#1
De fysieke schade van psychedelica is dat jij je libido wegdenkt en je voortaan alleen nog maar seks hebt met ezels.
DamienDope zei:Hoe zit het eigenlijk met de schade bij gebruik van psychedelische phenethylamines zoals bijvoorbeeld 2-C's? Iets wat zeker is, is dat het niet goed is voor je hart, vanwege tachycardia (rikketik in overdrive) en (mogelijke) vaatvernauwing.

Ibogafoundation zei:Wat ik zelf bij Ayahuasca heb ervaren, en ook bij mensen om mij heen heb gezien, dat deze juist fysiek verbeterend zijn. Ikzelf heb mij weken na de ayahuasca echt kiplekker in mijn vel gevoeld, terwijl ik daarvoor enorm veel last had van de kou.
jcutter zei:De fysieke schade van psychedelica is dat jij je libido wegdenkt en je voortaan alleen nog maar seks hebt met ezels.
KoxBox zei:Zoals je zelf al aangaf omdat bv. de dosis LSD dat je neemt zo belachelijk klein is dat het geen schade veroorzaakt. Toch alleszins geen blijvende schade.
jcutter zei:De fysieke schade van psychedelica is dat jij je libido wegdenkt en je voortaan alleen nog maar seks hebt met ezels.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."