#1
Zijn er hier tussen de gebruikers van dit forum nog meer mensen die net als ik schizofreen of schizoaffectief zijn? Zoja balanceren jullie soms net als ik ook op het dunne koortje van niet psychotisch worden, en weer een gedwongen opname moeten doorstaan, en het gebruik van drugs?
Zoja wat zijn jullie ervaringen? Welke doet het goed en welke niet? Bij mij: werkt coke lekker, wordt ik niet psychotisch van. Speed misschien ook niet maar dan snuif ik er vaak 2 en slaap ik 2 nachten niet en zit ik er vaak dicht tegenaan. Cannabis kan ik totaal niet tegen. Pillen niet vaak gedaan de laatste jaren, een combo met een beetje speed ging wel lekker.
Ik hoor 't wel!
Zoja wat zijn jullie ervaringen? Welke doet het goed en welke niet? Bij mij: werkt coke lekker, wordt ik niet psychotisch van. Speed misschien ook niet maar dan snuif ik er vaak 2 en slaap ik 2 nachten niet en zit ik er vaak dicht tegenaan. Cannabis kan ik totaal niet tegen. Pillen niet vaak gedaan de laatste jaren, een combo met een beetje speed ging wel lekker.
Ik hoor 't wel!