#1
eerst naar de winkel en dan pas smoken, als je eerst gaat smoken neem je zowieso veelste veel mee :P
Seatbelt zei:Deze verklaring is op zich heel logisch, ik had ook zoiets verwacht.
Iemand die een oplossing weet zodat ik drukke plekken niet hoef te mijden? :P
wat dacht je van geen drugs gebruiken.. dit is echt vragen naar een bekende wegSeatbelt zei:Deze verklaring is op zich heel logisch, ik had ook zoiets verwacht.
Iemand die een oplossing weet zodat ik drukke plekken niet hoef te mijden? :P

ik vind de smaak wel lekker maar vind gewoon het gevoel klote geworde sinds ik gestopt benWinehouse zei:Dat heb ik dus ook als ik geblowed heb, daarom hou ik ook niet van wiet ..
Doe ik ook, heb dan toch liever af en toe een keertje mdma/speed/cokeKoxBox zei:Blijf er dan af, probleem opgelost.
Begin dan weer...Junk Deluxe zei:ik vind de smaak wel lekker maar vind gewoon het gevoel klote geworde sinds ik gestopt benWinehouse zei:Dat heb ik dus ook als ik geblowed heb, daarom hou ik ook niet van wiet ..![]()
nee, als ik nu smoor is het een kut gevoel dat ik hebKoxBox zei:Begin dan weer...Junk Deluxe zei:ik vind de smaak wel lekker maar vind gewoon het gevoel klote geworde sinds ik gestopt benWinehouse zei:Dat heb ik dus ook als ik geblowed heb, daarom hou ik ook niet van wiet ..![]()
Seatbelt zei:Iemand enig idee hoe dit kan?
J0S zei:als jij drugs op hebt dan hebben je hersenen er blijkbaar al snel genoeg van.
geen wiet roken ?Seatbelt zei:Iemand die een oplossing weet zodat ik drukke plekken niet hoef te mijden? :P
Yes, got the same problem. Heel veel mensen die ik ken trouwens. Waren flinke daily smokers, stopte met dagelijks blowen & zelfs een aardige tijd helemaal, en reageren er nu stil, heel veel op je zelf lettend, paranoia op enzo. Ik ook, weet totaal niet hoe ik me moet gedragen. Wil gewoon mezelf zijn maar ben dat ff kwijt op 1 of andere manier. Heel a-relaxt.Junk Deluxe zei:wiet is raar
eerst vond ik het zalig een joint te roken, en werd ik er altyd vrolijk van en kon praatte veel
ben toen een paar maand gestopt en telkens als ik nu een joint rook word ik stil enzo
kweet niet wat ik moet zegge,het lijkt ook of ze je aankijke net alsof je er kei hard uitziet
ookal heb ik veel zin in een joint en the happy feeling , telkens als ik nu een joint rook word ik stil enzo
iemand enig ideee hoe dit kan komen?
jup je beschrijft percies wat ik bedoelTrippyShit zei:Yes, got the same problem. Heel veel mensen die ik ken trouwens. Waren flinke daily smokers, stopte met dagelijks blowen & zelfs een aardige tijd helemaal, en reageren er nu stil, heel veel op je zelf lettend, paranoia op enzo. Ik ook, weet totaal niet hoe ik me moet gedragen. Wil gewoon mezelf zijn maar ben dat ff kwijt op 1 of andere manier. Heel a-relaxt.Junk Deluxe zei:wiet is raar
eerst vond ik het zalig een joint te roken, en werd ik er altyd vrolijk van en kon praatte veel
ben toen een paar maand gestopt en telkens als ik nu een joint rook word ik stil enzo
kweet niet wat ik moet zegge,het lijkt ook of ze je aankijke net alsof je er kei hard uitziet
ookal heb ik veel zin in een joint en the happy feeling , telkens als ik nu een joint rook word ik stil enzo
iemand enig ideee hoe dit kan komen?
Wat kan helpen is hasj gaan roken. Maar dit had na een tijdje hetzelfde effect bij mij. Ik heb dan ook besloten dat hasj&weed het voor mij gewoon niet meer is. Je maakt mij blijer met een biertje of een Gtje. Had op het laatst 50/50kansen dat het gewoon nogal fout¶ ging. Dan ben ik er uiteindelijk toch wel klaar mee.. Andere opties zitten er niet op. Ja of doorblowen tot je er ook nuchter negatieve gevolgen aan ondervindt, je alsnog stopt & er alleen maar meer gezeik mee hebt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."