Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt doordeweeks ??

Wat gebruikt doordeweeks ??

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
V
ViperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb het vandaag nog aardig rustig gehouden, 2 jointjes. Maar morgen weer aan de pep ookal heb ik beloofd rustiger te doen. Eerste post btw. Hallo allemaal :wave:
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ deranged,
volgens mij doel jij gewoon op één drug ofzo... je stelt een vraag en bent bij geen enkel antwoord tevreden... behalve coke of hero ofzoiets. nogal nutteloos topic in dat geval >_<
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
pawelonius zei:
@ deranged,
volgens mij doel jij gewoon op één drug ofzo... je stelt een vraag en bent bij geen enkel antwoord tevreden... behalve coke of hero ofzoiets. nogal nutteloos topic in dat geval >_<
Klik om te vergroten...
Maar Deranged is dan ook echt een coke-junk...
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn 'weekend' (lees: vrije dagen) vallen vaak door de week.

Ergo: Ja, regelmatig.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een ras echte cokeliefheber, hij snuift al 9 strepen puur jwz. Rechtstreeks uit Peru, maar meestal uit Colombia.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
pawelonius zei:
@ deranged,
volgens mij doel jij gewoon op één drug ofzo... je stelt een vraag en bent bij geen enkel antwoord tevreden... behalve coke of hero ofzoiets. nogal nutteloos topic in dat geval >_<
Klik om te vergroten...
Dit topic is inderdaad alleen voor crack en heroïne.

De rest is niet voor echte mannen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben er de hele week bij ouwe, dat weet je toch ...

soort zoekt soort, you can run ...

but you can't hide.

Dus deze week weer fanatiek aan de dope, dextro (67%), valium La roche, bromo Sandoz en heel veel visoliepillen omega 3 eitjes, vitamines en wat rijkelijk gesmeerde oliejoint zonder die ranzige tabak.

Dat was het wel opscheppen houden we niet van, maar in het wekend houden we dit tempo gewoon aan. Dus ik ben er full time bij, altijd nonstop 24/7/12/365 dagen per jaar.

:hearteyes:

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ouwe toon is wat solidairiteit ?
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#9
mijn eerste keer LSD was op een woensdag avond.dag erna school ,
flink afwezig in de les zitten en sterven bij sport
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op het moment wat GHB :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wiet en hash :)

heb wel zin in ket.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eindelijk dan het antwoord dat TS niet wilt horen ; pep.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gister een biertje op! :grin:

D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vorige week maandag en dinsdag MDMA. :beer:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb veel ergere dingen gedaan op de middelbare school vroeger dus je hoeft je nergens voor te schamen, dat doe ik wel voor je.

Topic gaat alleen wel over het heden dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."