Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsychedelica: Wat is de fysieke schade?

Psychedelica: Wat is de fysieke schade?

49 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen fysieke schade.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Chris Pontius zei:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hallucinogen_persisting_perception_disorder
Klik om te vergroten...
Dat is toch mentaal...
Klik om te vergroten...
Dus ik denk maar dat ik al vijf jaar die ruis 24 uur per dag zie? Vet! Voortaan iets anders denken en het is weg!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Exceptional Insight zei:
KoxBox zei:
Chris Pontius zei:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hallucinogen_persisting_perception_disorder
Klik om te vergroten...
Dat is toch mentaal...
Klik om te vergroten...
Dus ik denk maar dat ik al vijf jaar die ruis 24 uur per dag zie? Vet! Voortaan iets anders denken en het is weg!
Klik om te vergroten...
Haha, nee dat bedoel ik niet. Ik heb het nogal achterlijk verwoord, dat wel.
Ik bedoel dat dat een "Mental disorder" is en niet zoiets als dat je lever het begeeft ofzo.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
KoxBox zei:
Chris Pontius zei:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hallucinogen_persisting_perception_disorder
Klik om te vergroten...
Dat is toch mentaal...
Klik om te vergroten...
Dus ik denk maar dat ik al vijf jaar die ruis 24 uur per dag zie? Vet! Voortaan iets anders denken en het is weg!
Klik om te vergroten...

Heb je een idee hoe je aan die ruis komt? (kwestie dat ik het bij mij kan voorkomen)Is het door gevoeligheid aan psychedelica of door het overmatig gebruik ervan?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacelord zei:
Heb je een idee hoe je aan die ruis komt? (kwestie dat ik het bij mij kan voorkomen)Is het door gevoeligheid aan psychedelica of door het overmatig gebruik ervan?
Klik om te vergroten...
Je kunt het niet voorkomen. Ja, door geen drugs te gebruiken. Het kan al na 1 keer optreden.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
Geen fysieke schade.
Klik om te vergroten...
beetje nuanceren kan volgens mij geen kwaad..

LSD en paddo's geen fysieke schade, maar DMT is volgens mij ongelooflijk slecht voor de longen

2c- drugs schijnt slecht voor de lever te zijn heb ik gehoord van iemand die chemie doet
salvia zal beetje zoals weed ook slecht voor de longen zijn
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeller zei:
KoxBox zei:
Geen fysieke schade.
Klik om te vergroten...
beetje nuanceren kan volgens mij geen kwaad..

LSD en paddo's geen fysieke schade, maar DMT is volgens mij ongelooflijk slecht voor de longen

2c- drugs schijnt slecht voor de lever te zijn heb ik gehoord van iemand die chemie doet
salvia zal beetje zoals weed ook slecht voor de longen zijn
Klik om te vergroten...

DMT is niet echt rook eerder een soort damp geloof ik. Schade zal op zich te verwaarlozen zijn aangezien je het geen 15 keer per dag doet zoals tabak.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
spacelord zei:
ik zou niet te snel zeggen geen fysieke schade. Als je al weet op welke manier DMT geëxtraheerd wordt (met NaOH) en dat je dat dan nog is rookt, lijkt dat me puur vergif (zeker als je afgaat op die walgelijke stank dat daar vanaf komt).
Klik om te vergroten...

De NaOH komt met een normale extractie sowieso niet bij de DMT terecht, en mocht je dat toevallig nou wel hebben geflikt dan zal je het waarschijnlijk alsnog niet roken. Het smelt pas bij 319 graden celcius ofzo.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vigilante zei:
spacelord zei:
ik zou niet te snel zeggen geen fysieke schade. Als je al weet op welke manier DMT geëxtraheerd wordt (met NaOH) en dat je dat dan nog is rookt, lijkt dat me puur vergif (zeker als je afgaat op die walgelijke stank dat daar vanaf komt).
Klik om te vergroten...

De NaOH komt met een normale extractie sowieso niet bij de DMT terecht, en mocht je dat toevallig nou wel hebben geflikt dan zal je het waarschijnlijk alsnog niet roken. Het smelt pas bij 319 graden celcius ofzo.
Klik om te vergroten...

Ow das wel fijn, wist ik niet :grin: daarmee dat snuiven zo vreselijk veel pijn doet en roken niet. Weer een mysterie ontkracht :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar hoe zit het dan met de wasbenzine die gebruikt wordt?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacelord zei:
Maar hoe zit het dan met de wasbenzine die gebruikt wordt?
Klik om te vergroten...

Juiste wasbenzine (of alternatief gebruiken) laat weinig tot niks achter als het verdampt. Lang genoeg laten drogen (icm koffie filter).

Gezond wordt het nooit.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vigilante zei:
Gezond wordt het nooit.
Klik om te vergroten...

Nee, maar een goeie vettige Big Mac ook niet, en als dat 1 keer in de maand eet kan je best nog wel tege de 80 jaar geraken :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb je tovh gezegd, NAOH heeft een super hoog smeltpunt. Ook de onzuiverheden verdampen wss niet bij verbranden kerel.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
J0rrit zei:
Ik heb je tovh gezegd, NAOH heeft een super hoog smeltpunt. Ook de onzuiverheden verdampen wss niet bij verbranden kerel.
Klik om te vergroten...

Ja maar dat was 4 dagen na dat ik de vraag hier stelde :tongueout: intussen ben ik wel overtuigd :wink: gezond gaat het natuurlijk nooit worden...
Maar dan nog, de enorm overdonderende ervaring gaat het zowiso winnen van de beperkte schade :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
spacelord zei:
Ow das wel fijn, wist ik niet :grin: daarmee dat snuiven zo vreselijk veel pijn doet en roken niet. Weer een mysterie ontkracht :grin:
Klik om te vergroten...

DMT base is helemaal niet oplosbaar in water, geen wonder dat het pijn doet om te snuiven. Basische shit is er nu eenmaal om te roken, snuiven is niet echt aan te raden omdat je neus het niet goed kan opnemen. Je gaat toch ook geen crack snuiven :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
spacelord zei:
Ow das wel fijn, wist ik niet :grin: daarmee dat snuiven zo vreselijk veel pijn doet en roken niet. Weer een mysterie ontkracht :grin:
Klik om te vergroten...

DMT base is helemaal niet oplosbaar in water, geen wonder dat het pijn doet om te snuiven. Basische shit is er nu eenmaal om te roken, snuiven is niet echt aan te raden omdat je neus het niet goed kan opnemen. Je gaat toch ook geen crack snuiven :P
Klik om te vergroten...

Heb het onlangs gesnoven met ketamine, dat deed echt ongelofelijk veel pijn. Voelde er trouwens niets van, na een halve lijn liep ik al naar de kraan voor water :rolleyes: .
m
misantropieLid
01-01-2024, 00:00
#17
hebben nog mensen hier last van oorpiepen na het trippen?
heb gisteren getript op truffels met een vriend en heb sinds dat het uitgewerkt is last van oorpiepen en men maat had het ook wel harder als normaal. Want hij heeft er gewoon al last van.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
misantropie zei:
hebben nog mensen hier last van oorpiepen na het trippen?
heb gisteren getript op truffels met een vriend en heb sinds dat het uitgewerkt is last van oorpiepen en men maat had het ook wel harder als normaal. Want hij heeft er gewoon al last van.
Klik om te vergroten...

Je zintuigen worden enorm versterkt en door elkaar gegooid dus misschien zijn is je auditieve aspect nog niet helemaal normaal als je daarvoor al last van oorsuizingen had. Gaat wel over of terug naar het normale niveau, ik zou me er niet druk om maken :wave:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacelord zei:
misantropie zei:
hebben nog mensen hier last van oorpiepen na het trippen?
heb gisteren getript op truffels met een vriend en heb sinds dat het uitgewerkt is last van oorpiepen en men maat had het ook wel harder als normaal. Want hij heeft er gewoon al last van.
Klik om te vergroten...

Je zintuigen worden enorm versterkt en door elkaar gegooid dus misschien zijn is je auditieve aspect nog niet helemaal normaal als je daarvoor al last van oorsuizingen had. Gaat wel over of terug naar het normale niveau, ik zou me er niet druk om maken :wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb anders nog nooit gehoord, of last gehad, van zintuigen die blijvend versterkt worden. Als de trip is afgelopen, hoort het allemaal weer naar het normale niveau te gaan. Misschien komt het door iets dat je tijdens je trip gedaan hebt? Ik betwijfel in ieder geval of het door de trip op zich komt. Als het aanhoudt, kan je beter even naar een KNO-arts gaan.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#20
Of je had de muziek gewoon erg hard aanstaan maar je merkte dit niet omdat je aan het trippen was?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."