Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoesten en roken

Hoesten en roken

36 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Eenmaal drugs gebruikt, voor altijd verslaafd.
maar als je rookt moet je niet zeiken over hoesten en helemaal niet over slijm. Je rookt en je weet de risico's. Soms hoest ik s'ochtends bruin slijm op, als ik ziek ben hoest ik constant groen/bruin slijm op, vooral van dat dikke snotachtige slijm. Als je je je afvraagt waarom: sigaretten bevatten gewoon kankertroep, dat weet je. Je lichaam wilt er van af en hoest het op, heel simpel. Beste oplossing: niet roken.
Anders: stoppen met zeiken.
(forgive me if it sounds harsh, but I'm a little drunk and it's already fucking late.)

PS: speed (wat ik zelden gebruik) scheen best goed te helpen tegen mijn hoest toen ik verkouden was.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Damien0124 zei:
maar als je rookt moet je niet zeiken over hoesten en helemaal niet over slijm.
Anders: stoppen met zeiken.
(forgive me if it sounds harsh, but I'm a little drunk and it's already fucking late.)
Klik om te vergroten...

Waar haal je het vandaan dat ik zeik?
Laat me dat alsjeblieft zien, dan krijg je een jointje opgestuurd.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
Waar haal je het vandaan dat ik zeik?
Laat me dat alsjeblieft zien, dan krijg je een jointje opgestuurd.
Klik om te vergroten...


Oom Klaas zei:
Ik pis dan niet door maar ik merk wel dat wanneer die een paar seconden weer in m'n broek dat de nood hoog is, en dan kan je weer met een klein pisstraaltje een paar milliliter uit gaan zeiken :P
Klik om te vergroten...


Jointje please. :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
:tearsofjoy:

Dan mag je nog kiezen ook, white widow, pp, jack harrer of een haze?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jacky please!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nu nog je adres pm'en als je wilt en zodra ik weer wiet haal draai ik wel een mooie joint voor je :grin:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Damien0124 zei:
maar als je rookt moet je niet zeiken over hoesten en helemaal niet over slijm.
Anders: stoppen met zeiken.
(forgive me if it sounds harsh, but I'm a little drunk and it's already fucking late.)
Klik om te vergroten...

Waar haal je het vandaan dat ik zeik?
Laat me dat alsjeblieft zien, dan krijg je een jointje opgestuurd.
Klik om te vergroten...

Sorry man, alcohol + niet goed lezen van het topic. Dom eigenlijk, want ik heb het al eerder gelezen. :flushed: Ik hoop dat je mij kan vergeven. :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vergeef je wel hoor, alleen je hebt de joint gemist :grin:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Ik vergeef je wel hoor, alleen je hebt de joint gemist :grin:
Klik om te vergroten...

Jammer :(
Kan je m niet alsnog ff langsbrengen, roken we m samen wel op :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat het dan kankerverwekkend is na zo'n tijd.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er zitten zat rokers hier op df, en bijna iedereen zal wel eens zo'n periode hebben dat je je even de longen uit je lijf hoest. Stoppen met roken is dat uiteraard het beste om te doen, maar ik ben niet zo verstandig.

Nu heb ik straks voor m'n werk een middeltje nodig dat de hoest echt goed onderdrukt, codeine en dxm vind ik eigenlijk nog altijd zwaar tegenvallen qua effect en als ik aardig wat codeine neem dan zit ik er alleen maar loom te zijn.
'k Zit straks achter een kassa en ik wil niet constant mensen en hun boodschappen bedelven onder een laag slijm :beer:

Welk middel uit de drogisterij of op een plek waar het vrij verkrijgbaar is werkt het beste om de hoest te onderdrukken volgens jullie?
Ik heb het voor 1 dag nodig, daarna ga ik wel weer over op spul wat je het slijm laat uithoesten.

edit:
Dat me niet strak laat staan of stoned/loom laat worden.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
SPEED :rock:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Beanhead zei:
SPEED :rock:
Klik om te vergroten...

Van speed ga je nog meer hoesten :P
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dextromethorfaan is toch echt het beste (vind ik)... Probeer eens wat meer dan de aanbevolen hoeveelheid te nemen, maar niet te veel. De normale dosis is 15mg 4 keer per dag, probeer eens 30mg 3x per dag of maximaal 50mg 2x per dag. Je zult er absoluut geen drug-effecten van krijgen als je er niet overgevoelig voor bent maar de hoest gaat (bij mij) ALTIJD weg. Probeer 't eens :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
Beanhead zei:
SPEED :rock:
Klik om te vergroten...

Van speed ga je nog meer hoesten :P
Klik om te vergroten...
Fout, werd vroegah gebruikt voor astma.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Beanhead zei:
SPEED :rock:
Klik om te vergroten...

Van speed ga je nog meer hoesten :P
Klik om te vergroten...
:confused:

'T onderdrukt men hoest net enorm.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik te lang doorga (zonder eten?) ga ik hoesten. Misschien door uitputting of een andere oorzaak maar het heeft zeker niet geholpen. En dat komt niet door het kettingroken want dat doe ik dan niet, dan zijn sigaretten niet eens lekker meer. Heb zo wel een maand of langer aan een stuk gehoest toen ik veel speed gebruikte. Toen ik ermee gestopt ben trok het ook weg, en roken ben ik ook niet in geminderd dus daar ligt het niet aan.

Maar goed, dat het aanvankelijk de hoest onderdrukt zal dan wel waar zijn.. :confused: Maareh, 10mg droppen dus :grin:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou toch ff wat dagen proberen te stoppen. Ik had zelf ook altijd last van hoesten na een griep en het enigste wat er aan te doen viel was stoppen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Daro .... capsules met kleine korreltjes in. Te verkrijgen bij kruidvat, etos, da etc.
Werkt perfect, een uurtje of 12
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben nu bezig met een slijmoplosser, je wilt niet weten wat voor kleuren er allemaal uitkomen :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."