Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat hebben mensen met Ritalin?

Wat hebben mensen met Ritalin?

43 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je er 5 tegelijk neemt, maar waarom wil je trippen?
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap het niet. Ik heb het op vast voorschrift van de doktor. Je krijgt er geen trip van of iets hoor, en hoeveel is de straatwaarde ongeveer? voor capsules van 20mg? En waarom denken mensen dat dit drugs is? Of komt het doordat ik adhd heb dat ik geen trip ervan krijg?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat hebben mensen met Ritalin?
Klik om te vergroten...
ADHD.

Zo moeilijk was 'ie niet.
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Wat hebben mensen met Ritalin?
Klik om te vergroten...
ADHD.

Zo moeilijk was 'ie niet.
Klik om te vergroten...
weet ik maar sommige mensen proberen hem als drugs of iets te gebruiken...
Ik formuleerde de vraag verkeerd, ik bedoel meer van, waarom zouden mensen het willen hebben.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Werkt iet anders bij jou. Het is vergelijkbaar met speed. Ja het is zeker een drugs.

Waarom de straatwaarde weten. Vind je het niet fijn werken. Beter verkoop je het niet.

De mensen nemen het om zich fijner, energieker, geiler te voelen. Het geef een boost. Zeker als je meer neemt.
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Petrovic zei:
Werkt iet anders bij jou. Het is vergelijkbaar met speed. Ja het is zeker een drugs.

Waarom de straatwaarde weten. Vind je het niet fijn werken. Beter verkoop je het niet.

De mensen nemen het om zich fijner, energieker, geiler te voelen. Het geef een boost. Zeker als je meer neemt.
Klik om te vergroten...
Ik werk wel, maar ik ga nu ff geen dingen hier zeggen waardoor ik strafbaar of whatever kan zijn, dus ik zal er nooit een trip of iets van krijgen?
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
Als je er 5 tegelijk neemt, maar waarom wil je trippen?
Klik om te vergroten...
Fijn gevoel. Maar ik heb nooit geweten dat Ritalin drugs is dus bij deze wel :).
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ritalin is wel zeker een drug, een harddrug zelfs. Als je geen ADHD hebt werkt het vergelijkbaar met speed en dat vinden veel mensen erg lekker :grin: maar trippen ga je er niet van ookal neem je er vijf....
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Fidge zei:
Ritalin is wel zeker een drug, een harddrug zelfs. Als je geen ADHD hebt werkt het vergelijkbaar met speed en dat vinden veel mensen erg lekker :grin: maar trippen ga je er niet van ookal neem je er vijf....
Klik om te vergroten...
Dus op mij zal het geen effect hebben?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
joey1234 zei:
Fidge zei:
Ritalin is wel zeker een drug, een harddrug zelfs. Als je geen ADHD hebt werkt het vergelijkbaar met speed en dat vinden veel mensen erg lekker :grin: maar trippen ga je er niet van ookal neem je er vijf....
Klik om te vergroten...
Dus op mij zal het geen effect hebben?
Klik om te vergroten...
Effect zal het zeker hebben, mits je meer neemt. Maar trippen doe je van psychedelica volgens de harde kern hier.
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
joey1234 zei:
Fidge zei:
Ritalin is wel zeker een drug, een harddrug zelfs. Als je geen ADHD hebt werkt het vergelijkbaar met speed en dat vinden veel mensen erg lekker :grin: maar trippen ga je er niet van ookal neem je er vijf....
Klik om te vergroten...
Dus op mij zal het geen effect hebben?
Klik om te vergroten...
Effect zal het zeker hebben, mits je meer neemt. Maar trippen doe je van psychedelica volgens de harde kern hier.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet goed hoeveel ik dan zou moeten doseren. Op voorschrift moet ik van de dokter 3 per dag nemen Ritalin mr 20mg dacht ik dat het was kan ook 30 zijn. Heb niet zoveel ervaring met pillen. Tot nu toe alleen wiet.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je hebt die pillen niet voor niets, ik zou ze gewoon gebruiken zoals je arts dit heeft voor geschreven.
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Fidge zei:
Je hebt die pillen niet voor niets, ik zou ze gewoon gebruiken zoals je arts dit heeft voor geschreven.
Klik om te vergroten...
Maar dat vraag ik niet. Ik bedoel wat er zou gebeuren als ik er meer neem ik zeg maar wat bv 6. Hoelang zou ik er tussen laten?
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
joey1234 zei:
Fidge zei:
Je hebt die pillen niet voor niets, ik zou ze gewoon gebruiken zoals je arts dit heeft voor geschreven.
Klik om te vergroten...
Maar dat vraag ik niet. Ik bedoel wat er zou gebeuren als ik er meer neem ik zeg maar wat bv 6. Hoelang zou ik er tussen laten?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je het zelfde merkt als toen je voor het eerst Ritalin slikte, toen je het nog niet gewent was zeg maar. Ik zou dan wel je volgende dosis op je normale tijdstip nemen. En maak er geen gewoonte van.
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Fidge zei:
joey1234 zei:
Fidge zei:
Je hebt die pillen niet voor niets, ik zou ze gewoon gebruiken zoals je arts dit heeft voor geschreven.
Klik om te vergroten...
Maar dat vraag ik niet. Ik bedoel wat er zou gebeuren als ik er meer neem ik zeg maar wat bv 6. Hoelang zou ik er tussen laten?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je het zelfde merkt als toen je voor het eerst Ritalin slikte, toen je het nog niet gewent was zeg maar. Ik zou dan wel je volgende dosis op je normale tijdstip nemen. En maak er geen gewoonte van.
Klik om te vergroten...
Is het zo slecht dan?
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb het ook op recept gekregen, 2 jaar geslikt.
ben er uit eindelijk maar mee gestopt, kan ook wel zonder.
het is rotzooi, maar wel makkelijk te verkopen :wink:
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#17
[ERROR] zei:
Heb het ook op recept gekregen, 2 jaar geslikt.
ben er uit eindelijk maar mee gestopt, kan ook wel zonder.
het is rotzooi, maar wel makkelijk te verkopen :wink:
Klik om te vergroten...
Ik dacht iets aan 2 euro per pil ofzo, zo een vol potje van 30 mg zijn er 20 geloof ik kost rond te 20 euro dacht ik. Weet het niet zeker want ik trek het terug van de ziekenkas, maar met 2 euro per pil zou je dan 1 euro winst maken als je er van uitgaat dat je een volle voor 20 koopt. In mijn geval maak ik dan 40 euro winst.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha, lees de regels eens. Je maakt iedereen wel heel duidelijk dat je gaat dealen. :P
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Petrovic zei:
Haha, lees de regels eens. Je maakt iedereen wel heel duidelijk dat je gaat dealen. :P
Klik om te vergroten...
Maar ik zei het niet lol... Maar in ieder geval ik heb er nu 3 binnen en merk nog niks echt. Als ik me goed herinner heeft rilatin inwerkingstijd nodig?
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
joey1234 zei:
Petrovic zei:
Haha, lees de regels eens. Je maakt iedereen wel heel duidelijk dat je gaat dealen. :P
Klik om te vergroten...
Maar ik zei het niet lol... Maar in ieder geval ik heb er nu 3 binnen en merk nog niks echt. Als ik me goed herinner heeft rilatin inwerkingstijd nodig?
Klik om te vergroten...

Dealen mag hier echt niet.

Ik denk dat je wel iets zou moeten merken. Iets opgewekter, rustiger, minder gehaast gevoel....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."