Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare gebeurtenissen, wat is dit?

Rare gebeurtenissen, wat is dit?

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
Zie nu toch gewoon in dat je even (voor altijd) moet stoppen met drugs. Als je je eigen in gevaar brengt, I don't care. Maar als je agressief gaat doen tegen anderen en weet ik veel wat gaat het te ver.
Klik om te vergroten...

Het was niet echt aggressief, eerder een angstig soort gevoel. Beetje alsof je een dier in een hoekje drijft snap je?
Verder zie ik ook wel dat ik moet minderen, maar ik wil vooral weten wat dit is, hoe het in elkaar zit , de ernst van de situatie. Morgen even bellen naar drugslijn ofzo, misschien dat zij het precies kunnen uitleggen. Want iedereen praat hier alsof ik veel drugs gebruik, terwijl ik deze vakantie maar 1x LSD, 3x MDMA en wat wiet heb gesmoked..
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
NorthernLightBE zei:
KoxBox zei:
Zie nu toch gewoon in dat je even (voor altijd) moet stoppen met drugs. Als je je eigen in gevaar brengt, I don't care. Maar als je agressief gaat doen tegen anderen en weet ik veel wat gaat het te ver.
Klik om te vergroten...

Het was niet echt aggressief, eerder een angstig soort gevoel. Beetje alsof je een dier in een hoekje drijft snap je?
Verder zie ik ook wel dat ik moet minderen, maar ik wil vooral weten wat dit is, hoe het in elkaar zit , de ernst van de situatie. Morgen even bellen naar drugslijn ofzo, misschien dat zij het precies kunnen uitleggen. Want iedereen praat hier alsof ik veel drugs gebruik, terwijl ik deze vakantie maar 1x LSD, 3x MDMA en wat wiet heb gesmoked..
Klik om te vergroten...

Denk je dat dat meisje in de winkel dat ook snapt?? Je weet zelf ook wel als iemand in paniek is, die hele rare dingen kan doen.

Je bent echt verslaafd. Dat blijkt wel aan de uitvlluchten die je nu aan het verzinnen bent. "Ah het valt allemaal wel mee", "het was niet agressief". Eerst stoppen zoek daarna maar eens uit wat er aan de hand is. Dat is de boel omkeren.

Je kunt blijkbaar niet zo goed tegen psycho-drugs. In jou geval is dat dus veel te veel. Zeker de LSD en MDMA. Daar zou ik in ieder geval nu mee stoppen.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#3
NorthernLightBE zei:
KoxBox zei:
Zie nu toch gewoon in dat je even (voor altijd) moet stoppen met drugs. Als je je eigen in gevaar brengt, I don't care. Maar als je agressief gaat doen tegen anderen en weet ik veel wat gaat het te ver.
Klik om te vergroten...

Het was niet echt aggressief, eerder een angstig soort gevoel. Beetje alsof je een dier in een hoekje drijft snap je?
Verder zie ik ook wel dat ik moet minderen, maar ik wil vooral weten wat dit is, hoe het in elkaar zit , de ernst van de situatie. Morgen even bellen naar drugslijn ofzo, misschien dat zij het precies kunnen uitleggen. Want iedereen praat hier alsof ik veel drugs gebruik, terwijl ik deze vakantie maar 1x LSD, 3x MDMA en wat wiet heb gesmoked..
Klik om te vergroten...

Waarom vraag je informatie als je toch niet luisterd?
Velen hebben je al gezegd wat dit is, en dat je moet stoppen niet minderen.

MAAR 3 keer mdma en lsd deze vakantie, en de vakantie is nog niet gedaan...
Vind je ditzelf (eerlijk) niet wat te veel voor jezelf?

Als je al niet jezelf kan confronteren met je problemen...
Smoke nog eentje, en laat jezelf in een gesticht plaatsen met je psychose.
Na een half jaar ben je de oude, en ja.. daar geven ze je ook verschillende soorten snoepjes :xtc:

Realiteit is hard, accept it!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
electergie zei:
NorthernLightBE zei:
KoxBox zei:
Zie nu toch gewoon in dat je even (voor altijd) moet stoppen met drugs. Als je je eigen in gevaar brengt, I don't care. Maar als je agressief gaat doen tegen anderen en weet ik veel wat gaat het te ver.
Klik om te vergroten...

Het was niet echt aggressief, eerder een angstig soort gevoel. Beetje alsof je een dier in een hoekje drijft snap je?
Verder zie ik ook wel dat ik moet minderen, maar ik wil vooral weten wat dit is, hoe het in elkaar zit , de ernst van de situatie. Morgen even bellen naar drugslijn ofzo, misschien dat zij het precies kunnen uitleggen. Want iedereen praat hier alsof ik veel drugs gebruik, terwijl ik deze vakantie maar 1x LSD, 3x MDMA en wat wiet heb gesmoked..
Klik om te vergroten...

Waarom vraag je informatie als je toch niet luisterd?
Velen hebben je al gezegd wat dit is, en dat je moet stoppen niet minderen.

MAAR 3 keer mdma en lsd deze vakantie, en de vakantie is nog niet gedaan...
Vind je ditzelf (eerlijk) niet wat te veel voor jezelf?

Als je al niet jezelf kan confronteren met je problemen...
Smoke nog eentje, en laat jezelf in een gesticht plaatsen met je psychose.
Na een half jaar ben je de oude, en ja.. daar geven ze je ook verschillende soorten snoepjes :xtc:

Realiteit is hard, accept it!
Klik om te vergroten...

Niet enkel de realiteit is hard , een psychose is ook hard.
Ruw en brutaal , zoals een verkrachter die je bemint met zijn mes.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lees ik net op het coke forum dat je ook nog een gram coke en speed hebt gesnoven....Zeker ook nog alcohol erbij....Als ik jou was zou ik niet denken aan minderen, maar meteen naar een arts gaan of verslavingszorg. Dit gaat echt niet goed op deze manier
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen aandacht geven aan dit soort fragiele personages. De natuur wil af van zwakkeren, dus laat hem lekker zijn gang gaan.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke sorry iedereen. Het is totaal niet de bedoeling om de sfeer hier zelfs maar op 1 of andere manier te bederven.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#8
Eendagsvlieg zei:
Geen aandacht geven aan dit soort fragiele personages. De natuur wil af van zwakkeren, dus laat hem lekker zijn gang gaan.
Klik om te vergroten...

Hallo? Waar haal jij het recht mij een fragiel personage te noemen? Serieus, wat een kut uitspraak :kots: . Na het lezen van dit hier heb ik al lang besloten om geen drugs meer te nemen. Als ik vragen heb over drugsgerelateerde dingen, welke plaats is dan beter dan DF? Ik heb hier nog nooit iemand beledigd, en altijd iedereen proberen helpen. Buiten dan die moeder dat doorblowde tijdens haar zwangerschap. Al m'n vrienden kennen me als iemand met altijd een glimlach op z'n gezicht waar ze altijd raad bij kunnen vragen, die als hij zelf bijna geen geld meer heeft altijd toch nog een beetje zal uitlenen.Wat weet jij nu van mij en vanwaar haal jij in godsnaam het recht mij een fragiel personage te noemen en dat de natuur dit wel oplost? Serieus, ik ben zeker vastbesloten geen coke/speed enzo meer te nemen voor de komende jaren. Misschien kun je voorstellen dat dat niet makkelijk is, ookal omdat het enigste waar ik veel van weet drugs is, het enigste dat me interesseert is drugs, bijna al m'n vrienden gebruiken, zelfs m'n muziek. En neen nu speel ik niet het slachtoffer, ik ga rechtzetten wat ik in de loop der jaren laten vallen heb. Nu dringt wel tot me door wat die lsd trip betekende.
Zo'n reactie vind ik dan ook ondermaats :kots:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die uitspraak is terecht!

Een sterk persoon, zou meteen stoppen en iedereen hier op het forum bedanken voor hun bijdragen om jouw leven(hoofd) dat jijzelf kapotmaakt te redden, al na de eerste reactie, of zeker na een reactie als die van endor.


Terwijl jij maar coke snuift en sowieso nog blowt, en zeg dat dit niet zo erg is.. het is erg!
Mensen die verslaafd zijn aan drugs, blowen, die stoppen niet na 1 ding gelezen te hebben, want ze willen de harde waarheid niet aanhoren...
Bij zo dingen moet je hard optreden! En meteen reageren, kwestie van 1 slok bier dat de emmer kan doen overlopen!


desaltebeter als je gestopt bent, beterschap!
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind het gewoon raar, het ene moment ben ik de nette, persoon met merkkleding, vrienden, gstar, gewoon fris zorgeloos, en dat enkel soms eens blowt,

dan heb je de andere ik, die veel stoned is maar nog altijd een "gelukkig" persoon is.


dan ben ik de andere moment een persoon die de eerste persoon veracht, totaal niet zoals de rest is, donkere kledij draagt met kappen enz en veel te veel drugs gebruikt

en dan de ene moment zoals nu wil ik echt stoppen, maar ik weet dat ik dan direct kan omslaan naar de aggressieve andere ik die gewoon gaat doorblowen en schijt heeft aan advies. Ik wil wel echt duidelijk maken dat ik de sfeer hier niet wil bederven, maar gewoon wil weten what the fuck er gebeurd...want ik snap er niets van... :( en nee ik zoek geen aandacht, ik wil gewoon dat gewoon weten
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat er gebeurd is simpel: kortsluiting in de hersenen door overmatige stress. Drugs=stress.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vreemd dat hier nog geen professionele hulp is aangeboden.
Dus bij deze; bezoek je huisarts en doe daar je verhaal. Wellicht kan je hulp geboden worden.

Ik heb er verder geen verstand van, maar de mensen op dit forum ook niet. Het is wel foute boel hoe jouw situatie nu is, dat is één ding wat zeker is. En volgens mij heb je een groter probleem dan alleen drugs.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#13
NorthernLightBE zei:
Ik vind het gewoon raar, het ene moment ben ik de nette, persoon met merkkleding, vrienden, gstar, gewoon fris zorgeloos, en dat enkel soms eens blowt,

dan heb je de andere ik, die veel stoned is maar nog altijd een "gelukkig" persoon is.
Klik om te vergroten...

Iedereen heeft dit, je bent niet alleen

Ik was ook zo (toen mijn vader zich wou dooddrinken)
nu drink hij niet meer en smoke ik niet meer, hij smoked nog

en agressie is gewoon een overvloed van energie, spaar die
begrijp dat mensen je energie niet waard zijn, alleen de mensen die je lief hebt
(kijk naar men posts bij psycho-users)


Arts is wel al aanbevolen dacht ik, maar goed, als je 't lastig hebt, kan je een tijdje medicatie slikken DIE JE ARTS JE VOORSCHRIJFT.

succes, want dit is ernstig. drugs zijn geen speelgoed.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er zijn hier sommige mensen wel erg hard voor hem, maar dit geldt voor overal op dit forum. Kritiek en beschimpingen zijn hier dagelijkse kost.

Ik veroordeel hem niet, maar ik raad aan professionele hulp te zoeken en nooit meer drugs te gebruiken. Als je niet kan matigen men drugs eindig je ofwel in de goot ofwel in een instelling. Dat is lot van elke junk, en daarna kappen met drugs en je vroegere leventje weer op gang krijgen met barsten in je persoonlijkheid.

Die waanvoorstellingen zijn zoals hier al vermeldt is, aanwijzingen voor een opkomende psychose. Het is nog niet te laat, maar het lijkt me wel dat de tijd dringt. Aan je comments te zien relativeer je je gebruik en verzwijg je ook een deel van je druggebruik (je gebruikt toch ook heroïne las ik in andere topics?). Bovendien doen me bepaalde dingen denken aan schyzofrenie (normale persoonlijkheid vs donkere kap type). In ieder geval, ik ben geen professional en dit is maar een persoonlijke analyse maar mijlenver zal ik er niet naast zitten.

Succes ermee!
t
tim grootLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi ik ben Tim groot ik heb afgelopen zomer een test gedaan met speed. Eerst liep ik 2600 meter op de 12 minuten loop Met speed liep dit op tot een schrikwekende 4900 meter.
N
NielsjeBLid
01-01-2024, 00:00
#16
NorthernLightBE zei:
Eendagsvlieg zei:
Geen aandacht geven aan dit soort fragiele personages. De natuur wil af van zwakkeren, dus laat hem lekker zijn gang gaan.
Klik om te vergroten...

Hallo? Waar haal jij het recht mij een fragiel personage te noemen? Serieus, wat een kut uitspraak :kots: . Na het lezen van dit hier heb ik al lang besloten om geen drugs meer te nemen. Als ik vragen heb over drugsgerelateerde dingen, welke plaats is dan beter dan DF? Ik heb hier nog nooit iemand beledigd, en altijd iedereen proberen helpen. Buiten dan die moeder dat doorblowde tijdens haar zwangerschap. Al m'n vrienden kennen me als iemand met altijd een glimlach op z'n gezicht waar ze altijd raad bij kunnen vragen, die als hij zelf bijna geen geld meer heeft altijd toch nog een beetje zal uitlenen.Wat weet jij nu van mij en vanwaar haal jij in godsnaam het recht mij een fragiel personage te noemen en dat de natuur dit wel oplost? Serieus, ik ben zeker vastbesloten geen coke/speed enzo meer te nemen voor de komende jaren. Misschien kun je voorstellen dat dat niet makkelijk is, ookal omdat het enigste waar ik veel van weet drugs is, het enigste dat me interesseert is drugs, bijna al m'n vrienden gebruiken, zelfs m'n muziek. En neen nu speel ik niet het slachtoffer, ik ga rechtzetten wat ik in de loop der jaren laten vallen heb. Nu dringt wel tot me door wat die lsd trip betekende.
Zo'n reactie vind ik dan ook ondermaats :kots:
Klik om te vergroten...

van sommige mensen moet je je gewoon niks aantrekken je klinkt als n zeer aardige gast maar ik zou idd een tijdje van de drugs afblijven :wink:
p
persoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb dit soort dingen wel is de volgende dag na xtc. Dat er net iets in me ooghoek voorbij komt, als ik kijk is het weg.
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#18
persoon zei:
Ik heb dit soort dingen wel is de volgende dag na xtc. Dat er net iets in me ooghoek voorbij komt, als ik kijk is het weg.
Klik om te vergroten...

Dat is denk ik niet zo erg man. Gewoon nog wat na-effecten van de mdma denk ik.
p
persoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Robinnl zei:
persoon zei:
Ik heb dit soort dingen wel is de volgende dag na xtc. Dat er net iets in me ooghoek voorbij komt, als ik kijk is het weg.
Klik om te vergroten...

Dat is denk ik niet zo erg man. Gewoon nog wat na-effecten van de mdma denk ik.
Klik om te vergroten...
Ja denk het ook :wink:

Als ik tijdens xtc een jointje rook hallucineer ik ook wel is.
s
sacredroseLid
01-01-2024, 00:00
#20
volgens mij is het zien van rare schimme in je ooghoeken niet iets ernstig maar juist redelijk gewoon.

ik weet hier het preciese niet van maar mij is ooit verteld dat die dingen niks meer zijn dan bijvoorbeeld de binnekant van je ooglid of iets van je wimper. maar het kon ook iets zijn dat in je oog zit.

dit noemen ze een floater volgens mij en kan die dingen ook veroorzaken. of het is gewoon een slechte vertaling tussen ogen en hersenen van een object dat aan de rand van je gezichtsveld staat.


en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat er met de TS is gebeurt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."