Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLege capsules

Lege capsules

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of gewoon de pep in een gripzakje en snuiven :rock:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

Heb vorige week zo van die lege capsules gaan halen in de apotheker, van gelatine,
maar nu heb ik gemerkt als ik deze vul met iets, dat ze altijd gaan smelten in m'n zak en dan wordt het zo'n plakkerige brei, niet echt praktisch dus als ik wat bommetjes wil meenemen naar ergens.
Weet iemand of die vegetarische ook zo snel smelten? De mijne zijn btw doorzichtig, ze hadden ook nog gele in de apotheker waar ik ze haalde, weet niet of dit een verschil maakt :tongueout:

Bedankt :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doe ze in een gripzakje. Normaal gezien moet dat geen probleem zijn.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
zak=zweet=vocht=oplossen van capsules.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelatine en water gaan niet samen. Ook wat je in de capsule stopt moet 100% droog zijn
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoals eerder vermeld droog houden en ze smelten niet. Ze los in je zak doen is niet erg slim, het is handiger als je ze in een sealtje doet ofzo.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien in je pakje peuken bewaren, tenminste droog
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze waren in plastiek folie verpakt + in sealtje, en zo zijn ze allemaal aan elkaar gaan plakken en toen ik ze er uit haalde had ik 1 samenplakkende capsulebrei :P
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Sunseed zei:
Ze waren in plastiek folie verpakt + in sealtje, en zo zijn ze allemaal aan elkaar gaan plakken en toen ik ze er uit haalde had ik 1 samenplakkende capsulebrei :P
Klik om te vergroten...

Je moet ook geen plastiek folie gebruiken, maar een gripzakje.
Klik om te vergroten...
Met sealtje bedoelde ik gripzakje :tongueout:

Dus die caps lossen dus ook op in water (/alcoholische dranken) evt? Handig :)

edit: Net even getest, ze smelten echt wel door de warmte hoor.. Andere oplossingen?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sunseed zei:
Ze waren in plastiek folie verpakt + in sealtje, en zo zijn ze allemaal aan elkaar gaan plakken en toen ik ze er uit haalde had ik 1 samenplakkende capsulebrei :P
Klik om te vergroten...

Je moet ook geen plastiek folie gebruiken, maar een gripzakje.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Sunseed zei:
edit: Net even getest, ze smelten echt wel door de warmte hoor.. Andere oplossingen?
Klik om te vergroten...

Bommetjes in grip
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Capsules los in je broekzak? Dat zou ik nooit slikken. Ik ben daar namelijk vies voor. Gewoon gripzakje in of potje :).
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tjah het lijkt me toch wel nasty als je 4 capsules 1 kledder zijn geworden :tongueout: Allemaal apart verpakken in die allerkleinste gripzakkies?
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pammer zei:
Capsules los in je broekzak? Dat zou ik nooit slikken. Ik ben daar namelijk vies voor. Gewoon gripzakje in of potje :).
Klik om te vergroten...
De capsules zaten in plastiek folie, en die folie zat in een gripzakje..

& Ja Vigilante, dat was ik ook vanplan :P
& Aalpoepert, ik snuif niet zo graag md kristal :wink: :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Doe ze in een gripzakje, en haal dan bij de apotheek het kleinste plastic zalfpotje dat ze hebben. Daar doe je het gripzakje met de capsules in.

En als ze dan nog smelten is het hopeloos... :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Leg ze van tevoren in de vriezer zodat ze goed koud zijn. Verpak ze daarna in aluminium folie zodat ze een poosje koud blijven. Kind kan de was doen :grin:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
Leg ze van tevoren in de vriezer zodat ze goed koud zijn. Verpak ze daarna in aluminium folie zodat ze een poosje koud blijven. Kind kan de was doen :grin:
Klik om te vergroten...
Jep daar heb ik ook aan gedacht, Ik zal dat doen & combineren met in een klein potje te steken (bv in zo van die mini honingpotjes, is nog makkelijker)

Bedankt voor jullie antwoorden :)
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat, als je ze in een medicijnendoosje steekt dat je er geen last van hebt.
Zo'n doosje wordt veel verkocht:


En deze krijg je bij aankoop van Alli, zeer handig doosje vind ik...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."