#1
Àls gebruiker doet niemand dat omdat je dan meer moet nemen. Maar geloof me, als ze je een halve gram geven ga je het echt wel voelen hoor. :P Voor hun is de prijs van Coke niets. Dan heb je tenminste ook een gelijke opname van de coke bij iedereen, bij snuiven is dat weer anders.k00k zei:Cocaïne in capsules heeft niet echt nut...
