Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare gebeurtenissen, wat is dit?

Rare gebeurtenissen, wat is dit?

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#1
endor zei:
Klinkt inderdaad als een psychose.
Ik heb zelf ook zulke dingen meegemaakt.
Klik om te vergroten...

Hoe? Ook zo kortdurend? Wat had je dan?
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi iedereen

De laatste paar dagen voel ik me echt anders dan anders. Ik zou even willen vragen of iemand dit misschien herkent? Aantal voorbeelden :
Eergisteren op m'n gemakje een jointje met hasj en wiet aan het roken uit de ruit rond 2-3 uur 's nachts en plots zie ik een persoon wat verder op straat staan dat helemaal bewegenloos voor zich uitkijkt voor de voordeur van de buren. Ik was aardig geschrokken, en omdat de buren nu niet bepaald moeten weten dat ik aan het blowe was trek ik me eff terug. Ongeveer 20 seconden later kijk ik weer en er staat helemaal niemand. Weggelopen ofzo kan ook niet dat zou ik zeker gehoord hebben. :confused:
Ook hoorde ik als een soort deur dichtklappe maar dan een paar keer, toen ik hem ging dicht doen was ie al lang dicht zodat dit eigenlijk niet kon. Gisterenochtend loop ik door de keuken en zie ik in m'n ooghoek een soort beest vaag vleermuisachtig muis heel snel achter de vuilbak lopen. Verschrikt zeg ik tegen een vriend dat er een raar dier achter de vuilbak is gelopen, toen kijk ik en er zat helemaal geen dier of iets. Maar gisterenmiddag was echt het raarste van alles: ik ging kleren kopen en plots werd ik echt helemaal raar in die winkel. Het meisje dat er werkte wou me helpen een broek te kiezen en deed heel vriendelijk, toen ging echt echt raar denken. Ik begon aggressief te worden en MOEST echt uit die winkel. Ik sloeg half tilt en MOEST EN ZOU uit die winkel gaan. Desnoods zou ik er mensen voor neerslaan die in m'n weg stonden of me tegenhielden.

Ook heb ik eens een paar maand geleden midden in de nacht opgestaan om dan een hele lange en bizarre tekst te schrijven. Die tekst hou ik echt voor iedereen verborgen. Nu zit ik te denken om hem ff over te typen, maar het is een lange tekst en misschien dat ik hier al antwoorden kan krijge..
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Stop onmiddelijk met blowen!
De dingen je nu meemaakt klinken heel erg als het aanbreken van een psychose.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
weyoun22 zei:
De dingen je nu meemaakt klinken heel erg als het aanbreken van een psychose.
Klik om te vergroten...
No kidding.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt inderdaad als een psychose.
Ik heb zelf ook zulke dingen meegemaakt.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#6
NorthernLightBE zei:
endor zei:
Klinkt inderdaad als een psychose.
Ik heb zelf ook zulke dingen meegemaakt.
Klik om te vergroten...

Hoe? Ook zo kortdurend? Wat had je dan?
Klik om te vergroten...

Mijn psychose was naar aanleiding van opium te roken.
Van die dag zelf weet ik niets meer.
De dag erna word ik wakker in een isolatie in een instelling.
Ik lig op een bed en zag iemand vaag binnenkomen , ik begon weg te rennen , maar wist niet waarheen.
Ik besloot effe te stoppen met lopen en goed rond te kijken naar een uitgang.
Ik knipperde 2 keer met mijn ogen tot ik terug in de isolatie cel lag.
Alles op dat moment was een droomwereld. mijn hoofd stond scheef van de medicatie die ik kreeg , overmatig speekselaanmaak. Bizarre gewoontes creeëren.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#7
endor zei:
NorthernLightBE zei:
endor zei:
Klinkt inderdaad als een psychose.
Ik heb zelf ook zulke dingen meegemaakt.
Klik om te vergroten...

Hoe? Ook zo kortdurend? Wat had je dan?
Klik om te vergroten...

Mijn psychose was naar aanleiding van opium te roken.
Van die dag zelf weet ik niets meer.
De dag erna word ik wakker in een isolatie in een instelling.
Ik lig op een bed en zag iemand vaag binnenkomen , ik begon weg te rennen , maar wist niet waarheen.
Ik besloot effe te stoppen met lopen en goed rond te kijken naar een uitgang.
Ik knipperde 2 keer met mijn ogen tot ik terug in de isolatie cel lag.
Alles op dat moment was een droomwereld. mijn hoofd stond scheef van de medicatie die ik kreeg , overmatig speekselaanmaak. Bizarre gewoontes creeëren.
Klik om te vergroten...

Klinkt niet echt als bij mij hoor. Ik heb hier trouwens nog wat gedroogde gifsla bladeren liggen klaar voor extractie. Kan dit ook kwaad?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeker niet doen joh.
Niet teveel trip middelen nemen voor dit moment.
Probeer ook niet langer dan 1 nacht wakker te blijven.
Dat triggert allemaal maar meer.
Neem het onzekere voor het zekere.
Het kan geen kwaad op te letten met wat je doet op dit moment.
Iedere psychose verschilt , dat hangt af van persoon tot persoon.
Ik zie nog steeds rare dingen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kappen met blowen vriend :)
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als het eng begint te worden en je gaat aan geweld denken, lijkt me het verstandig om er mee te kappen....
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
NorthernLightBE zei:
Hoe? Ook zo kortdurend? Wat had je dan?
Klik om te vergroten...

Het zijn de eerste symptomen van een psychose. Wimpel het niet af als iets kortdurends. Je kunt als je op dit tempo doorgaat een sneeuwbal effect krijgen en een fullblown psychose is geen pretje.

Denk aan je eigen welzijn en stop even met alles!
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#12
ga vasten, tis er de tijd voor
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
Herkenbaar. In de periodes dat ik veel drugs gebruikte, had ik ook last van kortdurende delirium hallucinaties, en het gebeurde in een flits. Zo heb ik familie eenden zien lopen, terwijl niemand iets zag, of zag ik in een flits vage schimmen in mijn ooghoek opduiken, of zag ik dieren die er niet waren. En met de daarbij komende (sociale) angsten, rare gedachtegangen, en sociale isolatie, heeft mij destijds doen stoppen met drugsgebruik in flinke frequentie.

Tip: stop met (genots)middelen, volg het paleo-dieet, beweeg 5x in de week een halfuurtje (hardlopen->endorfines), en probeer zoveel mogelijk tussen de mensen te leven.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#14
Eendagsvlieg zei:
Herkenbaar. In de periodes dat ik veel drugs gebruikte, had ik ook last van kortdurende delirium hallucinaties, en het gebeurde in een flits. Zo heb ik familie eenden zien lopen, terwijl niemand iets zag, of zag ik in een flits vage schimmen in mijn ooghoek opduiken, of zag ik dieren die er niet waren. En met de daarbij komende (sociale) angsten, rare gedachtegangen, en sociale isolatie, heeft mij destijds doen stoppen met drugsgebruik in flinke frequentie.

Tip: stop met (genots)middelen, volg het paleo-dieet, beweeg 5x in de week een halfuurtje (hardlopen->endorfines), en probeer zoveel mogelijk tussen de mensen te leven.
Klik om te vergroten...

Ik heb twee keer gehad tijdens sporten dat ik gedurende 10 seconden omringd was door gekleurde bollen die heel aanwezig rond me vlogen maar daar had LSD veel mee te maken en dat voelde helemaal niet eng of onrealistisch terwijl dit anders is. Ja precies nu altijd in de ooghoeken iets zwart dat vlug wegschiet. En over hoeveel drugs is "veel drugs"?
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
NorthernLightBE zei:
Eendagsvlieg zei:
Herkenbaar. In de periodes dat ik veel drugs gebruikte, had ik ook last van kortdurende delirium hallucinaties, en het gebeurde in een flits. Zo heb ik familie eenden zien lopen, terwijl niemand iets zag, of zag ik in een flits vage schimmen in mijn ooghoek opduiken, of zag ik dieren die er niet waren. En met de daarbij komende (sociale) angsten, rare gedachtegangen, en sociale isolatie, heeft mij destijds doen stoppen met drugsgebruik in flinke frequentie.

Tip: stop met (genots)middelen, volg het paleo-dieet, beweeg 5x in de week een halfuurtje (hardlopen->endorfines), en probeer zoveel mogelijk tussen de mensen te leven.
Klik om te vergroten...

Ik heb twee keer gehad tijdens sporten dat ik gedurende 10 seconden omringd was door gekleurde bollen die heel aanwezig rond me vlogen maar daar had LSD veel mee te maken en dat voelde helemaal niet eng of onrealistisch terwijl dit anders is. Ja precies nu altijd in de ooghoeken iets zwart dat vlug wegschiet. En over hoeveel drugs is "veel drugs"?
Klik om te vergroten...


Stel je voor dat het in die winkel helemaal fout was gelopen....Als ik jou was zou ik in ieder geval minderen, zorg gewoon dat je alles onder controle kunt houden...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zie nu toch gewoon in dat je even (voor altijd) moet stoppen met drugs. Als je je eigen in gevaar brengt, I don't care. Maar als je agressief gaat doen tegen anderen en weet ik veel wat gaat het te ver.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Zie nu toch gewoon in dat je even (voor altijd) moet stoppen met drugs. Als je je eigen in gevaar brengt, I don't care. Maar als je agressief gaat doen tegen anderen en weet ik veel wat gaat het te ver.
Klik om te vergroten...

Het was niet echt aggressief, eerder een angstig soort gevoel. Beetje alsof je een dier in een hoekje drijft snap je?
Verder zie ik ook wel dat ik moet minderen, maar ik wil vooral weten wat dit is, hoe het in elkaar zit , de ernst van de situatie. Morgen even bellen naar drugslijn ofzo, misschien dat zij het precies kunnen uitleggen. Want iedereen praat hier alsof ik veel drugs gebruik, terwijl ik deze vakantie maar 1x LSD, 3x MDMA en wat wiet heb gesmoked..
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
NorthernLightBE zei:
KoxBox zei:
Zie nu toch gewoon in dat je even (voor altijd) moet stoppen met drugs. Als je je eigen in gevaar brengt, I don't care. Maar als je agressief gaat doen tegen anderen en weet ik veel wat gaat het te ver.
Klik om te vergroten...

Het was niet echt aggressief, eerder een angstig soort gevoel. Beetje alsof je een dier in een hoekje drijft snap je?
Verder zie ik ook wel dat ik moet minderen, maar ik wil vooral weten wat dit is, hoe het in elkaar zit , de ernst van de situatie. Morgen even bellen naar drugslijn ofzo, misschien dat zij het precies kunnen uitleggen. Want iedereen praat hier alsof ik veel drugs gebruik, terwijl ik deze vakantie maar 1x LSD, 3x MDMA en wat wiet heb gesmoked..
Klik om te vergroten...

Denk je dat dat meisje in de winkel dat ook snapt?? Je weet zelf ook wel als iemand in paniek is, die hele rare dingen kan doen.

Je bent echt verslaafd. Dat blijkt wel aan de uitvlluchten die je nu aan het verzinnen bent. "Ah het valt allemaal wel mee", "het was niet agressief". Eerst stoppen zoek daarna maar eens uit wat er aan de hand is. Dat is de boel omkeren.

Je kunt blijkbaar niet zo goed tegen psycho-drugs. In jou geval is dat dus veel te veel. Zeker de LSD en MDMA. Daar zou ik in ieder geval nu mee stoppen.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#19
NorthernLightBE zei:
KoxBox zei:
Zie nu toch gewoon in dat je even (voor altijd) moet stoppen met drugs. Als je je eigen in gevaar brengt, I don't care. Maar als je agressief gaat doen tegen anderen en weet ik veel wat gaat het te ver.
Klik om te vergroten...

Het was niet echt aggressief, eerder een angstig soort gevoel. Beetje alsof je een dier in een hoekje drijft snap je?
Verder zie ik ook wel dat ik moet minderen, maar ik wil vooral weten wat dit is, hoe het in elkaar zit , de ernst van de situatie. Morgen even bellen naar drugslijn ofzo, misschien dat zij het precies kunnen uitleggen. Want iedereen praat hier alsof ik veel drugs gebruik, terwijl ik deze vakantie maar 1x LSD, 3x MDMA en wat wiet heb gesmoked..
Klik om te vergroten...

Waarom vraag je informatie als je toch niet luisterd?
Velen hebben je al gezegd wat dit is, en dat je moet stoppen niet minderen.

MAAR 3 keer mdma en lsd deze vakantie, en de vakantie is nog niet gedaan...
Vind je ditzelf (eerlijk) niet wat te veel voor jezelf?

Als je al niet jezelf kan confronteren met je problemen...
Smoke nog eentje, en laat jezelf in een gesticht plaatsen met je psychose.
Na een half jaar ben je de oude, en ja.. daar geven ze je ook verschillende soorten snoepjes :xtc:

Realiteit is hard, accept it!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
electergie zei:
NorthernLightBE zei:
KoxBox zei:
Zie nu toch gewoon in dat je even (voor altijd) moet stoppen met drugs. Als je je eigen in gevaar brengt, I don't care. Maar als je agressief gaat doen tegen anderen en weet ik veel wat gaat het te ver.
Klik om te vergroten...

Het was niet echt aggressief, eerder een angstig soort gevoel. Beetje alsof je een dier in een hoekje drijft snap je?
Verder zie ik ook wel dat ik moet minderen, maar ik wil vooral weten wat dit is, hoe het in elkaar zit , de ernst van de situatie. Morgen even bellen naar drugslijn ofzo, misschien dat zij het precies kunnen uitleggen. Want iedereen praat hier alsof ik veel drugs gebruik, terwijl ik deze vakantie maar 1x LSD, 3x MDMA en wat wiet heb gesmoked..
Klik om te vergroten...

Waarom vraag je informatie als je toch niet luisterd?
Velen hebben je al gezegd wat dit is, en dat je moet stoppen niet minderen.

MAAR 3 keer mdma en lsd deze vakantie, en de vakantie is nog niet gedaan...
Vind je ditzelf (eerlijk) niet wat te veel voor jezelf?

Als je al niet jezelf kan confronteren met je problemen...
Smoke nog eentje, en laat jezelf in een gesticht plaatsen met je psychose.
Na een half jaar ben je de oude, en ja.. daar geven ze je ook verschillende soorten snoepjes :xtc:

Realiteit is hard, accept it!
Klik om te vergroten...

Niet enkel de realiteit is hard , een psychose is ook hard.
Ruw en brutaal , zoals een verkrachter die je bemint met zijn mes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."