Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt doordeweeks ??

Wat gebruikt doordeweeks ??

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vorige week maandag en dinsdag MDMA. :beer:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn 'weekend' (lees: vrije dagen) vallen vaak door de week.

Ergo: Ja, regelmatig.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb veel ergere dingen gedaan op de middelbare school vroeger dus je hoeft je nergens voor te schamen, dat doe ik wel voor je.

Topic gaat alleen wel over het heden dus.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Af en toe een jointje, liefst elke dag maar dat doe ik niet. Daar word ik eigenlijk feitelijk soms best wel gefrustreerd door; die dagen dat ik niet blow.

Alcohol af en toe ook wel eens & binnenkort toch eens pepavondjes houden :openmouth:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopezilla zei:
Doordeweeks gebruiken is iets wat ik eigenlijk zo veel mogelijk probeer te vermijden.
Klik om te vergroten...

Voor mij is het de gouden regel; Ik gebruik geen drugs doordeweeks.
Ik drink wel is een paar biertjes ofzo. Misschien een paar trekjes van een joint maar zeker geen hardere middelen. Een weekend vol aan de drugs vind ik lang genoeg...
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zit nu aan de speed en keta, dalijk even naar me beste vriend en hem zijn verjaardag beetje vieren met een haze jointje en dan om 12 uur mijn verjaardag vieren met een hazejointje.

En ik schat dat er nog een paar goeie lijntjes keta bij gaan komen tijdens het roken van de haze jointjes :wave:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flip Trip zei:
Zit nu aan de speed en keta, dalijk even naar me beste vriend en hem zijn verjaardag beetje vieren met een haze jointje en dan om 12 uur mijn verjaardag vieren met een hazejointje.

En ik schat dat er nog een paar goeie lijntjes keta bij gaan komen tijdens het roken van de haze jointjes :wave:
Klik om te vergroten...

Hmm hash onder ket... :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Ik heb het over het echte spul maar het is een begin.
Klik om te vergroten...
nou ga je me niet vertellen dat je alcohol en thc niet als drugs beschouwd, want zo als jij en ik weten word je bijna nergens zo wazig van als van die combo...

ot: alcohol en wiet :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
alcohol en benzo
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
alleen af en toe alcohol
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vorige week donderdag heerlijk aan de MDMA :hearteyes:
V
ViperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb het vandaag nog aardig rustig gehouden, 2 jointjes. Maar morgen weer aan de pep ookal heb ik beloofd rustiger te doen. Eerste post btw. Hallo allemaal :wave:
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#13
@ deranged,
volgens mij doel jij gewoon op één drug ofzo... je stelt een vraag en bent bij geen enkel antwoord tevreden... behalve coke of hero ofzoiets. nogal nutteloos topic in dat geval >_<
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
pawelonius zei:
@ deranged,
volgens mij doel jij gewoon op één drug ofzo... je stelt een vraag en bent bij geen enkel antwoord tevreden... behalve coke of hero ofzoiets. nogal nutteloos topic in dat geval >_<
Klik om te vergroten...
Maar Deranged is dan ook echt een coke-junk...
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een ras echte cokeliefheber, hij snuift al 9 strepen puur jwz. Rechtstreeks uit Peru, maar meestal uit Colombia.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
pawelonius zei:
@ deranged,
volgens mij doel jij gewoon op één drug ofzo... je stelt een vraag en bent bij geen enkel antwoord tevreden... behalve coke of hero ofzoiets. nogal nutteloos topic in dat geval >_<
Klik om te vergroten...
Dit topic is inderdaad alleen voor crack en heroïne.

De rest is niet voor echte mannen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ben er de hele week bij ouwe, dat weet je toch ...

soort zoekt soort, you can run ...

but you can't hide.

Dus deze week weer fanatiek aan de dope, dextro (67%), valium La roche, bromo Sandoz en heel veel visoliepillen omega 3 eitjes, vitamines en wat rijkelijk gesmeerde oliejoint zonder die ranzige tabak.

Dat was het wel opscheppen houden we niet van, maar in het wekend houden we dit tempo gewoon aan. Dus ik ben er full time bij, altijd nonstop 24/7/12/365 dagen per jaar.

:hearteyes:

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ouwe toon is wat solidairiteit ?
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#19
mijn eerste keer LSD was op een woensdag avond.dag erna school ,
flink afwezig in de les zitten en sterven bij sport
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Op het moment wat GHB :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."