#1
clockcable zei:Cafeine snuiven is veel intenser dan het via je darmen binnen krijgen.
En waar kan je het in poedervorm kopen? en dan gewoon ophalen, niet bestellen...
clockcable zei:Cafeine snuiven is veel intenser dan het via je darmen binnen krijgen.
cobhc zei:Sowieso hoor je altijd dat energy drink slecht is, terwijl dat bullshit is tenzij je meer dan 5 blikjes per dag drinkt.
De werking valt ook vies tegen, ik dronk 8 blikjes per dag en na een tijdje merk je er niks meer van alleen dat je lichaam zich slecht voelt zonder![]()
Ik denk niet dat hij speed snuift, hij is nog maar 13 dacht ik.Wackie zei:Nouja, met halve liter blikken gaat het dus over 2 keer zoveel koffie.
Snuif je veel slechte speed, of drink je vaak energy drink ?
En misschien doet het wel iets, maar is het effect niet zo heftig dat het herkenbaar voor je is. Caffeine is geen speed of coke. Maar probeer vanavond eens 3 bilkken voor je gaat slapen en kijk eens of het ervoor zorgt dat je niet slaapt. Dat doet het denk ik wel.![]()
Marla Singer zei:Drie blikjes energydrink... Dat noem ik niet bepaald opscheppen met overmatig drugsgebruik hoor.![]()
Verder hoort dit niet bij de farmaceutische drugs thuis, dus ik zet het even bij drugs algemeen.
KoxBox zei:Ik denk niet dat hij speed snuift, hij is nog maar 13 dacht ik.Wackie zei:Nouja, met halve liter blikken gaat het dus over 2 keer zoveel koffie.
Snuif je veel slechte speed, of drink je vaak energy drink ?
En misschien doet het wel iets, maar is het effect niet zo heftig dat het herkenbaar voor je is. Caffeine is geen speed of coke. Maar probeer vanavond eens 3 bilkken voor je gaat slapen en kijk eens of het ervoor zorgt dat je niet slaapt. Dat doet het denk ik wel.![]()
![]()
Ik drink regelmatig koffie maar word er toch altijd behoorlijk opgefokt van. Ik kan daar niet zo goed tegen blijkbaar.
cracker zei:Marla Singer zei:Drie blikjes energydrink... Dat noem ik niet bepaald opscheppen met overmatig drugsgebruik hoor.![]()
Verder hoort dit niet bij de farmaceutische drugs thuis, dus ik zet het even bij drugs algemeen.
Dit is lol,, haha,, meen je toch nie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."