#1
Of gewoon de pep in een gripzakje en snuiven 


Met sealtje bedoelde ik gripzakjeSublimo zei:Sunseed zei:Ze waren in plastiek folie verpakt + in sealtje, en zo zijn ze allemaal aan elkaar gaan plakken en toen ik ze er uit haalde had ik 1 samenplakkende capsulebrei :P
Je moet ook geen plastiek folie gebruiken, maar een gripzakje.
Sunseed zei:Ze waren in plastiek folie verpakt + in sealtje, en zo zijn ze allemaal aan elkaar gaan plakken en toen ik ze er uit haalde had ik 1 samenplakkende capsulebrei :P
Sunseed zei:edit: Net even getest, ze smelten echt wel door de warmte hoor.. Andere oplossingen?
De capsules zaten in plastiek folie, en die folie zat in een gripzakje..Pammer zei:Capsules los in je broekzak? Dat zou ik nooit slikken. Ik ben daar namelijk vies voor. Gewoon gripzakje in of potje.
Jep daar heb ik ook aan gedacht, Ik zal dat doen & combineren met in een klein potje te steken (bv in zo van die mini honingpotjes, is nog makkelijker)Exceptional Insight zei:Leg ze van tevoren in de vriezer zodat ze goed koud zijn. Verpak ze daarna in aluminium folie zodat ze een poosje koud blijven. Kind kan de was doen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."