Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoney money money... u tink its funeeeeh??

money money money... u tink its funeeeeh??

73 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
t
teh DuckLid
01-01-2024, 00:00
#1
dusss...
hoeveel geld heb jij in je leven ongeveer uitgegeven aan drugs, vermeld a.u.b. de drugs appart en anders maak een mooie schatting van het totaal (in eorotjess), alcohol wordt wel meegeteld als drug maar kleine dingen als caffeine niet.

ennn dü Hamvragen: vondt je dat het waard, en wat zou je anders met het geld doen??

TS start:
alcohol 600 vaak waard :beer: :beer:
wiet 70 altijd waard :tongueout: :stoned:
truffels 40 Heeelemaal waard :sunglasses:
lachgas 40 WAARD :tearsofjoy:

anders zou ik sparen voor een paar maanden "gratis" leven in een (studenten)huis, of een eigen PC
(voor de rest ben ik jammergenoeg nog leek en dus "rijk")
(i kneuw: funny=grappig fun=leuk)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
(ben nog niet zo oud en ongeveer 2 jaar aan de "middelen")


hmmm een ruwe schatting

alcohol: een paar honderd euro (in sommige dure tenten niet helemaal waard)
wiet: een paar tientjes (ik haat wiet)
speed: tegen de vijftig zestig aan ( :hearteyes: :hearteyes: goede uitgave!)
pillen: vijftien euro (wel zonde, zaten een paar kutpillen bij maar verder wel OK)
kalmeermiddelen: tegen de zestig zeventig aan ( :hearteyes: )
ghb: twintig euro ( :hearteyes: )
tabak niet te vergeten!!: honderd euro? (ahw als ik dit lees is het echt zonde!)
wat overige kleine dingetjes (smartshop enzow): tientje of twee :wink:


dit is heel moeilijk schatten omdat ik nou nooit het geniale (ahum proest proest hoest) idee heb gehad om het bij te houden

ja, ik had er een nieuwe computer van kunnen kopen
so what?
je kunt het ook andersom denken...
met het geld van de computer ;die ik laats heb gekocht, had ik ook kunnen feesten :hearteyes:
t
teh DuckLid
01-01-2024, 00:00
#3
Winehouse zei:
geniale (ahum proest proest hoest) idee
Klik om te vergroten...
denk je dat ik dat wel heb gedaandan? dat van mijis zeg maar een ruwe schatting en in een brainwave is dit topic opgekomen... :grin:

Winehouse zei:
je kunt het ook andersom denken...
Klik om te vergroten...

jah dat ken maar daar vraag ik niet om...

(en om niet meer afdwalende posts te voorkomen: ik ben voor de rest erg blij dat je reageert :wave: )
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm oke als je alle bedragen bij elkaar optelt kom je inderdaad op een groot bedrag uit .
Maar dat is ook als je kijkt naar wat je allemaal in je leven heb opgevreten. Heel Heel Veel Geld In De Week
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb me daar nooit echt in verdiept en het boeit me eerlijk gezegd ook echt niks... :rolleyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marla Singer zei:
Ik heb me daar nooit echt in verdiept en het boeit me eerlijk gezegd ook echt niks... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Jij bent ook al een tijdje langer bezig, als ik tegen jouw leeftijd nog aan de drugs zou zitten, en ik zou een rekening gepresenteerd krijgen zou ik waarschijnlijk van mijn stoel vallen.

Overigens ga ik me niet eens aan een schatting wagen, ik ben slecht in schattingen, en het is vast al een leuk interieurtje met wat gadgets bij elkaar.

Overigens word ik licht psychotisch van het aantal spelfouten, gebrek aan punctuatie en slechte presentatie van de tekst van zowel de TS als Winehouse.

Olle
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ollemann zei:
Marla Singer zei:
Ik heb me daar nooit echt in verdiept en het boeit me eerlijk gezegd ook echt niks... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
als ik tegen jouw leeftijd nog aan de drugs zou zitten, en ik zou een rekening gepresenteerd krijgen zou ik waarschijnlijk van mijn stoel vallen.
Klik om te vergroten...
BOOM! In your face! :P

ot: ik ben zo onderhand de tel kwijt geraakt maar meer als 837,98 denk ik wel..
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pas toen ik op 'submit' klikte realiseerde ik me dat deze opmerking misschien wat hard aan zou kunnen komen, zo vlak na haar dertigste verjaardag.

Bij deze:
Mijn excuses, Marla. De subtiliteiten die komen kijken bij het converseren met een dame ontgaan mij nog wel eens.

Olle
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ollemann zei:
Pas toen ik op 'submit' klikte realiseerde ik me dat deze opmerking misschien wat hard aan zou kunnen komen, zo vlak na haar dertigste verjaardag.

Bij deze:
Mijn excuses, Marla. De subtiliteiten die komen kijken bij het converseren met een dame ontgaan mij nog wel eens.

Olle
Klik om te vergroten...

Oh, ik lig er niet wakker van hoor. Maar excuses aanvaard! :wink:

Verder had mijn post ook helemaal niet specifiek met mijn leeftijd te maken. Ik schreef dat ik me er nooit in had verdiept en dat het me ook niet interesseerde. Dat betekent dus dat dat ook geldt voor de tijd dat ik pas net begonnen was met drugs...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat had ik begrepen, maar dit schoot mij te binnen. Ik zou overigens ook geen rekening willen krijgen van alles wat ik tot nu toe gerookt hebt. Ik rook nu net iets meer dan vier jaar, dus dat had toch al een klein autootje kunnen zijn als ik het apart gehouden had.

Maar zo werkt het toch niet. Ik denk dat het geld uiteindelijk wel naar iets anders zinloos was gegaan, zoals kleding die onderaan de stapels in mijn kast eindigt ofzo.

Olle
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geld moet rollen toch? :P Achteraf bekijken hoeveel je al verspild hebt, heeft weinig zin vind ik, want je kan het toch niet meer terugdraaien...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
na een paar jaar iedere dag blowen heb ik intussen wel duizenden euro`s opgeblowd, als je ieder jointje meeteld wat ik aangeboden krijg...

harddrugsgebruik is niet in te schatten, omdat dat onregelmatig is, de prijzen verschillen per dealer en ik vaak verschillende dingen haal...
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#13
alcohol: zo'n 200. Niet waard, geef er nu ook nog 0,0 euro aan
Weed : 70 euro? Geweldige investering :grin:
Relatine: 10 euro
Tabak: 5 euro
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Immo zei:
Als ik alcohol niet mee tel gok ik dat het ergens tussen de 1000 en 2500 euro zit.
Klik om te vergroten...
En als ik niet altijd alles betaalde? ^^
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
wiet : rond de 300euro?
MDMA/xtc: 20euro
paddo's: 30euro
lsd: 15/20
tabak: veel te veel en eigenlijk wil ik dit niet weten
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat houd je toch niet bij man?
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mhm, dat zijn wel allemaal kleine bedragen, iedereen nog zo jong hier cq nog niet lang aan de drugs. Ik schat toch dat ik in totaal ergens tussen de 10 en 20 duizend euro heb opgemaakt aan veel verschillende soorten drugs. Wiet is hierbij de grootste uitgavenpost, 8 jaar lang zeker 100 euro per maand, reken maar uit.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Uhhhhh even rekenen..
Blow ongeveer 6 jaar, de eerste 3 jaar ongeveer elke dag 1 gram = +- 6570 euro
Daarna anderhalf jaar rustig aan gedaan, zeg maar 3 gram per week = +- 1404 euro
Tussendoor een half jaar gestopt
En nu een jaartje weer 1 gram per dag ongeveer = +- 2190 euro
Dat allemaal bij elkaar 10.164 euro... :openmouth: Fuck, daar had ik een dikke auto van kunnen kopen + rijbewijs of langer dan 2 jaar een huisje van 400 euro p/m mee kunnen huren :openmouth:
Of het het waard is geweest.. Tsja voor mij wel, maar het is wel een shitload of money :rolleyes:
Maarja wat maakt het ook uit, heb er wel heel veel plezier voor terug gekregen en zou het eerlijk gezegd zo weer uitgeven.. BOEIUHHH :P
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#19
Genoeg om een rijbewijs en een heel leuk autootje van te kunnen halen. Helaas.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb me daar nooit echt in verdiept en het boeit me eerlijk gezegd ook echt niks...
Klik om te vergroten...

mij ook niet, ik zou het zelfs niet eens wille weten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."