Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsychedelica: Wat is de fysieke schade?

Psychedelica: Wat is de fysieke schade?

49 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
De fysieke schade van psychedelica is dat jij je libido wegdenkt en je voortaan alleen nog maar seks hebt met ezels.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen fysieke schade.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe zit het eigenlijk met de schade bij gebruik van psychedelische phenethylamines zoals bijvoorbeeld 2-C's? Iets wat zeker is, is dat het niet goed is voor je hart, vanwege tachycardia (rikketik in overdrive) en (mogelijke) vaatvernauwing.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
DamienDope zei:
Hoe zit het eigenlijk met de schade bij gebruik van psychedelische phenethylamines zoals bijvoorbeeld 2-C's? Iets wat zeker is, is dat het niet goed is voor je hart, vanwege tachycardia (rikketik in overdrive) en (mogelijke) vaatvernauwing.
Klik om te vergroten...

Wohoow mijn 1000e post :grin: :rockband:

En de 2-C familie is idd slechter is voor het lichaam dan bv paddestoelen of lsd. Veel weet ik er niet over, op het internet vind je de risico's wel terug :wave:
I
IbogafoundationLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat ik zelf bij Ayahuasca heb ervaren, en ook bij mensen om mij heen heb gezien, dat deze juist fysiek verbeterend zijn. Ikzelf heb mij weken na de ayahuasca echt kiplekker in mijn vel gevoeld, terwijl ik daarvoor enorm veel last had van de kou.
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ibogafoundation zei:
Wat ik zelf bij Ayahuasca heb ervaren, en ook bij mensen om mij heen heb gezien, dat deze juist fysiek verbeterend zijn. Ikzelf heb mij weken na de ayahuasca echt kiplekker in mijn vel gevoeld, terwijl ik daarvoor enorm veel last had van de kou.
Klik om te vergroten...

Woow dat wil ik ook wel
krijg gewoon pijn in me vingers en tenen van dit weer :openmouth:
buiten dat lijkt ayahuasca me ook gewoon zwaaaaar vet :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
jcutter zei:
De fysieke schade van psychedelica is dat jij je libido wegdenkt en je voortaan alleen nog maar seks hebt met ezels.
Klik om te vergroten...

En concludeer je dat misschien uit zelfervaring :tongueout:?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Zoals je zelf al aangaf omdat bv. de dosis LSD dat je neemt zo belachelijk klein is dat het geen schade veroorzaakt. Toch alleszins geen blijvende schade.
Klik om te vergroten...

En dan te bedenken dat de dosis zo klein is, maar je het zo groot merkt :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter zei:
De fysieke schade van psychedelica is dat jij je libido wegdenkt en je voortaan alleen nog maar seks hebt met ezels.
Klik om te vergroten...

En doel je dan op vrouwen of.... ?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen idee wat ik vannacht gebeurde. Was grieperig, verward, agressief, dronken en geil :) Ik heb vannacht Britney Spears geluisterd....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."