#1
Geen enkele autist is hetzelfde. Er zijn autisten die goed kunnen omgaan met drugs en autisten die dat niet kunnen. Maar dat geldt voor alle mensen, autistisch of niet.
Persoonlijk kan ik door het feit dat ik een aanverwante vorm van autisme heb, 10 x zo goed omgaan met drugs dan andere mensen. Mij helpt het.
@ tomz0r: Jij begrijpt niet wat autisme is. Je veralgemeend weer, zoals altijd. Door mijn "stoornis", dat vindt ik eigenlijk een heel lelijk woord ervoor, kan ik veel meer aan op geestelijk vlak dan de meeste mensen. Jij ziet het als iets negatiefs, maar eigenlijk is het iets positiefs. Je moet alleen weten hoe je er mee om moet gaan.
Persoonlijk kan ik door het feit dat ik een aanverwante vorm van autisme heb, 10 x zo goed omgaan met drugs dan andere mensen. Mij helpt het.
@ tomz0r: Jij begrijpt niet wat autisme is. Je veralgemeend weer, zoals altijd. Door mijn "stoornis", dat vindt ik eigenlijk een heel lelijk woord ervoor, kan ik veel meer aan op geestelijk vlak dan de meeste mensen. Jij ziet het als iets negatiefs, maar eigenlijk is het iets positiefs. Je moet alleen weten hoe je er mee om moet gaan.