#1
Ik wist niet eens dat dopamine op kon raken, alleen serotonine. Was het niet zo dat hoe meer dopamine vrijkomt, hoe meer DA-receptoren je aanmaakt en dat zo tolerantie en verslaving optreed? Ik kan er ook flink naastzitten, want zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van.
