Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoesten en roken

Hoesten en roken

36 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Donaldduck88 zei:
sorry voor off topic maar hoelang blijfen sigaretten goed als het pakje open is kvind hier nog luckies van augustus
Klik om te vergroten...
Maakt dat uit? In het slechtste geval ga je er dood van.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk dat je dr keelaids van zult krijgen, zie het als 'n negerpiemel die je in je keel stoot tot je er bij neervalt.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan al een week niet fatsoenlijk roken zonder bijna te stikken. Roggel hier, roggel daar. :openmouth:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Keelontsteking denk ik dan, heb ik ook gehad. Mensen lachten me echt keihard uit, maar ik leek ook echt wel een giga-junk.
Móést en zál die hijs nemen, ook al is dat mijn laatste adem!

Nu ik stop met roken moet ik zeggen, heb ik last van hoesten. En dan ook echt zo'n rokershoestje, mega vervelend!
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo hard hoesten omdat je benauwd bent, dat je moet kokhalzen :rock:
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Stoppen met drugs kan ook nog wel eens helpen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
:tearsofjoy:

dat klinkt als bronchitis voor me
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen idee, maar is niet prettig hihi :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
Pics, or
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

hiervan maak ik echt geen foto's, dat doe ik m'n sigma niet aan
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#10
funky_skunk_junky zei:
Zo hard hoesten omdat je benauwd bent, dat je moet kokhalzen :rock:
Klik om te vergroten...
JUIST!
Heb ik 2 maanden gehad, daarna had ik pfeiffer :beer:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
:tearsofjoy:

dat klinkt als bronchitis voor me
Klik om te vergroten...

Inderdaad, heb ik ook op dit moment. Heb al een paar keer moeten barfen omdat ik zo bizar vaak achter elkaar hoestte. Er komen ook lichgroene, donkergroene en bruine klodders naar boven :grin:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dreuge zei:
Oom Klaas zei:
:tearsofjoy:

dat klinkt als bronchitis voor me
Klik om te vergroten...

Inderdaad, heb ik ook op dit moment. Heb al een paar keer moeten barfen omdat ik zo bizar vaak achter elkaar hoestte. Er komen ook lichgroene, donkergroene en bruine klodders naar boven :grin:
Klik om te vergroten...
En gele, en geelbruinige!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja dat gaat toch niet.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Eenmaal drugs gebruikt, voor altijd verslaafd.
maar als je rookt moet je niet zeiken over hoesten en helemaal niet over slijm. Je rookt en je weet de risico's. Soms hoest ik s'ochtends bruin slijm op, als ik ziek ben hoest ik constant groen/bruin slijm op, vooral van dat dikke snotachtige slijm. Als je je je afvraagt waarom: sigaretten bevatten gewoon kankertroep, dat weet je. Je lichaam wilt er van af en hoest het op, heel simpel. Beste oplossing: niet roken.
Anders: stoppen met zeiken.
(forgive me if it sounds harsh, but I'm a little drunk and it's already fucking late.)

PS: speed (wat ik zelden gebruik) scheen best goed te helpen tegen mijn hoest toen ik verkouden was.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Damien0124 zei:
maar als je rookt moet je niet zeiken over hoesten en helemaal niet over slijm.
Anders: stoppen met zeiken.
(forgive me if it sounds harsh, but I'm a little drunk and it's already fucking late.)
Klik om te vergroten...

Waar haal je het vandaan dat ik zeik?
Laat me dat alsjeblieft zien, dan krijg je een jointje opgestuurd.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Waar haal je het vandaan dat ik zeik?
Laat me dat alsjeblieft zien, dan krijg je een jointje opgestuurd.
Klik om te vergroten...


Oom Klaas zei:
Ik pis dan niet door maar ik merk wel dat wanneer die een paar seconden weer in m'n broek dat de nood hoog is, en dan kan je weer met een klein pisstraaltje een paar milliliter uit gaan zeiken :P
Klik om te vergroten...


Jointje please. :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
:tearsofjoy:

Dan mag je nog kiezen ook, white widow, pp, jack harrer of een haze?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jacky please!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nu nog je adres pm'en als je wilt en zodra ik weer wiet haal draai ik wel een mooie joint voor je :grin:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
Damien0124 zei:
maar als je rookt moet je niet zeiken over hoesten en helemaal niet over slijm.
Anders: stoppen met zeiken.
(forgive me if it sounds harsh, but I'm a little drunk and it's already fucking late.)
Klik om te vergroten...

Waar haal je het vandaan dat ik zeik?
Laat me dat alsjeblieft zien, dan krijg je een jointje opgestuurd.
Klik om te vergroten...

Sorry man, alcohol + niet goed lezen van het topic. Dom eigenlijk, want ik heb het al eerder gelezen. :flushed: Ik hoop dat je mij kan vergeven. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."