#1
Geen fysieke schade.
Dus ik denk maar dat ik al vijf jaar die ruis 24 uur per dag zie? Vet! Voortaan iets anders denken en het is weg!KoxBox zei:Dat is toch mentaal...Chris Pontius zei:http://en.wikipedia.org/wiki/Hallucinogen_persisting_perception_disorder
Haha, nee dat bedoel ik niet. Ik heb het nogal achterlijk verwoord, dat wel.Exceptional Insight zei:Dus ik denk maar dat ik al vijf jaar die ruis 24 uur per dag zie? Vet! Voortaan iets anders denken en het is weg!KoxBox zei:Dat is toch mentaal...Chris Pontius zei:http://en.wikipedia.org/wiki/Hallucinogen_persisting_perception_disorder
Exceptional Insight zei:Dus ik denk maar dat ik al vijf jaar die ruis 24 uur per dag zie? Vet! Voortaan iets anders denken en het is weg!KoxBox zei:Dat is toch mentaal...Chris Pontius zei:http://en.wikipedia.org/wiki/Hallucinogen_persisting_perception_disorder
Je kunt het niet voorkomen. Ja, door geen drugs te gebruiken. Het kan al na 1 keer optreden.spacelord zei:Heb je een idee hoe je aan die ruis komt? (kwestie dat ik het bij mij kan voorkomen)Is het door gevoeligheid aan psychedelica of door het overmatig gebruik ervan?
beetje nuanceren kan volgens mij geen kwaad..KoxBox zei:Geen fysieke schade.
Jeller zei:beetje nuanceren kan volgens mij geen kwaad..KoxBox zei:Geen fysieke schade.
LSD en paddo's geen fysieke schade, maar DMT is volgens mij ongelooflijk slecht voor de longen
2c- drugs schijnt slecht voor de lever te zijn heb ik gehoord van iemand die chemie doet
salvia zal beetje zoals weed ook slecht voor de longen zijn
spacelord zei:ik zou niet te snel zeggen geen fysieke schade. Als je al weet op welke manier DMT geëxtraheerd wordt (met NaOH) en dat je dat dan nog is rookt, lijkt dat me puur vergif (zeker als je afgaat op die walgelijke stank dat daar vanaf komt).
Vigilante zei:spacelord zei:ik zou niet te snel zeggen geen fysieke schade. Als je al weet op welke manier DMT geëxtraheerd wordt (met NaOH) en dat je dat dan nog is rookt, lijkt dat me puur vergif (zeker als je afgaat op die walgelijke stank dat daar vanaf komt).
De NaOH komt met een normale extractie sowieso niet bij de DMT terecht, en mocht je dat toevallig nou wel hebben geflikt dan zal je het waarschijnlijk alsnog niet roken. Het smelt pas bij 319 graden celcius ofzo.
spacelord zei:Maar hoe zit het dan met de wasbenzine die gebruikt wordt?
Vigilante zei:Gezond wordt het nooit.
J0rrit zei:Ik heb je tovh gezegd, NAOH heeft een super hoog smeltpunt. Ook de onzuiverheden verdampen wss niet bij verbranden kerel.
spacelord zei:Ow das wel fijn, wist ik nietdaarmee dat snuiven zo vreselijk veel pijn doet en roken niet. Weer een mysterie ontkracht
![]()
W.F.L. zei:spacelord zei:Ow das wel fijn, wist ik nietdaarmee dat snuiven zo vreselijk veel pijn doet en roken niet. Weer een mysterie ontkracht
![]()
DMT base is helemaal niet oplosbaar in water, geen wonder dat het pijn doet om te snuiven. Basische shit is er nu eenmaal om te roken, snuiven is niet echt aan te raden omdat je neus het niet goed kan opnemen. Je gaat toch ook geen crack snuiven :P
.misantropie zei:hebben nog mensen hier last van oorpiepen na het trippen?
heb gisteren getript op truffels met een vriend en heb sinds dat het uitgewerkt is last van oorpiepen en men maat had het ook wel harder als normaal. Want hij heeft er gewoon al last van.

spacelord zei:misantropie zei:hebben nog mensen hier last van oorpiepen na het trippen?
heb gisteren getript op truffels met een vriend en heb sinds dat het uitgewerkt is last van oorpiepen en men maat had het ook wel harder als normaal. Want hij heeft er gewoon al last van.
Je zintuigen worden enorm versterkt en door elkaar gegooid dus misschien zijn is je auditieve aspect nog niet helemaal normaal als je daarvoor al last van oorsuizingen had. Gaat wel over of terug naar het normale niveau, ik zou me er niet druk om maken![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."