#1
endor zei:Klinkt inderdaad als een psychose.
Ik heb zelf ook zulke dingen meegemaakt.
Hoe? Ook zo kortdurend? Wat had je dan?
endor zei:Klinkt inderdaad als een psychose.
Ik heb zelf ook zulke dingen meegemaakt.
No kidding.weyoun22 zei:De dingen je nu meemaakt klinken heel erg als het aanbreken van een psychose.
NorthernLightBE zei:endor zei:Klinkt inderdaad als een psychose.
Ik heb zelf ook zulke dingen meegemaakt.
Hoe? Ook zo kortdurend? Wat had je dan?
endor zei:NorthernLightBE zei:endor zei:Klinkt inderdaad als een psychose.
Ik heb zelf ook zulke dingen meegemaakt.
Hoe? Ook zo kortdurend? Wat had je dan?
Mijn psychose was naar aanleiding van opium te roken.
Van die dag zelf weet ik niets meer.
De dag erna word ik wakker in een isolatie in een instelling.
Ik lig op een bed en zag iemand vaag binnenkomen , ik begon weg te rennen , maar wist niet waarheen.
Ik besloot effe te stoppen met lopen en goed rond te kijken naar een uitgang.
Ik knipperde 2 keer met mijn ogen tot ik terug in de isolatie cel lag.
Alles op dat moment was een droomwereld. mijn hoofd stond scheef van de medicatie die ik kreeg , overmatig speekselaanmaak. Bizarre gewoontes creeëren.
NorthernLightBE zei:Hoe? Ook zo kortdurend? Wat had je dan?
Eendagsvlieg zei:Herkenbaar. In de periodes dat ik veel drugs gebruikte, had ik ook last van kortdurende delirium hallucinaties, en het gebeurde in een flits. Zo heb ik familie eenden zien lopen, terwijl niemand iets zag, of zag ik in een flits vage schimmen in mijn ooghoek opduiken, of zag ik dieren die er niet waren. En met de daarbij komende (sociale) angsten, rare gedachtegangen, en sociale isolatie, heeft mij destijds doen stoppen met drugsgebruik in flinke frequentie.
Tip: stop met (genots)middelen, volg het paleo-dieet, beweeg 5x in de week een halfuurtje (hardlopen->endorfines), en probeer zoveel mogelijk tussen de mensen te leven.
NorthernLightBE zei:Eendagsvlieg zei:Herkenbaar. In de periodes dat ik veel drugs gebruikte, had ik ook last van kortdurende delirium hallucinaties, en het gebeurde in een flits. Zo heb ik familie eenden zien lopen, terwijl niemand iets zag, of zag ik in een flits vage schimmen in mijn ooghoek opduiken, of zag ik dieren die er niet waren. En met de daarbij komende (sociale) angsten, rare gedachtegangen, en sociale isolatie, heeft mij destijds doen stoppen met drugsgebruik in flinke frequentie.
Tip: stop met (genots)middelen, volg het paleo-dieet, beweeg 5x in de week een halfuurtje (hardlopen->endorfines), en probeer zoveel mogelijk tussen de mensen te leven.
Ik heb twee keer gehad tijdens sporten dat ik gedurende 10 seconden omringd was door gekleurde bollen die heel aanwezig rond me vlogen maar daar had LSD veel mee te maken en dat voelde helemaal niet eng of onrealistisch terwijl dit anders is. Ja precies nu altijd in de ooghoeken iets zwart dat vlug wegschiet. En over hoeveel drugs is "veel drugs"?
KoxBox zei:Zie nu toch gewoon in dat je even (voor altijd) moet stoppen met drugs. Als je je eigen in gevaar brengt, I don't care. Maar als je agressief gaat doen tegen anderen en weet ik veel wat gaat het te ver.
NorthernLightBE zei:KoxBox zei:Zie nu toch gewoon in dat je even (voor altijd) moet stoppen met drugs. Als je je eigen in gevaar brengt, I don't care. Maar als je agressief gaat doen tegen anderen en weet ik veel wat gaat het te ver.
Het was niet echt aggressief, eerder een angstig soort gevoel. Beetje alsof je een dier in een hoekje drijft snap je?
Verder zie ik ook wel dat ik moet minderen, maar ik wil vooral weten wat dit is, hoe het in elkaar zit , de ernst van de situatie. Morgen even bellen naar drugslijn ofzo, misschien dat zij het precies kunnen uitleggen. Want iedereen praat hier alsof ik veel drugs gebruik, terwijl ik deze vakantie maar 1x LSD, 3x MDMA en wat wiet heb gesmoked..
NorthernLightBE zei:KoxBox zei:Zie nu toch gewoon in dat je even (voor altijd) moet stoppen met drugs. Als je je eigen in gevaar brengt, I don't care. Maar als je agressief gaat doen tegen anderen en weet ik veel wat gaat het te ver.
Het was niet echt aggressief, eerder een angstig soort gevoel. Beetje alsof je een dier in een hoekje drijft snap je?
Verder zie ik ook wel dat ik moet minderen, maar ik wil vooral weten wat dit is, hoe het in elkaar zit , de ernst van de situatie. Morgen even bellen naar drugslijn ofzo, misschien dat zij het precies kunnen uitleggen. Want iedereen praat hier alsof ik veel drugs gebruik, terwijl ik deze vakantie maar 1x LSD, 3x MDMA en wat wiet heb gesmoked..
electergie zei:NorthernLightBE zei:KoxBox zei:Zie nu toch gewoon in dat je even (voor altijd) moet stoppen met drugs. Als je je eigen in gevaar brengt, I don't care. Maar als je agressief gaat doen tegen anderen en weet ik veel wat gaat het te ver.
Het was niet echt aggressief, eerder een angstig soort gevoel. Beetje alsof je een dier in een hoekje drijft snap je?
Verder zie ik ook wel dat ik moet minderen, maar ik wil vooral weten wat dit is, hoe het in elkaar zit , de ernst van de situatie. Morgen even bellen naar drugslijn ofzo, misschien dat zij het precies kunnen uitleggen. Want iedereen praat hier alsof ik veel drugs gebruik, terwijl ik deze vakantie maar 1x LSD, 3x MDMA en wat wiet heb gesmoked..
Waarom vraag je informatie als je toch niet luisterd?
Velen hebben je al gezegd wat dit is, en dat je moet stoppen niet minderen.
MAAR 3 keer mdma en lsd deze vakantie, en de vakantie is nog niet gedaan...
Vind je ditzelf (eerlijk) niet wat te veel voor jezelf?
Als je al niet jezelf kan confronteren met je problemen...
Smoke nog eentje, en laat jezelf in een gesticht plaatsen met je psychose.
Na een half jaar ben je de oude, en ja.. daar geven ze je ook verschillende soorten snoepjes![]()
Realiteit is hard, accept it!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."