Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCandyflippen met 1e x mdma

Candyflippen met 1e x mdma

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zal er rekening mee houden, thx voor het advies :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacelord zei:
Het is gewoon een zinloze discussie, niet de moeite om er terug over te beginnen :)
Klik om te vergroten...
Nee, jij bent koppig. Op een irritante manier. Overtuigd van een gelijk dat je niet hebt. Principes gebaseerd op totale willekeur.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beanhead zei:
100mg kan een groentje al snel te veel worden zeker met al wat LSD in je mik.
Klik om te vergroten...
dit dus :wink:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Intoxication zei:
Beanhead zei:
100mg kan een groentje al snel te veel worden zeker met al wat LSD in je mik.
Klik om te vergroten...
dit dus :wink:
Klik om te vergroten...

Daarmee verdeel ik het in 2 bommetjes, dat 2e kan ik altijd nog bijnemen als het wat steviger mag :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
heel verstandig :grin: betr 2 kleine dan 1 grote zeg ik altijd
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxication zei:
betr 2 kleine dan 1 grote zeg ik altijd
Klik om te vergroten...

Beter 1 sterke pil in tweeën breken dan 2 zwakkere kopen voor meer geld? :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou niet candyflippen de eerste keer, alleen al omdat je dan nog geen beeld hebt van mdma.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
Ik zou niet candyflippen de eerste keer, alleen al omdat je dan nog geen beeld hebt van mdma.
Klik om te vergroten...

Ff daar lig ik niet wakker van :tongueout: ik wil een vette lsd trip, niet een vette mdma trip. Ik wil het gewoon een keer proberen om te kijken of ik de trip een pak fijner kan maken en een andere wending kan geven. Heb wel gelijk een gram gekocht, de rest hou ik voor misschien een keer occasioneel op een festival ofzo :sunglasses:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als het de eerste keer is, zou ik het gewoon alleen met MDMA doen. Al leuk genoeg, komt de MDMA ook meer tot zijn recht. Met LSD kan altijd er nog bij.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan moet je het wel doen...

Ik krijg op lsd ook altijd fucking veel zin in pillen/mdma, het is gewoon een lijpe combo!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ach, hij zegt dat ie maar 2x MDMA gaat nemen, één keer met LSD en één keer zonder. Ik ben de enigste niet die daar geen ruk van gelooft, toch? :grin: Hij zal het wel ondervinden. :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Ach, hij zegt dat ie maar 2x MDMA gaat nemen, één keer met LSD en één keer zonder. Ik ben de enigste niet die daar geen ruk van gelooft, toch? :grin: Hij zal het wel ondervinden. :P
Klik om te vergroten...

Nu ik gelijk een gram gekocht heb is dat idee wel van de baan ja.. Als ik 2 porties gekocht had, was het ook bij die 2 gebleven. Ik zie wel hoe het loopt, wat me er zowiso van weerhoudt om het vaak te doen is toch wel het risico van hersenschade. MDMA zal ook de meest ongezonde drug zijn die ik tot op heden gebruikt zal hebben (en waarschijnlijk ook zal gebruiken). Ik probeer me meestal toch aan mijn voornemens te houden. Ik hoop alleen dat ik er geen HPPD van krijg...
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ach, hele volksstammen zuipen zichzelf in het weekend kapot, daar hou je snel meer hersenschade aan over dan aan een paar keer MDMA. Als je maar genoeg vitamine C binnenkrijgt (antioxidant) valt het wel mee met die neurotoxiciteit.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat voldoende MDMA (of alcohol, of cafeïne, of DXM) verwoestende effecten kan hebben op lichaam of hersenen, dat zul je mij nooit horen ontkennen. Ik denk echter wel dat je wel flink aan de XTC mag om er echt heftige schade van te ondervinden.
Dat je zo voorzichtig bent vind ik goed, maar ik heb nogal het idee dat het een tikje overdreven is. Maar je moet natuurlijk gewoon doen waar je zelf zin in hebt :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Einstein zei:
Ach, hele volksstammen zuipen zichzelf in het weekend kapot, daar hou je snel meer hersenschade aan over dan aan een paar keer MDMA. Als je maar genoeg vitamine C binnenkrijgt (antioxidant) valt het wel mee met die neurotoxiciteit.
Klik om te vergroten...

Ik noem dat gewoon je gebruik goedpraten nadat je je grenzen verlegd hebt :wink:. Iedereen doet dat, ik ook. Je gaat je gebruik relativeren zodat je zonder gewetensschuld kan gebruiken wat je wilt. Ik merk dat bij mijzelf en de mensen in mijn omgeving. MDMA is gewoon niet gezond, ik zeg niet dat iedereen bij enkele keren al dadelijk neurotoxische bevindingen zal vaststellen, maar wel dat ik het risico zo laag mogelijk wil houden. Me platzuipen doe ik maximum 1 keer per jaar, binge-drinken is een opkomende rage van de naïve en onwetende jeugd. Ik heb mijn grenzen altijd zo gesteld dat ik alleen middelen gebruik die lichamelijk niet verslavend zijn en waarvan de lichamelijke schade laag genoeg is om het risico van de drug als aanvaardbaar te beschouwen.

En ik zou die volksstammen niet als uitgangspunt gebruiken als ik jou was :beer: De gemiddelde leeftijd was dan ook maar 35 a 40 jaar...
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#16
Einstein zei:
Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat voldoende MDMA (of alcohol, of cafeïne, of DXM) verwoestende effecten kan hebben op lichaam of hersenen, dat zul je mij nooit horen ontkennen. Ik denk echter wel dat je wel flink aan de XTC mag om er echt heftige schade van te ondervinden.
Dat je zo voorzichtig bent vind ik goed, maar ik heb nogal het idee dat het een tikje overdreven is. Maar je moet natuurlijk gewoon doen waar je zelf zin in hebt :)
Klik om te vergroten...

Ik hou me gewoon zoveel mogelijk aan mijn principes :wink: mdma is een drug die ik altijd had afgezworen in tegenstelling tot alle middelen die ik tot nogtoe heb gebruikt. En je hebt inderdaad redelijk wat xtc nodig om aantoonbare hersenschade te hebben, vooral de duur van gebruik is van belang. Niet per se de hoeveelheid in 1 keer (al moet je natuurlijk niet 500mg in 1 keer gaan nemen).
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacelord zei:
(al moet je natuurlijk niet 500mg in 1 keer gaan nemen).
Klik om te vergroten...
:grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
Men maat wil al niet meer candyflippen :( Het zal hardgaan op MDMA worden, zal ook wel leuk zijn. Vorige week heeft hij een vingertopje genomen maar hij vond er geen bal aan zei 'm. Was ook geen afgewogen dosis, vrijdag neem ik mijn weegschaaltje maar mee :tongueout:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacelord zei:
MDMA
Klik om te vergroten...
spacelord zei:
geen bal aan
Klik om te vergroten...
:confused:

:grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
Einstein zei:
spacelord zei:
MDMA
Klik om te vergroten...
spacelord zei:
geen bal aan
Klik om te vergroten...
:confused:

:grin:
Klik om te vergroten...

Ja het leek mij ook onwaarschijnlijk, maar das zo'n typ die alles binnen smijt zonder te wegen of te informeren. Wss heeft hij gewoon veel te weinig genomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."