#1
KoxBox zei:Zie nu toch gewoon in dat je even (voor altijd) moet stoppen met drugs. Als je je eigen in gevaar brengt, I don't care. Maar als je agressief gaat doen tegen anderen en weet ik veel wat gaat het te ver.
Het was niet echt aggressief, eerder een angstig soort gevoel. Beetje alsof je een dier in een hoekje drijft snap je?
Verder zie ik ook wel dat ik moet minderen, maar ik wil vooral weten wat dit is, hoe het in elkaar zit , de ernst van de situatie. Morgen even bellen naar drugslijn ofzo, misschien dat zij het precies kunnen uitleggen. Want iedereen praat hier alsof ik veel drugs gebruik, terwijl ik deze vakantie maar 1x LSD, 3x MDMA en wat wiet heb gesmoked..
. Na het lezen van dit hier heb ik al lang besloten om geen drugs meer te nemen. Als ik vragen heb over drugsgerelateerde dingen, welke plaats is dan beter dan DF? Ik heb hier nog nooit iemand beledigd, en altijd iedereen proberen helpen. Buiten dan die moeder dat doorblowde tijdens haar zwangerschap. Al m'n vrienden kennen me als iemand met altijd een glimlach op z'n gezicht waar ze altijd raad bij kunnen vragen, die als hij zelf bijna geen geld meer heeft altijd toch nog een beetje zal uitlenen.Wat weet jij nu van mij en vanwaar haal jij in godsnaam het recht mij een fragiel personage te noemen en dat de natuur dit wel oplost? Serieus, ik ben zeker vastbesloten geen coke/speed enzo meer te nemen voor de komende jaren. Misschien kun je voorstellen dat dat niet makkelijk is, ookal omdat het enigste waar ik veel van weet drugs is, het enigste dat me interesseert is drugs, bijna al m'n vrienden gebruiken, zelfs m'n muziek. En neen nu speel ik niet het slachtoffer, ik ga rechtzetten wat ik in de loop der jaren laten vallen heb. Nu dringt wel tot me door wat die lsd trip betekende.