#1
ik gok pillen (mdma) aangezien daar de meest gekke namen voor worden bedacht vooral ook vaak verkleinwoorden ( noten, nootjes , snoepies skittles etc etc)
meer een bittere benzine smaak, hangt trouwens ook een beetje af wat je allemaal onder zeep verstaat, afwasmiddel zal wel heel anders smaken als groene zeep...kenny zei:misschien LSD? sommige mensen zeggen wel ns dat zegels naar zeep smaken. :P
Xemma zei:Dit zal het vast niet zijn, maar moest ik gelijk aan denken.
Een gast die van o.a. zeep poeder maakte en het verkocht als speed![]()
Veel geld er mee verdiend, vraag me alleen af waarom mensen niet klaagde?
Beetje zeep in je neus lijkt me toch even wat anders dan speed![]()
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=BH24040I_2
juist dat is de spoetnik hasj,..die heeft plaatjes en zeepjes,..de plaatjes zijn plat,..maar de zeepjes,daar zat in het midden,een soort hasj-olie,en daar werd de rest van de hasj om heen gebouwd,..veel spoetnik-hasj was wel veel verkrijgbaar in de shops zo rond 1985,..toen ik nog blowde,maar dat is al wel heel wat jaren terugDiamantje zei:TOP thnx...
Dus de blokken Hasj hebben de vorm van zeepjes?
Wat een zeperd.Immo zei:
space jace zei:oh wat een held!, is zeep eigenlijk erg schadelijk als je het opsnuift? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."