Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe snuif jij lijnen?

Hoe snuif jij lijnen?

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
In de regel recht naar voren.


Lijn
|
| ^
| | Snuiven
Ik
Klik om te vergroten...

Precies!
Dat is toch ook duidelijk de beste manier?
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#2
laatste was rechts naar links.

maar ik denk dat ik al wel (onbewust) alle kante op ben geweest
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
van links naar rechts, dat komt omdat ik linksneuzig ben :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat maakt niet uit alle kanten op ik heb 1 keer in een 3hoek moeten snuiven omdat er te weinig plaats was op het toilet van awakenings voor n dikke afsluiter.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Links naar rechts. :smoke:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
:grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#7
clockcable zei:
:grin:
Klik om te vergroten...


kenker vet.... :grin: :grin: ..mooi stukje lijnen-werk....
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Iets zegt me dat wat ik wil, niet helemaal overeenkomt met wat jij wilt.
Klik om te vergroten...

Wat jij wilt..... :wink:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gemini zei:
Chris Pontius zei:
Iets zegt me dat wat ik wil, niet helemaal overeenkomt met wat jij wilt.
Klik om te vergroten...

Wat jij wilt..... :wink:
Klik om te vergroten...

Ik voorzie weer een nieuwe rel, en ja het gaat weer om een meisje.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ligt eraan met welk neusgat, k doe er meestal 2 en dat gaat dan zo:

------------------>( linkerneusgat)
<------------------(rechterneusgat)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Biertje zei:
ligt eraan met welk neusgat, k doe er meestal 2 en dat gaat dan zo:

------------------>( linkerneusgat)
<------------------(rechterneusgat)
Klik om te vergroten...
Zo diet mijn vriendan dat ook altid!
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Biertje zei:
ligt eraan met welk neusgat, k doe er meestal 2 en dat gaat dan zo:

------------------>( linkerneusgat)
<------------------(rechterneusgat)
Klik om te vergroten...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Biertje zei:
ligt eraan met welk neusgat, k doe er meestal 2 en dat gaat dan zo:

------------------>( linkerneusgat)
<------------------(rechterneusgat)
Klik om te vergroten...

Zo gaat het bij mij ook.
Of ik pak m'n sleutel, want ik ben zwaar gay.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waar is de >9000 optie?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
gewoon, met mn neus. ik ben niet zo autistisch dat ik overal een ritueel voor heb :)
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#16
Biertje zei:
ligt eraan met welk neusgat, k doe er meestal 2 en dat gaat dan zo:

------------------>( linkerneusgat)
<------------------(rechterneusgat)
Klik om te vergroten...
Dit alleen dan andersom

<------------------( linkerneusgat)
------------------>(rechterneusgat)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eens zien, ik begin met mijn rechter neusgat en dan begin ik aan de rechterzijde van de lijn richting het midden, ergo naar links. Die snuif ik tot ongeveer de helft en dan wissel ik van neusgat en ga van links naar rechts het bovenstaande herhalen.

Soms ook wel van boven naar onder voor de afwisseling.
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vraag me trouwens af wat uberhaubt de reden is dat mensen 2 neusgaten gebruiken? doe het zelf ook maar zou niet weten waarom, omdat ik bij links vaak meer het gevoel heb van 'branden' dan rechts. Ben denk rechtsneuzend. :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."