#1
amvitamine is goed genoeg
Oom Klaas zei:amvitamine is goed genoeg

Mike zei:Je vergeet L-dopa
Mijn vrouw doet op dit moment een onderzoek naar die middelen, in relatie tot drugs.
Zodra zij daarmee klaar is open ik er een topic over, of ik laat haar het doen!
Zij bekijkt het vanuit medisch oogpunt (daar heeft ze voor geleerd) en vanuit het oogpunt van (recreatief) gebruiker.
Wordt vervolgd dus...
Klinkt zeer interessant. Ik wou er al langere tijd meer over weten, wat de middelen doen vanuit een beter perspectief dan het antwoord: het werkt goed.Mike zei:Mijn vrouw doet op dit moment een onderzoek naar die middelen, in relatie tot drugs.
Zodra zij daarmee klaar is open ik er een topic over, of ik laat haar het doen!
Zij bekijkt het vanuit medisch oogpunt (daar heeft ze voor geleerd) en vanuit het oogpunt van (recreatief) gebruiker.
Dan neem ik een amfetamineloze pauze. Dan ga ik niet met supplementen wanhopig proberen mezelf nog net iets verder te pushen.Beanhead zei:edit: en ik ook niet EI, maar weet niet hoe het met jouw zit maar tolerantie schiet bij mij vaak de lucht in![]()
Exceptional Insight zei:Dan neem ik een amfetamineloze pauze. Dan ga ik niet met supplementen wanhopig proberen mezelf nog net iets verder te pushen.Beanhead zei:edit: en ik ook niet EI, maar weet niet hoe het met jouw zit maar tolerantie schiet bij mij vaak de lucht in![]()
Wat bedoelde je dan met de tolerantie in dit verhaal?Beanhead zei:Heb ik dat gezegd dan?
Exceptional Insight zei:Wat bedoelde je dan met de tolerantie in dit verhaal?Beanhead zei:Heb ik dat gezegd dan?
Beanhead zei:Exceptional Insight zei:Wat bedoelde je dan met de tolerantie in dit verhaal?Beanhead zei:Heb ik dat gezegd dan?
Dat ik nog steeds wel speed voel met al zijn effecten behalve euforie & ik denk dat dat komt omdat ik geen dopamine meer heb.
Ik had over 't algemeen al een laag dopamine gehalte dus ik wou dat es een keertje opkrikken met een paar weekjes geen drugs (alcohol en blowen is ook al weer wat weken geleden, nu ja ik lieg dit weekend een paar slokjes maar dat was omdat ik niet wist dat er alcohol in zat) en terug wat sporten om de mengelmoes van leuke hormonen terug naar boven te krijgen![]()
Damien0124 zei:Ik wist niet eens dat dopamine op kon raken, alleen serotonine. Was het niet zo dat hoe meer dopamine vrijkomt, hoe meer DA-receptoren je aanmaakt en dat zo tolerantie en verslaving optreed? Ik kan er ook flink naastzitten, want zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van.
Beanhead zei:ach ik ga er allemaal mijn tijd en geld niet in steken.
Ik eet wel een appel :P

Fronske zei:Als je dagelijks piracetam neemt moet ook een voorloper van acetylcholine zoals lechitine of choline-bitraat of -citraat nemen. Dit omdat piracetam de actylcholine in de hersenen uitput, wat kan leiden tot hoofdpijn en mogelijk verminderde cognitieve vermogens.
Arizona zei:Fronske zei:Als je dagelijks piracetam neemt moet ook een voorloper van acetylcholine zoals lechitine of choline-bitraat of -citraat nemen. Dit omdat piracetam de actylcholine in de hersenen uitput, wat kan leiden tot hoofdpijn en mogelijk verminderde cognitieve vermogens.
Als ik daar allemaal rekening mee moet gaan houden, neem ik wel een nieuwe dosis dope van een of ander, voel ik me ook weer goed![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."