgesteld tot die bewuste 11de juli (zie voor de rest en het verloop mijn meest recente reportje: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=22547 , geen zin om dat verhaal nog eens te gaan doen en ook niet zo ontopic meer... :wink: ).
e
eigenrisicoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
meegenomen in het koffer? :wave: :kots: :openmouth:
Klik om te vergroten...

nee kokertje fotorolletje ingetaped gewassen ingetaped bij mijn lies
had maar tegen niemand gezegd anders valt het helemaal op als je met z'n drieen zenuwachtig bent adrenaline kick daar ben je van verzekerd
je kunt daar trouwens ook zat kopen maar dan weet je nooit wat je hebt
maar in de omgeven van playa den bossa bij discotheek space in de buurt
kun je heel makkelijk iets vinden bij apartementen gebouw jet achter
proppers hebben daar meestal ook
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
met buitenlandse wedstrijden van Ajax wel coke en speed..

in Kreta ooit es pillen proberen te regelen maar 25 euro p/s vind ik een beetje te gortig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."