Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTot ziens

Tot ziens

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
veel succes met afkicke
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Suc6! mooi dat je er mee stopt ik hoop voor je dat je het vol houd.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen drugs, geen zorgen......

Voormij in ieder geval wel. Natuurlijk is het je eigen keuze maar IK kan er op dit moment erg slecht mee omgaan. Heb problemen met mijn gezondheid, vooral geestelijk maar ook lichamelijk. Ik denk dat het tijd is om er een pauze in te lassen. Zeker na mijn grote terugval in mijn cocaineverslaving de afgelopen maanden waar niemand nog wat van af weet, hoe zwak het ook is van mij zelf.

Even wat tijd maken om alles op een rijtje te zetten en finacieel er gewoon weer normaal voor te staan en me oude vrienden weer op te zoeken. En me drugs"vrienden" te verlaten.

Helemaal "cold turkey" ga ik niet, het enigste wat ik blijf gebruiken is wiet,herbal en alcohol. Benzo's en gbl gaan mijn lichaam niet meer in, net als al de andere chemische genotsmiddelen.

Om mijn afkicken van bijna alles wat je anders laat voelen te bespoedigen zal ik dit forum verlaten voor een grote tijd.

Ik zal heus nog wel een keer terug komen, misschien ook niet.


Vaarwel en misschien tot ziens,

Een zeer in de put zittende Space scientist :(
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wow wat kut kerel dat je weer terug bent gevallen in de verslaving.
Wel een verstandige keuze die je op dit moment maakt, maar jammer dat je DF gaat verlaten!
Heel veel succes in je verdere toekomst, en laat nog eens wat van je horen :wave:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verstandige keuze man, veel succes. Jammer dat we je niet meer zullen zien op df, maar wel goed. Vond wat je te zeggen had meestal wel slim.

Hoe dan ook, het beste!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verstandige keuze, goed dat je voor jezelf kiest! Veel sterkte in deze situatie, je kan er alleen maar sterker uitkomen.

Succes! :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goed dat je inziet dat je moet stoppen, succes met alles!!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
laat de alcohol met rust !

zodra je zat wordt val je terug, zonder alcohol verhoog je de slagingskans echt aanzienlijk.

succes he ouwe je kan het !

Bonie
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sterkte
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sterkte man
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je blijft wel blowen en drinken

:rolleyes:

Tsja je houdt jezelf echt voor de gek

Maar toch succes
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
njirem zei:
Je blijft wel blowen en drinken

:rolleyes:

Tsja je houdt jezelf echt voor de gek

Maar toch succes
Klik om te vergroten...

Wat is dit nu voor bullshit? Blowen en cocaineverslaving hebben toch niets met elkaar te maken? Ken aardig wat mensen die hun cokeverslaving verwisselt hebben voor een wietverslaving, lijkt me eerlijk gezegd wat beter om 3 joints per dag te roken, of wat het dan ook is dan een gram of 2 coke. :tearsofjoy: En niet alle drinkers vallen meteen terug in hun cokeverslaving, maar de kans wordt aanzienlijk verhoogd ja. Als hij wil doorgaan met wiet en blijven drinken dan is dat toch zijn keuze, ik ben ook verslaafd aan sigaretten en ik drink graag, dat moet ik toch ook niet opgeven als ik zou stoppen met pep ofzo. :beer: Maar ja, je kan wel getriggerd worden door alcohol. Maar het is beter dat je hiermee leert omgaan ipv te stoppen met drinken.

Succes!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Succes ermee!

Maar pas op voor het grote witte beest dat om de hoek komt kijken na 'n paar slokken bier. Mij achtervolgt 'ie ook, maar aangezien ik geen geschiedenis heb van echte verslaving jaag ik hem makkelijk weg. Met 'n geschiedenis als de jouwe kan het lastiger worden, maar het verschilt per persoon.

Sterkte, en misschien tot ziens.

Olle
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Stekte man, coke is een geniepig goedje...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."