Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs na de examens/ in het begin van de vakantie.

Drugs na de examens/ in het begin van de vakantie.

52 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het allebei meerdere malen gebruikt, en hoestdrank is bijzonder, superhard, spacend, spiritueel als je dat wilt, hallicunerend, maar vooral gigantisch hard...

Ik ben nog nooit ergens harder van gegaan, en ik heb nog nooit eerder gesmeekt om nuchter te worden, en toen moest ik nog een uurtje of 8...

Daar word je te rot van, dan lig je een uurtje of 12 op een bankje zwaar te ademen, zonder dat je nog weet hoe je geluid uit ke keel moet krijgen, of het speeksel door moet slikken wat je mond in loopt...

Ik heb er over na gedacht, en ik vind het niet meer leuk, maar once again, dat is mijn mening...
S
Sun TzuLid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
Ik heb het allebei meerdere malen gebruikt, en hoestdrank is bijzonder, superhard, spacend, spiritueel als je dat wilt, hallicunerend, maar vooral gigantisch hard...

Ik ben nog nooit ergens harder van gegaan, en ik heb nog nooit eerder gesmeekt om nuchter te worden, en toen moest ik nog een uurtje of 8...

Daar word je te rot van, dan lig je een uurtje of 12 op een bankje zwaar te ademen, zonder dat je nog weet hoe je geluid uit ke keel moet krijgen, of het speeksel door moet slikken wat je mond in loopt...

Ik heb er over na gedacht, en ik vind het niet meer leuk, maar once again, dat is mijn mening...
Klik om te vergroten...

Onder welke omstandigheden heb jij het gedaan dan dat het zo lang duurde. Als ik het doe dan gebruik ik 1 pakje daro pillen en crush ze. Na 6 uurtjes was het hoogtepunt voor mij echt wel voorbij. Maar binnenkort wordt het weer de eerste keer in een tijdje, omdat ik de vorige keer niks voelde behalve enorme jeuk die zon 4 uur aanhield.
S
Sun TzuLid
01-01-2024, 00:00
#3
knolselderij zei:
niet gedacht dat ook ooit nog ns examens zou doen maar stel ik haal ze dan begint het festival seizoen dat betekend automatisch drugs :grin:
Klik om te vergroten...
Zoals? :wink:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meteen na de examens eens goed uitslapen met een paar benzo's tot ik weer 200% levendig ben :grin:. Dan wordt het feesten met wrs enkel alcohol.
Dan nog van die 'huisbijeenkomsten' met een waterpijp & wiet :).

Tenslotte heb ik dit jaar een tuintje aangelegd met paar plantjes ( passiebloem, salvia, ... ) en we zien wel wat we hieruit kunnen gebruiken !
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat meer speed gebruiken want dan kan het zonder verplichtingen (school/ stage) waar ik normaal niet brak bij wil zijn.

Was ook van plan om met een vriend in een stil bos keta te doen, scheef frisbees gooien. :grin:
S
Sun TzuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pammer zei:
Meteen na de examens eens goed uitslapen met een paar benzo's tot ik weer 200% levendig ben :grin:. Dan wordt het feesten met wrs enkel alcohol.
Dan nog van die 'huisbijeenkomsten' met een waterpijp & wiet :).

Tenslotte heb ik dit jaar een tuintje aangelegd met paar plantjes ( passiebloem, salvia, ... ) en we zien wel wat we hieruit kunnen gebruiken !
Klik om te vergroten...

Nu al enkele keren Salvia geprobeerd, wat een rotzooi zeg, voel er niks van, krijg er een vieze smaak van in me bek en het is nog veel te duur ook :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
2-CB en de gebruikelijke troep. :)
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sun Tzu zei:
omdat ik de vorige keer niks voelde behalve enorme jeuk die zon 4 uur aanhield.
Klik om te vergroten...

kan een allergische reactie zijn hoor ... dus ik zou toch maar wat oppassen!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Irie zei:
Sun Tzu zei:
omdat ik de vorige keer niks voelde behalve enorme jeuk die zon 4 uur aanhield.
Klik om te vergroten...

kan een allergische reactie zijn hoor ... dus ik zou toch maar wat oppassen!
Klik om te vergroten...
Dat is een redelijk normale bijwerking van een overdosis DXM hoor.
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Irie zei:
Sun Tzu zei:
omdat ik de vorige keer niks voelde behalve enorme jeuk die zon 4 uur aanhield.
Klik om te vergroten...

kan een allergische reactie zijn hoor ... dus ik zou toch maar wat oppassen!
Klik om te vergroten...
Dat is een redelijk normale bijwerking van een overdosis DXM hoor.
Klik om te vergroten...

gezellig :)
mja, ben gelukkig niet zo'n testbeest ... en hou het liever simpel dan ... enjoying the borders, not living on the edge :grin:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
aaaaah kijk eens even, meer mensen met plannen
nou ik ben nogal wat van plan

de gewoonlijk wedstrijdjes wiet roken doen we bijna elke week wel al ja dus ook in de vakantie natuurlijk
ook voor de eerste keer truffels ik ben namelijk een volledige vakantieweek alleen thuis
oftewel 8 dagen de tijd om te trippen

truffels dus, en ook graag eens een keertje salvia, mischien wat ketamine, en als het enigszins te vinden is LSD. alleen jammer dat dit allemaal niet in dat ene weekje gaat lukken, tenminste ik heb nog nooit getript dus truffels keta en LSD in een week lijkt me nogal hard.
natuurlijk ook bier en een pilletje bij lokale festivals

ja, mijn vakantie word geslaagd :rockband:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Véél speed, een keertje pillen, eventueel nog n keer lsd en als het te krijgen is misschien nog wat keta. En paddo's, misschien. En speed.




Ohja, en speed.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toch geen speed?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Euh eerst een maandje werken daarna gewoon een berg wiet en wat tripmiddelen denk ik.

Tegen dan wrs ook nog wel eens grammetje pep kopen.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Was ik die erbij vergeten te zetten?

SPEEEEEEEEEEED
S
Sun TzuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Irie zei:
Sun Tzu zei:
omdat ik de vorige keer niks voelde behalve enorme jeuk die zon 4 uur aanhield.
Klik om te vergroten...

kan een allergische reactie zijn hoor ... dus ik zou toch maar wat oppassen!
Klik om te vergroten...
Dat is een redelijk normale bijwerking van een overdosis DXM hoor.
Klik om te vergroten...
Jup
S
Sun TzuLid
01-01-2024, 00:00
#17
DutchCookie zei:
aaaaah kijk eens even, meer mensen met plannen
nou ik ben nogal wat van plan

de gewoonlijk wedstrijdjes wiet roken doen we bijna elke week wel al ja dus ook in de vakantie natuurlijk
ook voor de eerste keer truffels ik ben namelijk een volledige vakantieweek alleen thuis
oftewel 8 dagen de tijd om te trippen

truffels dus, en ook graag eens een keertje salvia, mischien wat ketamine, en als het enigszins te vinden is LSD. alleen jammer dat dit allemaal niet in dat ene weekje gaat lukken, tenminste ik heb nog nooit getript dus truffels keta en LSD in een week lijkt me nogal hard.
natuurlijk ook bier en een pilletje bij lokale festivals

ja, mijn vakantie word geslaagd :rockband:
Klik om te vergroten...

Klinkt goed :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
DutchCookie zei:
truffels keta en LSD in een week lijkt me nogal hard
Klik om te vergroten...
Dat + het is (bijna) onmogelijk om LSD en truffels in de zelfde week te doen door de kruistolerantie, dus dat feestje zal sowieso niet kunnen doorgaan...
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja zoiets dacht ik al, jammergenoeg
nouja dat word dus wachten totdat ik of een vriend weer een weekendje alleen thuis is,
we moeten ten eerste ook nog LSD zoeken wat ook niet al te makkelijk blijkt te zijn ik ben namelijk al 5 maanden bezig met vrij weinig resultaat
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Arthur King zei:
Ik ga van de vakantie mijn speurtocht naar LSD starten. :)
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."