#1
Ook jij hebt denk ik ADD of ADHD. Ga met dit verhaal naar een huisarts, wellicht moet jij ook medicatie krijgen hier tegen
Zegt iemand die in de verslavingszorg werkt. Klasse jongen!Flameon zei:Ook jij hebt denk ik ADD of ADHD. Ga met dit verhaal naar een huisarts, wellicht moet jij ook medicatie krijgen hier tegen
Exceptional Insight zei:Zegt iemand die in de verslavingszorg werkt. Klasse jongen!Flameon zei:Ook jij hebt denk ik ADD of ADHD. Ga met dit verhaal naar een huisarts, wellicht moet jij ook medicatie krijgen hier tegen
Exceptional Insight zei:Als hij zich beter kan concentreren met Ritalin op is hij niet gelijk ziek!
Jezus man! Als hij zich beter kan concentreren met Ritalin op is hij niet gelijk ziek! En noodzakelijk is het al helemaal niet, om over het woord medicijn nog maar te zwijgen.Flameon zei:Ritalin is inderdaad verslavend, maarja als je het nodig hebt omdat je "ziek" bent is het een goed en noodzakelijk medicijn.
Exceptional Insight zei:Jezus man! Als hij zich beter kan concentreren met Ritalin op is hij niet gelijk ziek! En noodzakelijk is het al helemaal niet, om over het woord medicijn nog maar te zwijgen.Flameon zei:Ritalin is inderdaad verslavend, maarja als je het nodig hebt omdat je "ziek" bent is het een goed en noodzakelijk medicijn.
Flameon zei:Van ritalin neem je zover ik weet minder studiestof tot je, lijkt wel dat je serieuzer aan het leren ben maar volgens mij neem je dan weinig op
weet ik maar sommige mensen proberen hem als drugs of iets te gebruiken...Exceptional Insight zei:
Ik werk wel, maar ik ga nu ff geen dingen hier zeggen waardoor ik strafbaar of whatever kan zijn, dus ik zal er nooit een trip of iets van krijgen?Petrovic zei:Werkt iet anders bij jou. Het is vergelijkbaar met speed. Ja het is zeker een drugs.
Waarom de straatwaarde weten. Vind je het niet fijn werken. Beter verkoop je het niet.
De mensen nemen het om zich fijner, energieker, geiler te voelen. Het geef een boost. Zeker als je meer neemt.
Fijn gevoel. Maar ik heb nooit geweten dat Ritalin drugs is dus bij deze welPetrovic zei:Als je er 5 tegelijk neemt, maar waarom wil je trippen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."